دکوراسیون مدرن اثاث‌ چین فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون | azindekor

سبک مدرن با ریشه در معماری اسکاندیناوی و آلمانی دارای مفاهیم ساده‌ای هست. معمولا تمرکز بر استفاده از مصالح و رنگ‌های خنثی با حذف جزئیات غیرضروری و استفاده از تک‌رنگ‌ها و پارچه‌ها و بافت‌های بدون الگو که اکثرا در اتاق‌های سفید جای گرفتن، هست. طراحی داخلی مدرن بیشتر با خطوط صاف، فرم هندسی، فضاهای روشن، ارجحیت عملکرد و فضاهای اختصاصی ذخیره‌سازی شناخته میشه. حالا می‌خوایم در ادامه ببینیم دکوراسیون داخلی به سبک مدرن دقیقا چه ویژگی‌هایی داره. طراحی دکوراسیون مدرن به دلیل به کار بردن مبلمان و وسایل خلاقانه و مدرن، سبکی بسیار خاص و کاربردی است.

۲۶. رنگ‌های سیر

اما در جایی که مجله خبری آذین دکور مدرن اجازه می دهد تا دکوراسیون پویایی بیشتری داشته باشد، طراحی مینیمالیستی فقط در مورد استفاده از قطعاتی است که در خدمت هدف هستند. از اون‌جایی که سبک مدرن می‌تونه تلفیقی از سبک‌های دیگه هم باشه، تعریف منحصربه‌فرد اون سخته. در ساده‌ترین حالت میشه گفت طراحی مدرن انعکاس جنبش هنری مدرن در فضای داخلی هست.

  • نورپردازی شامل نصب تعدادی آینه، استفاده از پنجره‌های بزرگ، لوستر‌ها و یا آباژور‌ها می‌باشد.
  • در این مطلب دکوراسیون منزل مدرن و زیبایی را با هم بررسی می نماییم.
  • از دیرباز، زیبایی نقش بسیار پر رنگی در خانه‌های ایراینان ایفا می‌کرد که امروزه اهمیت به آن بیشتر شده است و افراد سعی می‌کنند سبک مخصوصی را در طراحی داخلی دکوراسیون خانه خود داشته باشند که نشان دهنده شان و شخصیت آن‌ها ‌می‌باشد.
  • با توجه به اینکه در سبک مدرن از شلوغی پرهیز می شود و اکسسوری ها و وسایل تزیینی حذف شده اند هزینه طراحی و اجرای ساختمان های با سبک مدرن کمتر است.

در قسمت قبل بررسی کردیم که استفاده از رنگ‌های خنثی به عنوان رنگ غالب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین جهت پیشنهاد می‌شود که رنگ‌های گرم تنها به عنوان سایه و ایجاد تنوع در کنار رنگ‌های خنثی مورد استفاده قرار بگیرند تا زیبایی دکوراسیون را چند برابر کنند و به آن رنگ و روح دهند. یکی دیگر از ساختمان های مهم معماری مدرن ویلا دیریکز است که شامل ویژگی‌های چشم نواز بلوکی، شیشه‌کاری و بتن سفید احاطه‌ شده با فضای سبز است. ، مبلمان معمولا با روکش‌های لاکی یا صیقلی و اغلب با پایه‌های فولادی کرومی یا پایه‌های فلزی استفاده می شوند. علاوه براین فلز را می توان در بیشتر اکسسوری های فضای مدرن مانند لوستر، گلدان، آثار هنری و … استفاده از چوب نیز مانند فلز در مبلمان، کف، سقف و کابینت های دیواری بسیار رایج است .

در طراحی داخلی گچ کاری و نقش هایی که در سبک های قدیمی تر استفاده میکردند را نداشته باشم تا سادگی فضای خانه حفظ شود. در سبک مدرن به دلیل ویژگی سادگی آن باید از رنگ های خنثی و ملایم به صورت تک رنگ در قسمت های مختلف خانه و دکوراسیون استفاده کنیم. تا اینجا با مفهوم و پیشینه مدرنیسم و کاربرد اون در معماری و دکوراسیون داخلی آشنا شدیم. اصول دکوراسیون مدرن رو مرور کردیم و به مزایا و معایبش پی بردیم.

اتاق کار مدرن

مفهوم پلان باز یا آزاد برای اولین بار توسط لوکوربوزیه بیان شد. پلان باز یعنی فضایی که دیوارهای اندکی دارد و محیط آن آزاد و پیوسته است. در بسیاری از خانه های مدرن، آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی و فضای غذاخوری به هم پیوسته هستند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون