دکوراسیون مدرن از 0 تا 100 با 500 پروژه اجرایی مدرن هیرادانا | azindekor

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

به طور قطع در این سبک از دکوراسیون خبری از لوسترهای بزرگ و شیشه‌ای با آویزهای فراوان و اشرافی که شاید در سبک‌های دیگر نشانه‌ی ثروت، عظمت و لوکس بودن فضا باشد، نیست. اما اگر شما طرفدار استفاده از آویزهای روشنایی سقفی و لوسترها در دکوراسیون مدرن هستید، به عنوان یک گزینه به شما استفاده از لوسترهایی که با چوب‌های طبیعی بافته می‌شوند را پیشنهاد می‌کنیم. این نوع لوسترها حتی برای آشپزخانه‌هایی با کابیت‌های ساخته شده از چوب رنگ تیره و سنگ مرمر نیز انتخابی مناسب هستند. در ارتباط با تقارن و نظم زیاد در دکوراسیون وسواس به خرج ندهید، عدم تقارن از ویژگی‌های دکوراسیون مدرن است.

http://belaltour.ir

این فرش‌ها از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و همیشه می‌توان آن‌ها را در لیست انتخاب‌های خریداران مشاهده کرد. به احتمال زیاد با فرش‌های سنتی گبه، فرش‌های فانتزی و نیز سه بعدی آشنایی داشته باشید که انواعی از فرش‌های فریز به حساب می‌آیند. علاوه بر این تناسب کوسن‌ها و مبلمان هم موضوعی است که شاید بدیهی به نظر برسد اما گاهی از نظر دور می‌ماند. طراحی خلاقانه آن دارای امضای متمایز معماری Saarinen است که اغلب از طاق های هندسی استفاده می کرد.

دکوراسیون مدرن در سرویس بهداشتی :

با این‌که متراژ خانه کوچک است؛ اما صاحبان آن توانسته‌اند با طراحی هوشمندانه نه‌تنها فضای زیبایی به وجود آورند، بلکه فضا را از آن‌چه که هست بزرگتر جلوه دهند. در این دکوراسیون علاوه‌بر رنگ‌های خنثی، رنگ صورتی هم به آن اضافه شده تا فضای شاد و ملایمی به وجود آید. مبلمان همگی از نوع مدرن بوده و در ساده‌ترین حالت ممکن خود قرار دارند. برای طراحی دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی می توانید از المان ها و تجهیزات سفید رنگ استفاده کنید تا سبک دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی از طریق چیدمان و انتخابی درست به خوبی نمایان شود. المان ها و تجهیزات هندسی که دارای خطوط منظم و صاف هستند بیشترین کاربرد را طراحی دکوراسیون مدرن اتاق خواب دارند.

  • یکی از بهترین ایده‌ها در دکوراسیون مدرن در رابطه با فناوری، پنهان‌کردن آن‌هاست.
  • با این حال در هر دو سبک مدرن و کلاسیک از کفپوش های چوبی، سرامیک و مرمر استفاده می کنند و تفاوت آنها در نوع شکل و رنگ است.
  • کم هزینه ترین روش برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن، این است که کمی شخصیت به فضا ببخشید.
  • برای اجرای سبک مدرن حتی در خانه ای با متراژ کم می‌توانید از تیم شارین نیز راهنمایی بگیرید و طراحی داخلی خانه خود را به این مجموعه حرفه ای بسپارید، برای همکاری با شرکت جهان ساخت شارین، می‌توانید با شماره ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
  • در این دکوراسیون هم به این موضوع توجه شده و کابینت‌هایی در کمال سادگی از جنس ام‌دی‌اف ساخته شده است.

طراحان مجله خبری آذین دکور منابع نوری مختلفی دارند که به ایجاد فضاهای کاربردی کمک می کند. طراحی مدرن یک اتاق می تواند به سادگی چهار دیواری و یک صندلی برای نشستن باشد. این نکته در بازسازی منزل به سبک دکوراسیون مدرن بسیار مهم است.

روش های کم هزینه جهت اجرای طراحی دکوراسیون مدرن لاکچری

توسط دکور

دکوراسیون