دکوراسیون مدرن از 0 تا 100 با 500 پروژه اجرایی مدرن هیرادانا | azindekor

متریال و بافتی که در سبک مدرن استفاده می‌شود اغلب از چوب و پلاستیک می‌باشد. که معمولا طراحان روی چوب‌های طبیعی از پوشش مات رنگی استفاده می‌کنند تا رگه هایی که در روی چوب وجود دارند محو شوند. در کشورهای پیشرفته طراحی و معماری ساختمان‌هایی که به طور ویژه به هنر و طراحی اختصاص دارند از زیبایی‌هایی است که نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

طراحی مدرن چه مزایای داره؟

۱۰ راهنمایی کلیدی؛ اگر تصمیم دارید مجله خبری آذین دکور مدرن را برای منزل تان انتخاب کنید. در دکوراسیون خانه های مدرن تهران، دکوراسیون‌های مدرن بسیاری وجود دارند که به سمت لاکچری بودن حرکت می‌کنند. هرچند طراحی این منزل کمی به طراحی‌های غربی نزدیک است؛ با این حال استفاده از فرش، پرده و لوسترهای مدرن همچنان یادآور دکوراسیون‌های ایرانی است.

۱۰ نمونه عالی و لاکچری دکوراسیون خانه های مدرن تهران

این سبک از طریق مدرسه‌ای هنری به نام باوهاوس در آلمان متولد شد و با تأکید بر طراحی به شیوه ساده و کاربردی انجام می‌شد. سبک مدرن یک سبک قدیمی است که در قرن 21 طرفداران بیشتری پیدا کرده و بسیار محبوب شده است. پیش از معرفی سبک مدرن، ابتدا باید در خصوص معنی لغوی واژه مدرن اطلاعاتی کسب کنیم. واژه مدرن در واقع به معنای نو و جدید است؛ یعنی هر چیزی که به تازگی مد شده باشد را مدرن می‌گویند.

طراحی دکوراسیون مدرن فارغ از جنسیت

این شیوه بدون آنکه تعادل حس‌های موجود را به‌هم بزند، انرژی و هیجان می‌دهد. ترکیب عنصرهای خام، مثل چوب سنباده‌نخورده در قالب لوسترهای سقفی و قاب‌ عکس‌ها و آثار هنری قدیمی، با عنصرهای بزرگ‌تری، همچون پیشخوان‌های مرمرین و کابینت‌های برنجی، جو بسیار خاصی ایجاد می‌کند. استفاده از رویکرد انتزاعی‌ برای روشن‌کردن فضای داخلی (و خارجی) خانه، به‌عنوان یک مفهوم طراحی، سال‌هاست که طرفداران زیادی دارد. فضای سفیدرنگ میان این روشنایی انتزاعی و شاخه‌ای، حسی واهی، لوکس و البته پیچیده به هر خانه‌ای می‌دهد. برخلاف سبک کلاسیک که دارای تقارن است، سبک مدرن به هیچ وجه از تقارن پیروی نمی کند.

http://belaltour.ir

یکی از راه های بزرگ‌تر به نظر رسیدن، گسترش خطوط دید فراتر از مرزهای اتاق است. بنابراین استفاده از پنجره های بزرگ و درهای شیشه ای که بجای دیوار قرار می گیرند حس فضایی بزرگ را ایجاد می کنند و از ویژگی های بارز سبک مدرن برای خانه های کوچک هستند. دکوراسیون مدرن فضایی مناسب را برای راه‌اندازی فروشگاه، نمایش محصولات و کالا انجام می‌دهد تا ابزاری برای ارتقای نام تجاری، افزایش فروش و ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری باشد. طراحی مدرن برای فروشگاه قدرتمند است و اگر به خوبی اجرا شود، می تواند به رشد کسب و کار شما و افزایش فروش کمک کند. از سوی دیگر، اگر این کار ضعیف انجام شود می تواند ضرر واقعی داشته باشد و خریداران را دور کند.

  • در نهایت در کنار تمام مواردی که گفته شد نورپردازی مناسب این زیبایی را چند برابر می کند و باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود.
  • در ارتباط با تقارن و نظم زیاد در دکوراسیون وسواس به خرج ندهید، عدم تقارن از ویژگی‌های دکوراسیون مدرن است.
  • اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.
  • ترکیب رنگ‌هایی که در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده می‌شود به آسانی از ترکیب رنگی در سبک‌های دیگر قابل تشخیص هستند.

توسط دکور

دکوراسیون