دکوراسیون مدرن اثاث‌ چین فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون | azindekor

برترین طراحان مجله خبری آذین دکور مدرن مبلمان را با خطوط مستقیم و استفاده محدود از دکوراسیون انتخاب می‌کنند؛ بنابراین در دکوراسیون داخلی مدرن از مبلمان با پارچه ساده استفاده کرده و از الگوهای پررنگ یا چاپ شده خودداری کنید. در دکوراسیون مدرن باید میزهای آشپزخانه، دیوارها و هر قسمت قابل مشاهده دیگری در خانه را از بین ببرید. این شعار مینیمالیستی را که می‌گوید “کمتر بیشتر است” را حتما به خاطر بسپارید. در فضاهای داخلی مدرن ضروری است که وسایل و لوازم خیلی کوچک را سازماندهی کرده و دور از دید قرار دهید. فضاهایی دلخواه و مطلوب بوده که آرام‌تر می‌باشد و عاری از اشیا و وسایل اضافی هستند.

انتخاب درست فرش در منزل

امروزه در میان سبک‌های دکوراسیون، دکوراسیون مدرن از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است و افراد بسیاری علاقه دارند تا از این سبک در دکور خانه خود استفاده کنند. از ویژگی‌های این سبک، ایجاد احساس راحتی و فضای بیشتر مخصوصا در خانه‌‌های کوچک است. برای آشنایی با این سبک دکوراسیون تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید. رنگ های خاکی پس زمینه ای ظریف و ارگانیک را به طراحی داخلی مدرن ارائه می دهند.

http://belaltour.ir

پرهیز از رنگ بیش از حد، ظاهر بسیار تمیز و مدرن اتاق خواب را حفظ می کند. همچنین در بازسازی ساختمان از این پالت رنگی به بهترین شکل میتوان استفاده کرد. دکوراسیون مدرنیسم و ​​مینیمالیسم دو تا از محبوب ترین سبک های طراحی داخلی حال حاضر هستند. هر دو از خطوط تمیز، نور طبیعی و سایر عناصر طراحی استفاده می کنند و می توانند راحتی، خلق و خو و حتی بهره وری را بهبود بخشند. در حالی که ممکن است شباهت هایی با یکدیگر داشته باشند، طراحی داخلی مدرن و طراحی مینیمال سبک های متمایز هستند.

  • تزیین دیوارها، سقف، دسته و کلاف مبلمان و المان هایی مانند کابینت ها، اغلب کاملا ساده بوده و نقش و برجستگی های پیچیده ای در آن ها مشاهده نمی شود.
  • این امر سبب ورود نور طبیعی به منزل شده و فضای منزل سبک تر تلقی می شود.
  • بنابراین استفاده از وسایل ذخیره سازی در دکوراسیون مدرن بسیار اهمیت دارد.
  • برای مثال استفاده از پرده های روشن و حریر که نور خورشید را وارد فضای داخلی کند یا استفاده از آینه ها و نورپردازی که فضای داخلی را بزرگتر نشان دهد.
  • در دکوراسیون مدرن، معمولا یک تک‌رنگ به فضایی طراحی شده با رنگ‌های خنثی اضافه می‌شود.
شکل ها، بافت ها و رنگ های منحصر به فرد میز را می توان با برخی از کانترهای شگفت انگیز ارائه کرد که آن را به گزینه ای عالی برای طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن حمام تبدیل می کند. یافتن تعادل کامل بین راحتی، عملکرد و زیبایی شناسی، وظیفه اصلی دکوراسیون داخلی مدرن است. در دکوراسیون اداری به سبک مدرن، استفاده از مواد طبیعی، رنگ‌های خنثی یا خاکی و حذف جزئیات غیر ضروری رایج است.

۳۴. قفسه‌های دیواری

1.سرویس خواب دو نفره تلاطم یک کار فوق العاده لوکس است که باوجود سادگی جلوه ی منحصر به فردی دارد. 1.اگر فضای زیادی برای گذاشتن میز ناهار خوری ندارید بهتر است میز ناهار خوری های کوچک که جای کمی را اشغال می کنند خریداری کنید. 1.میز ناهار خوری فاخر از مدل های سلطنتی و بسیار لوکس است که باعث می شود دکوراسیونی چشم گیر و خیره کننده داشته باشید. و همچنین استفاده از فرش های پر نقش و نگار با رنگ های گرم یا خیره کننده، گزینه خوبی برای سبک مدرن نخواهد بود و بهتر است از فرش هایی در این محیط استفاده کنید که با فضای منزل همخوانی داشته باشد. در دکوراسیون سبک مدرن کمتر از لوستر استفاده میشود و بیشتر محیط را با دستگاه های مدرن روشن میکنند که ظاهر مخفی دارند و یا در موارد خاص از لوستر ها با ظاهری خاص و ساده استفاده میکنند. در نور پردازی فضای داخلی مدرن از نور های غیر مستقیم و مخفی استفاده میکنند.

رنگ در دکوراسیون مدرن

توسط دکور

دکوراسیون