دکوراسیون مدرن خانه توسط دکوراتورهای حرفه ای ایملک | azindekor

ترکیب مجله خبری آذین دکور سبز و قهوه‌ای در این خانه بزرگ واقعاً جذاب دیده می‌شود. این یکی از خانه‌های مدرن تهران است که بسیار شیک و امروزی طراحی شده است. اگر حمام کوچکی در اختیار دارید بهتر است از شلف دیوار توکار استفاده کنید و از یک آینه قدی برای دیوار حمام بهره مند شوید زیرا با بازتاب نور از طریق آینه فضا روشن تر و بزرگتر می شود و کاملا بر روی حمام های کوچک تاثیر می گذارد. آشپزخانه های مدرن معمولا به صورت اشکال هندسی طراحی و اجرا می شود به همین خاطر شاهد طراحی های منظم و هندسی خواهید بود که اکثرا به رنگ سفید و نقره ای دیده می شوند. مبل راحتی مکانیزم آکاژو پلاس یک کار زیبا و شرکتی است که در نهایت ظرافت و استحکام ساخته شده است.

چند نکته مهم برای طراحی داخلی

می‌توان اکسسوری‌هایی با جنس‌‌هایی مثل کروم، استیل و یا شیشه که در طراحی آن‌ها، خطوط صاف به کار رفته باشد را انتخاب‌کرد. این معماری با گذر زمان تکامل می‌یابد و می‌تواند با عناصر مدرن ادغام شود. برای مثال، چند دهه دیگر ممکن است سبکی متفاوت از آنچه ما امروز می‌شناسیم به‌عنوان سبک معاصر شناخته شود، به این دلیل که وسایلی و مبلمانی که مد می‌شوند تغییر پیدا می‌کنند. واژه “مدرن” از عباراتی است که اغلب در دنیای دکوراسیون اشتباه به کار می‌رود. اغلب افراد دکوراسیون مدرن را با دکوراسیون امروزی یا معاصر اشتباه می‌گیرند. سبک دکوراسیون مدرنی که این روزها به کار می‌رود، برپایه جنبشی است که در حدود اوایل قرن بیستم متولد شد.

  • طراحی مدرن برای فروشگاه قدرتمند است و اگر به خوبی اجرا شود، می تواند به رشد کسب و کار شما و افزایش فروش کمک کند.
  • در نتیجه بهترین گزینه برای انتخاب پرده در این سبک دکوراسیون پرده‌هایی ساده با جنس حریر می‌باشد.
  • ترکیب عناصر خامی چون چوب سنباده ‌نخورده در لوسترهای سقفی، قاب‌ عکس‌ها و آثار هنری، با عناصری چون سنگ مرمر در کف یا پیش‌خوان‌ها و برنج یا استیل در کابینت‌ها و عناصر دکوراتیو جلوه‌ای خاص و بی‌نظیر ایجاد می‌کند.
  • هرقدر در سبک کلاسیک تزیینات پرکار و نقوش متعدد بر روی سقف و دیوار ها مشاهده می شود، در سبک مدرن به خلاف آن، تاکید بر دیوار و بدنه فضا به عنوان یک زمینه و قاب ساده برای نمایش لوازم اصلی منزل است.

طراحی معمولی مدرنیستی آن شامل مقدار زیادی شیشه، سقف کنسولی و نمای بیرونی صاف است. از رنگ هایمثل طیف های قهوه ای و خاکی ورنگ های خنثی مثل سفید، مشکی و خاکستری که کاربرد فراوانی دارند استفاده کنید. جهت مشاهده موارد بیشتر روی لینک ایده های سبک مدرن کلیک نمایید. سبک اسکاندیناوی چیست؟ با ۹ ویژگی مهم دکوراسیون اسکاندیناوی آشنا شوید. بهتر است از پرده هایی استفاده شود که بنجره ها را کمتر بپوشاند و جلوی نور را نگیرد.

ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن

از گیاهان گلدانی، درختچه های پهن بزرگ بزرگ و تراریوم هایی با ابعاد و فرم های مختلف بهره بگیرید تا جلوه ای متفاوت به دکوراسیون مدرن منزل خود بدهید. این به ایجاد محیطی مدرن و سازنده کمک می کند و در عین حال ارزش زیبایی شناسی فضا را افزایش می دهد. بر خلاف آنچه عموم مردم تصور میکنند، تعدادی طراحان داخلی خیلی بیشتر از آنچه که در ذهن همه است می باشد که حتی برخی از این دکوراتیو ها در شمار مشاهیر هستند.

http://belaltour.ir

در اتاق‌ خواب‌های نوجوانان هم از نورهای مخفی در سقف، پشت آینه‌ها و به صورت ریسه در پس پرده‌ها و زیر تخت خواب استفاده می‌شود. فرق کلاسیک و مدرن در میزان هزینه ها نیز برای طراحی دکوراسیون داخلیبسیار مهم است. بسیاری از افراد شاید در تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک به دنبال بررسی هزینه ها هستند تا مقرون به صرفه تر بودن آنها را بررسی کنند. هزینه پیاده سازی ایده های طراحی ویلا کلاسیک به مراتب بیشتر از نوع کلاسیک است چرا که در این سبک وسایل زیادی استفاده می شود و هر وسیله با جزئیات و تزیینات مختلف است. بنابراین اگر به هر دو سبک علاقه مند هستید اما به دنبال تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک از لحاظ هزینه تمام شده می گردید، سبک مدرن برای شما مناسبتر است. در گذشته دکوراسیون اتاق نشیمن، فضای جدایی برای مردها در نظر گرفته می‌شد اما در دکوراسیون خانه‌های مدرن امروزی تمایل زیادی به ترکیب عناصر مردانه و زنانه در هر فضایی است.

توسط دکور

دکوراسیون