دکوراسیون مدرن خانه توسط دکوراتورهای حرفه ای ایملک | azindekor

شما هم اگر به استفاده از این سبک زیبا و شیک برای طراحی دکور خانه‌تان علاقمند شدید، می‌توانید با کمک این مطلب و کارشناسان چیدانه خاص‌ترین و مدرن‌ترین‌ها را در خانه‌تان داشته باشید. دیزاین دکوراسیون مدرن با وسیله‌ای خاص و متفاوتیک روش پرطرفدار بین طراحان است. برای مثال آویزان‌کردن آینه‌ گرد در کنار قاب‌عکس‌های چهارگوش یا قراردادن تک ‌صندلی قرمز یا زرد در نشیمن کنار مبلمان سفید مدرن، کمی رنگ به محیط اضافه می‌کند و کل فضا را هم شلوغ نمی‌کند.

  • سبک مدرن با ریشه در معماری اسکاندیناوی و آلمانی دارای مفاهیم ساده‌ای هست.
  • فضاهای مبتنی‌ بر عملکرد، مثل اتاق لباس‌شویی، حمام و آشپزخانه، باید چیزی بیشتر از اتاق‌های صرفا کاری باشند.
  • به فرش‌های شنل فرش بلژیکی نیز گفته می‌شود که درست بر خلاف فرش‌های شگی دارای پرزهای بسیار کوتاه است.
  • اصول دکوراسیون مدرن رو مرور کردیم و به مزایا و معایبش پی بردیم.

تا بهترین استعدادها را جذب کنند و آنها را برای انجام کارهای عالی ترغیب کنند. دکوراسیون اداری مدرن باید فضایی را برای کار سازنده و خلاقیت بدون هیچ گونه مزاحمت و حواس پرتی مساعد کند. بسیار هیجان انگیز است و شما باید بهترین مبلمان را برای آن انتخاب کنید.

در ادامه بیشتر با سبک طراحی مدرن آشنا خواهیم شد

در سبک مدرن بر روی نورگیری طبیعی و در سبک کلاسیک بر روی نورپردازی تأکید زیادی دارند. با توجه به اینکه در سبک مدرن از شلوغی پرهیز می شود و اکسسوری ها و وسایل تزیینی حذف شده اند هزینه طراحی و اجرای ساختمان های با سبک مدرن کمتر است. اما قبل از اینکه به بررسی تفاوت مدرن با کلاسیک بپردازیم باید به این موضوع اشاره کرد که برتری و مزیتی بین سبک های معماری نیست و نمی توان گفت مدرن بهتر از کلاسیک است یا برعکس. همه چیز به شرایط پروژه و اقلیم و حتی به سلیقه شما بر می گردد.

http://belaltour.irآغاز مدرنیسم در اواخر قرن نوزدهم بوده9 و اوج آن به اواخر دهه 1930 بر می‌گردد. پس از آن همگام با شکل‌گیری جنبش‌هایی مانند پست مدرنیسم این سبک دوباره افول کرد. در معماری، تشکیل‌دهنده خانه‌های معاصر، عناصر طراحی و دکوراسیون هستند. در این سبک، کاغذ دیواری ها اغلب ساده، بدون طراحی های پیچیده و تیره و نمایش حداقلی انتخاب می شوند.

مجله خبری آذین دکور های معمولی فضاهای مدرن اداری عمدتا عناصر سازه ای مانند بتن و تیرها هستند، که اغلب در معرض دید رها می شوند. در سبک مدرن، رنگ ها بولدتر و شاخص تر انتخاب می شوند و از این حیث هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی برای اجرای ویلانیست اما هر فضا بسته به نوع کاربری و نیاز افرادی که از آن استفاده می کنند رنگ متفاوتی می گیرد. به عنوان مثال در سبک مدرن اتاق خواب های پسرانه و دخترانه رنگ های کاملا متفاوتی می گیرند. اما در سبک کلاسیک ارزش و اهمیت خاصی برای ویژگی های قدیمی و اصیل و استفاده از رنگ قهوه ای و تناژهای مختلف آن وجود دارد که می توان در عین حفظ ویژگی ها و خصوصیات اصلی رنگ قهوه ای، یک یا دو رنگ دیگر هم در کنار آن استفاده کرد.

سبک دکوراسیون مدرن چیست و چه المان هایی دارد؟

توسط دکور

دکوراسیون