دکوراسیون مدرن از 0 تا 100 با 500 پروژه اجرایی مدرن هیرادانا | azindekor

از استفاده از لهجه های تزئینی گرفته تا مبلمان، هر عنصر، فرصتی برای ایجاد خطوط صاف و تمیز را فراهم می کند. شرکت های مجری دکورهای داخلی باید در میان کادر خود از گروه های متخصص در زمینه ی فنگ شویی و روانشناسی و طراحی معماری داخلی استفاده کنند. همچنین علم نور پردازی و روانشناسی رنگ ها نیز در دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی بر خوردار است. برای زیبایی و چشم گیر شدن طراحی باید به هر بخشی از کار توجه کرد تا یک بازتاب عالی از مجموعه داشته باشیم.

  • برای سرویس بهداشتی و حمام خود از عناصری با خطوطمستقیم و صاف در عین سادگی استفاده کنید.
  • طراحی دکوراسیون مدرن منزل شامل بخش های گوناگونی می شود که ما در ادامه به توضیح هر یک پرداخته ایم تا شما به خوبی با طراحی سبک دکوراسیون مدرن در خانه آشنا شوید.
  • پایه و اساس فضای مدرن، طراحی پلان باز است، یعنی این که تا حد امکان نباید از دیوار برای جدا کردن استفاده کنید.
  • در حالی که ممکن است در یک ظاهر طراحی معاصر طیف وسیعی از رنگ ها را ببینید ، سبک های مدرن دارای رنگ های تک رنگ هستند.
  • اما در جایی که طراحی مدرن اجازه می دهد تا دکوراسیون پویایی بیشتری داشته باشد، طراحی مینیمالیستی فقط در مورد استفاده از قطعاتی است که در خدمت هدف هستند.
هریک از آن‌ها دارای نکات و ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند در دکوراسیون خانه‌تان به شما کمک کنند. سرویس بهداشتی های مدرن، دارای خطوط تمیز، سطوح یکدست و صاف و رنگ های خنثی مثل سفید هستند. کاشی و سرامیک در سبک مدرن به شکل ساده و بدون طرح انتخاب می شوند. در صورتی که می توانید از شیشه برای جدا کردن فضا استفاده کنید. قفسه های ساده با صفحات چوبی نصب کنید و در صورتی که از کاغذ دیواری استفاده می کنید، مدل های ساده با رنگ خنثی را انتخاب کنید. چیزی که در دکوراسیون مدرن اهمیت دارد، زیبایی در عین سادگی است.

تهیه مبلمان و وسایل در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

مجله خبری آذین دکور مدرن معمولا شامل استفاده از مواد طبیعی و رنگ های خنثی یا خاکی نیز می شود. استفاده از چوب های رنگ نشده، فلزات، چرم و رنگ های تک رنگ بسیار مهم است. را به یکی از برترین شرکت های طراحی داخلی کشور تبدیل کرده است.

http://belaltour.ir

طرح‌ کاشی و سرامیک مدرن به اشکال و فرم‌های هندسی زاویه دار و رنگ های روشن است. با این حال الگوهای سیاه و سفید یا خاکستری و سفید، مدرنیته را تراوش می کنند. اولین مورد مهم در فرآیند طراحی، چیدمان فضای کاربردی است و نقش مهمی در دکوراسیون مدرن ویلا دارد.

دکوراسیون مدرن اتاق خواب به خاطر خطوط صاف، تمیز و دکوراسیون ساده اش معروف است. عناصر طراحی مدرن بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها برای دستیابی به سبک طراحی مدرن در اتاق خواب استفاده کنید. با ریشه در معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناویایی، سبک طراحی داخلی مدرن ساده و بدون تزئین است. در طراحی داخلی به سبک مدرن از مبلمان و دکوراسیونی که ساده و طرح خطوط صاف دارند و هیچ طرحی در آن ها وجود ندارد استفاده میکنند و همچنین در فضا از رنگ های خنثی و ملایم استفاده میکنند تا سادگی این سبک حفظ شود. در هر خانه‌ای صرف نظر از سبک دکوراسیونی که دارد، نورپردازی از موارد حیاتی به شمار می‌رود. به همین منظور در خانه‌هایی با طراحی داخلی مدرن از پنجره‌های بزرگ استفاده می‌شود تا نور طبیعی وارد فضا شود.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

توسط دکور

دکوراسیون