دکوراسیون مدرن خانه توسط دکوراتورهای حرفه ای ایملک | azindekor

فرش‌های مدرن به سبک‌های آزاد، هندسی و انتزاعی متمایل هستند و از خطوط تمیز استفاده می کنند. اگرچه ممکن است طراحی غیرعادی و رنگ های تند داشته باشند، اما به راحتی با طراحی مدرن هماهنگ میشوند. مفهوم هنر مدرن انتزاعی مانند آویز دیواری یا گلدان روی میز می تواند ظاهر نهایی طراحی داخلی مدرن اتاق غذاخوری را تکمیل کند. همچنین می توانید لوازم جانبی کوچک و قطعات برجسته شیک را انتخاب کنید که تمایلی به شلوغی فضا ندارند و به فضا پیچیدگی می بخشند. نور طبیعی و هوای تازه اجزای ضروری طراحی دکوراسیون مدرن هستند زیرا فضا را روشن و مطبوع نشان می دهند. نور طبیعی کافی و استفاده از پنجره های شیشه ای بزرگ، درهای فرانسوی، درهای شیشه ای کشویی و دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف از ویژگی های فضاهای مدرن است.

  • این کار را بدون استفاده از ست‌های از پیش آماده‌شده‌ی مبلمان خیلی راحت‌تر می‌توان انجام داد.
  • کاشی‌های موزاییکی هم انتخاب جالبی هستند اگر بتوانید به سلیقه‌ی خودتان طرحی جدید ایجاد کنید.
  • در طراحی دکوراسیون مدرن، از تکرار الگوهای هندسی استفاده می‌شود و این نشانه‌های بصری به محیط اطراف نظم می‌دهند.
  • صاحبان این منزل مناسب‌ترین انتخاب را در لوستر داشته و یک مدل ساده و شیک را برای پذیرایی خانه انتخاب کرده‌اند.
یک ایده‌ی دکوراسیون مدرن که احتمالا در محبوبیت طراحی و الگوهای هندسیِ دهه‌های گذشته ریشه دارد، استفاده از مواد طبیعی به‌شکل ساختاریافته است. برای مثال، می‌توان شکل و رنگ‌آمیزی چوب را مثل اولش حفظ کرد، و در عین حال آن را به‌شکل میزهای هندسی با طراحی یین و یانگ درآورد، مثل تصویر بالا. خاکستری همچنان رنگ خنثیِ محبوبی برای دکوراتورهای معاصر است، اما طیف رنگ قهوه‌ای همچنان در دکوراسیون مدرن پرطرفدار است. طبیعت آرامش‌بخش، صبور و باثبات رنگ قهوه‌ای، دوباره آن را به رنگ خنثی فوق‌العاده‌ای برای استفاده در خانه، به‌ویژه دکوراسیون مدرن تبدیل کرده است. با این حال بهتر است طیف‌های قهوه‌ای و خاکستری را با هم مخلوط کنید تا فضای شیکی داشته باشید. استفاده از گیاه کمی جلوه متفاوت به خطوط صاف و فضاهای خالی اضافه می‌کند.

مبلمان ساده: هر چه ساده تر باشه به سبک مدرن نزدیکتر هست

اگر از دسته افرادی نیستید که به اسم موکت حساسیت دارند، گزینه‌های زیادی پیش‌روی شماست که با هزینه‌ای کمتر کفپوشی زیبا، بادوام و متفاوت در دکوراسیون مدرن خود داشته باشید زیرا تنوع طرح و رنگ موکت‌ها در بازار بسیار زیاد است. می‌توانید از رنگ‌های خنثی و نیز رنگ‌ چوب کمک بگیرید تا به دکوراسیون گرما ببخشید. اگر بخواهیم نتیجه‌گیری کنیم استفاده از دو رنگ خنثی در سبک دکوراسیون مدرن به همراه یک رنگ گرم ایده‌ای خلاقانه و جذاب به نظر می‌رسد.

http://belaltour.ir

در مجله خبری آذین دکور‌های مدرن امروزی، طراحی پلان باز به شما اجازه می‌دهد تا در یک زمان به سه یا چهار مکان مختلف خانه احاطه و دید داشته باشید و از هیچ‌کدام دور نباشید. بری مثال هنگام کار در آشپزخانه می‌توانید همزمان، پشت میز ناهارخوری باشید یا تلویزیون اتاق نشیمن را تماشا کنید. برای طراحی دکوراسیون چنین فضایی، بهتر است از رنگ‌های مشخص و هماهنگ و وسایل و دکوری‌های مناسب، ساده و مدرن استفاده کنید تا آشفتگی و به‌هم‌ریختگی ایجاد نشود. مبلمان و وسایل خانه را باید با توجه به کارآیی و هدف از استفاده آن ها انتخاب کنیم و فقط وسایلی که در خانه نیاز داریم را تهیه کنیم. نباید از دکوریجات تجملی و تزئینی استفاده کنیم دکوراسیون داخلی مدرن نباید شلوغ باشد و برای حفظ سادگی و خلوتی به اندازه نیاز از اثاثیه مانند کوسن، فرش و… استفاده کنیم.

دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی

آینه در کنار زیبایی که به خانه اضافه می‌کند، باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود. میز نهارخوری که در مقابل این آینه قرار گرفته، مدل مدرنی داشته و یک طرف آن همانند یک نیمکت طراحی شده است. اولین موردی که در این خانه مدرن ایرانی جلب توجه می‌کند، فرش ایرانی اصیل است.

توسط دکور

دکوراسیون