دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس | azindekor

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و کمبود فضای کافی اهمیت حرفه طراحی داخلی دوچندان شده است. علاوه بر این طراحی داخلی باعث زیباسازی فضای داخلی ساختمان‌ها می‌شوند و از این رو طراحان داخلی نقش بسیار مهمی را در زیباتر کردن محیط زندگی و کار افراد دارند. سبک دکوراسیون داخلی فرانسوی، سبکی لوکس و مجلل است که علاوه بر ظرافت و زیبایی، جلوه ای اشرافی نیز به خانه می دهد. پرده های ابریشمی، دیوار های حکاکی شده و آینه های قدی از ویژگی های بارز این سبک دکوراسیون می باشند. پالت رنگی مخصوص این سبک شامل رنگ های خنثی مانند سفید، نباتی، خاکستری و رنگ های مکمل یاسی، سبز، آبی و نقره ای می باشد.

مجله خبری آذین دکور در لغت فارسی به معنای چیدن، آراستن و مرتب کردن است. تعریف دکوراسیون داخلی در واقع به طرز چیدن و انتخاب مناسب اسباب و وسایل داخلی خانه، اتاق‌ها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی مربوط می‌شود. دکوراتیوهای چوبی به سبک هندی به همراه رنگهای متنوع مانند قفسه های چوبی ، کمد های چوبی می تواند نشاط و شادابی را در این سبک زنده می کند.

  • برای طراحی فضاهای کوچک باید در انتخاب رنگ‌ها و بافت‌ها دقت بیشتری به خرج دهید.
  • وسایلی همچون بوفه و ویترین برای نمایش وسایل مجلل و دکوری ها و ظرف های زیبا ساخته شده اند.
  • از مهم ترین عوامل در طراحی زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل، رنگ آمیزی است.
  • همچنین آباژورهای سرامیکی و غیره می‌توانند این سبک دکوراسیون اتاق‌خواب کلاسیک را تکمیل‌تر کنند.
  • خانم ها با سلیقه در هنگام چیدمان خانه جدید باید به نکاتی مانند رنگ، بافت، سبک دکوراسیون، اشیای مناسب و… توجه نمایند.

تزئین خانه برای هر فردی یک مسئله مهم است که می‌خواهند به بهترین شکل و با کمترین هزینه‌ها انجام شود. معمولا اهالی خانه وقت بیشتری را در آن سپری می‌کنند و اغلب تراکم بالایی از اثاثیه را در آن جای می‌دهیم. با ما همراه باشید و در صورت نیاز به دیدن نمونه کارهای تیم ما برای این نمونه در این قسمت کلیک کنید. در این سبک از رنگ‌های آبی، سبز و سفید بیشتر به کار برده می‌شود.

انواع دکور اتاق ناهارخوری در فضای خانه

اینکه شما به صورت تدریجی و مرحله به مرحله به بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل بپردازید و هزینه ها را نیز در طول زمان چند ماه و یا چند سال پرداخت کنید، یک رویه کاملا رایج است. برای چیدمان منزل کوچک باید از پر کردن خانه با وسایل غیر ضروری و زیاد دوری کنید. بهترین کار این است که وسایل خانه را بر اساس فرم و متراژ فضای منزل‌تان بخرید و از قبل برای هر وسیله‌ای که می‌خرید جای مناسبش را مشخص کرده بشید. اولین پیشنهاد برای دکوراسیون منزل کوچک تک خوابه این است که اگر بیشتر از یک فرزند دارید، از تخت خواب‌های دو طبقه و حتی انواع تخت‌خواب‌ سه طبقه در فضای اتاق خواب استفاده کنید. همان طور که گفته شد با اینکه سیستم سازه‌‌ای ساختمان، الگو و فرم‌های اصلی فضا داخلی را تعیین می‌کند اما شکل دهی به فضا در طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است. تغریبا میتوان گفت ما در تمام فعالیت های دنیا سبک های متفاوتی داریم.

http://belaltour.ir

حتی در چیدمان های دیگر مانند طراحی داخلی اداری هم در نظر گرفته می شود. ساده ترین تعریفی که می‌توان برای معماری داخلی ارائه کرد، این است که هنر معماری به معنی طراحی ساختمان ها و فضای بین آنها می باشد. ولی در عمل وظایف پیچیده تری بر عهده این افراد است، زیرا باید علاوه بر داشتن دانش نقشه کشی و طراحی نقشه ساختمان، با استفاده از قوانین بهینه سازی و خلاقیت فضای داخلی خانه ها را با توجه به نیازهای انسانی طراحی نمایند.

دکوراسیون داخلی اتاق مستر

توسط دکور

دکوراسیون