دکوراسیون مدرن خانه توسط دکوراتورهای حرفه ای ایملک | azindekor

در قسمت قبل بررسی کردیم که استفاده از مجله خبری آذین دکور‌های خنثی به عنوان رنگ غالب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین جهت پیشنهاد می‌شود که رنگ‌های گرم تنها به عنوان سایه و ایجاد تنوع در کنار رنگ‌های خنثی مورد استفاده قرار بگیرند تا زیبایی دکوراسیون را چند برابر کنند و به آن رنگ و روح دهند. یکی دیگر از ساختمان های مهم معماری مدرن ویلا دیریکز است که شامل ویژگی‌های چشم نواز بلوکی، شیشه‌کاری و بتن سفید احاطه‌ شده با فضای سبز است. ، مبلمان معمولا با روکش‌های لاکی یا صیقلی و اغلب با پایه‌های فولادی کرومی یا پایه‌های فلزی استفاده می شوند. علاوه براین فلز را می توان در بیشتر اکسسوری های فضای مدرن مانند لوستر، گلدان، آثار هنری و … استفاده از چوب نیز مانند فلز در مبلمان، کف، سقف و کابینت های دیواری بسیار رایج است .

۲-طراحی دیوارها و سقف دکوراسیون مدرن:

مفهوم پلان باز یا آزاد برای اولین بار توسط لوکوربوزیه بیان شد. پلان باز یعنی فضایی که دیوارهای اندکی دارد و محیط آن آزاد و پیوسته است. در بسیاری از خانه های مدرن، آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی و فضای غذاخوری به هم پیوسته هستند.

http://belaltour.irاز این رو در سبک مدرن، در عین آرامش بخش بودن فضا و زیباتر شدن وسایل، فضایی که در اختیار قرار دارد عملکرد گرایی بیشتری داشته باشد. به عبارتی مهم ترین ویژگی بارز در دکوراسیون به سبک مدرن، تاکید بر برعقلانیت، عملکردگرایی، نظم، نوگرایی و جهانی بودن می‌باشد. تمام ویژگی‌ های فرمی و عملکردی در طراحی داخلی مدرن هم برای رسیدن به این اهداف است.

۱. ایجاد فضای مطالعه دکوراسیون منزل مدرن

اجزای مبلمان، آثار هنری یا فرش‌های قرمز، زرد، آبی، سیاه و سفید را در دکوراسیون داخلی مدرن به فضای خانه اضافه کنید. ایده‌های دکوراسیون داخلی مدرن اغلب از خطوط ساده و یک شکل استفاده می‌کنند. خطوط افقی و عمودی در معماری مدرن در طراحی مبلمان و دکوراسیون منعکس شده‌اند. در واقع در این مدل از طراحی‌های مدرن خطوط عمودی واضحی ایجاد شده و همچنین استفاده از بتن به نمایش گذاشته می‌شود. دکوراسیون خانه های مدرن تهرانمبل شکل ال همیشه نماد مدرنیته بوده و هست. چرا که در کمتر فضای ممکن بیشترین افراد را می‌تواند بر روی خود جای دهد و نیاز شما به مبلمان دیگر را برطرف می‌کند.

  • در سبک مدرن، رنگ ها بولدتر و شاخص تر انتخاب می شوند و از این حیث هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی برای اجرای ویلانیست اما هر فضا بسته به نوع کاربری و نیاز افرادی که از آن استفاده می کنند رنگ متفاوتی می گیرد.
  • سبک مدرن بسیار ساده است، به این معنی که بیشتر شامل عناصر و طراحی مبلمان ساده است و به مراتب سرعت در پروسه اجرای دکوراسیون به دلیل کم بودن دیتیل ها و جزییات بیشتر می باشد.
  • مبلمانی که با متریال‌های متنوع ساخته می‌شوند، جالب و خاص هستند و در فضاهای مدرن جذابیت زیادی دارند.
  • این یعنی خود شما در این رابطه تصمیم می گیرید و سلیقه خود را در اعمال آن ها وارد می کنید تا منزلتان مطابق حس زیبایی شناسی خودتان شکل بگیرد.

میز جلو مبلی در این دکوراسیون هم طراحی جالبی دارد و ترکیب فلز و چوب را به خوبی به نمایش گذاشته است. شما می‌توانید از این مدل ایده بگیرید و از آن در خانه مدرن خود استفاده کنید. سقف کناف نوع دیگری از سقف ها است که برای طراحی دکوراسیون سبک دکوراسیون مدرن بسیار زیبا و شیک است زیرا هم دارای یک طراحی دلخواه و مدرن است و هم یک نورپردازی جذاب و شکیل دارد به همین خاطر برای سقف اتاق خواب به وفور از آن استفاده می شود. واژه‌ی مدرن که امروز برای هر آن چیزی که جدید و تازه باب شده به کار می‌رود، از زبان لاتین گرفته شده است.

۳. اهمیت بازشو در دکوراسیون منزل مدرن

توسط دکور

دکوراسیون