دکوراسیون داخلی منزل مسکونی گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

وجود آینه در هر خانه ای ضروری است اما در خانه های کوچک بیشترین بازخورد را دارد چرا که موجب می شود بازتاب نور به خوبی صورت گیرد به شرط اینکه در جایی درست قرار گیرد. سعی کنید بیشتر از دیوارهای استفاده کنید تا زمین یعنی بیشتر از وسایل و تزئینات دیواری استفاده کنید؛ شلف ها بیشترین کمک را به افراد می کنند تا وسایل و دکوری های خود را بر روی آن ها بگذارنند. به طور مثال اگر خانه شما جایگاه همیشگی مهمان هاست و باید فضای گرم و دل انگیزی در خانه ایجاد شود، می توانيد از چوب پارکت استفاده كنيد و اگر خواهان محيط رسمی تر هستید استفاده از سنگ و سرامیک گزینه خوبی برای کفپوش خانه شما خواهد بود. اولین و مهم ترین اقدام قبل از شروع کار، مشخص کردن سبک طراحی و جزئیات مربوط به آن است.

  • دکوراسیون کلاسیک و مبلمان های استیل امکان پذیرش هر رنگ مدنظر شما را به عنوان رنگ و طرح پارچه نداشته و صرف وجود چنین رنگ هایی در بازار دلیل بر استفاده از آن ها نیست.
  • یکی از بزرگترین چالش‌ها در طراحی دکوراسیون این است که ما نمی‌دانیم چه رنگ مبلمان با چه ابعادی با چه چیدمانی، مناسب فضاهای کوچک است و عموماً در این مورد اشتباه می‌کنیم.
  • دلیل این امر این است که سیستم های لوله‌کشی در ساختمان، گچ کاری، نمای ساختمان، کف‌پوش‌ها و ….
  • رنگ‌های روشن و الهام گرفته از اقیانوس مثل آبی‌ها، سبزها و هلویی سیر را انتخاب کنید.
  • البته قدمت معماری داخلی ایرانی به سال‌های خیلی دوری برمی‌گردد که به ایرانی کهن معروف است.

مجله خبری آذین دکور زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌ کردن اجزای داخلی خانه است که با اهداف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای دلچسب و چشم نواز در فضای خانه است. به علاوه در منازل کوچک امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این قسمت طوری طراحی کرد تا بهترین کارایی را داشته باشد. استفاده از لوستر در دکوراسیون داخلی منزل ایرانیاز دیگر ویژگی‌های دکوراسیون داخلی منزل می‌توان به لوسترهای درخشان و چشم‌گیر در پذیرایی اشاره کرد. ایرانی‌ها به نور و روشنایی اهمیت زیادی قائل‌اند و از همین رو، لوسترهای مجلل و لوکس همیشه پای ثابت دکوراسیون خانه‌های ایرانی بوده است. انواع و اقسام مختلفی از لوسترها در بازار موجود است اما همانند هر المان دیگری، در خرید لوستر نیز باید سایر المان‌های منزل را در نظر بگیرید. سعی کنید تعادل میان مجلل بودن لوستر و سایر المان‌ها مانند مبلمان را حفظ کنید تا خانه‌ای یکدست و زیبا داشته باشید.

معماری داخلی منزل رضائی

فرض کنید مبلمان صورتی‌رنگی را که در فروشگاه بسیار زیبا به نظر می‌رسد خریده‌اید و به منزل منتقل کرده‌اید. حال می‌بایست طراحی چیدمان منزل را با توجه به آن انجام دهید. این ایده که به دلیل خالی بودن فضای خانه طراحی دکوراسیون منزل را با مبلمان شروع کنید فقط منجر به انتخاب‌های اشتباه بعدی می‌شود. دفترچه اندازه‌ها را برای تمام خریدها همراه خود داشته باشید.

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

فرم همان ظاهر اتاق است و شامل شکل و ظاهر خود اتاق به همراه اشیاء داخل آن مانند مبلمان، آثار هنری و وسایل تزئینی است. این اشکال ممکن است هندسی باشند مثلا آنهایی که دارای خطوط و زاویه‌های دقیق هستند یا به صورت طبیعی انحنا دارند. نکته کلیدی در این اشکال تعادل و شکل طبیعی آن‌هاست که می‌تواند سادگی و لطافت را به فضای داخلی اضافه کند. این سبک بر خلاف سبک های قدیمی تر از خود، از تجمل و استفاده بیش از حد جزئیات دوری می کند و با در نظر گرفتن کارایی و کاربرد اثاثیه و وسایل خانه، فضایی ساده و به دور از در هم ریختگی ایجاد می کند. استفاده از خطوط صاف و مستقیم، استفاده از مصالح و مواد طبیعی مانند چوب، فلزات، چرم و الیاف طبیعی و استفاده از پالت رنگی خنثی از ویژگی های این سبک است. به عنوان مثال زیبا ترین دکوراسیون داخلی باعث جذب بیشتر مخاطب می شود.

http://belaltour.ir

می توانیم با استفاده از تغییر یکسری از ویژگی ها، به زیبایی های دکوراسیون اضافه کنیم. وسایل دیگر مانند کابینت‌ها در اشپزخانه، اگر می‌خواهید یک آشپزخانه تمیز و شیک داشته باشید بهتر است از قفسه‌های دیواری و کابینت‌های دیواری استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است، چون فضای موجود شما کوچک است باید از حداقل لوازم استفاده کنید یا در صورت نیاز از لوازم کوچک تر استفاده کنید تا فضای بیشتری برای خود داشته باشید.

خانه های ایرانی کوچک، خانه شماره 7

توسط دکور

دکوراسیون