دکوراسیون مدرن؛ با این ۳۵ ایده در کمال سادگی خانه‌ای شیک و امروزی داشته باشید چطور | azindekor

مبل راحتی سازگاری بیشتری نسبت به سایر مبل‌ها با سبک مدرن دارد. پایه و اساس رنگ‌بندی در دکوراسیون مدرن استفاده از رنگ‌های تیره است. رنگ‌هایی مانند نارنجی و زرد برای دیوارهای سرویس بهداشتی مدرن از محبوبیت بیشتری در بین طراحان داخلی برخوردار است.

دکوراسیون سقف اتاق خواب مدرن

فضا را باز می‌کنند و نور طبیعی بیشتری را وارد می‌کنند تا فضای شما مدرن‌تر و نشاط‌آورتر به نظر برسد. با ریشه داشتن در سبک معماری آلمانی و اسکاندیناوی، سبک معماری مدرن، ساده و بدون تزئین است. این موضوع با سال‌های ماشینی شدن مرتبط است و اغلب به سال‌های 1920 تا 1950 میلادی بر می‌گردد. جنبش دکوراسیون مدرن تا نیمه اول قرن بیستم محبوب‌تر شد و بعدها مشتقاتی از این سبک به وجود آمد، زیرشاخه‌هایی نظیر “دکوراسیون مدرن میانه قرن بیستم” (مید سنچری) و “دکوراسیون پست مدرن”.

سادگی به جای تزیینات

یکی از مجله خبری آذین دکوری که دکوراسیون داخلی بسیار به چشم می‌آید، شومینه است. شومینه‌های مدرن، به خوبی می‌توانند بیانگر سبک چیدمان خانه شما باشند. با استفاده از شومینه مدرن، گام بزرگی برای امروزی کردن دکوراسیون داخلی خود برداشته‌اید. یکی دیگر از پالت های رنگی برای دکوراسیون مدرن منزل از تاثیرات بین المللی ناشی می شود و معمولا شامل رنگ های روشن برای پس زمینه اصلی است اما از رنگ های غنی در اکسسوری، آثار هنری و اثاثیه برای برجسته کردن مصنوعات استفاده می شود. همه این مواد و رنگ‌ها به ایجاد یک طراحی مدرن حمام کمک می‌کنند.

http://belaltour.ir

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد. بسیاری از افراد از تلویزیون‌های مسطح و بزرگ بر روی دیوار استفاده می‌کنند که اگر بتوان لوازم هوشمند را به صورت مخفی در دیوار نصب کرد به نحوی که حاشیه‌های آن پوشانده شود و هم سطح با دیوار باشد زیبایی بیشتری خواهد داشت. استفاده از گیاهان گلدانی و آپارتمانی تنها مختص به نوعی سبک خاص نیست. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از گیاهان گلدانی برگ پهن و یا تراریوم‌ها در گوشه‌ای از فضا استفاده کنید تا حس طراوات و زندگی ایجاد کند.

مبلمان

متخصصان معماری داخلی مدرن انواع فعالیت‌هایی را که در هر قسمت از اتاق انجام می‌شود ارزیابی می‌کنند. تا مطمئن شوند که مقدار نور کافی برای عملکرد وجود دارد و شدت آن به اندازه‌ای قوی است که هر فضایی را که به نور خاصی نیاز دارد، روشن کند. این نور برای فعالیت هایی مانند خواندن، آشپزی، لباس پوشیدن یا انجام تکالیف، روشنایی را فراهم می کند و بر روی نواحی بالای پیشخوان آشپزخانه، روشویی های حمام، میز، یا کنار تخت خواب یا صندلی اعمال می شود. دکوراسیون مدرن پذیرایی نیاز به ترکیب حداقل مبلمان و استفاده از لوازم کاربردی دارد تا فضایی بدون هیاهو ایجاد کند.

  • استفاده از مبلمان بسیار ساده با رنگ های مناسب و هماهنگ رایج است.
  • علاوه‌بر این‌که رنگ‌های ملایم و خنثی را در مبلمان به کار برده شده است، دیوارها را نیز با رنگ‌های ملایمی و یکسانی رنگ‌آمیزی شده.
  • در این سبک‌ها همه چیز ساده است و فضاها بزرگ‌تر و بازتر هستند و تلاش می‌شود تا از شلوغی‌ها و چیدمان وسایل اضافه خودداری شود.
  • دکوراسیون مدرن پذیرایی نیاز به ترکیب حداقل مبلمان و استفاده از لوازم کاربردی دارد تا فضایی بدون هیاهو ایجاد کند.
  • انتخاب پرده های کرکره ای و یا پرده های حریر ساده مناسب گزینه های مناسبی هستند.

توسط دکور

دکوراسیون