دکوراسیون داخلی منزل ایرانی: حانه‌های ایرانی چه ویژگی‌هایی دارند چی بچین | azindekor

در واقع ما مجله خبری آذین دکوری داشته‌ایم که می‌توانستیم آن را به دو یا سه فضا تقسیم کنیم و باقی مانده آن خالی است. لیوان شماره سه هم دارد نشان می‌دهد که ما از فضا به طور متناسب استفاده کرده‌ایم. یعنی نه آنقدر زیاد که لیوان سرریز ود و نه کمتر از حد معقول، لوازم چیده شده است. آجرهای قدیمی و سنتی یه از نشانه های خانه های سنتی ایرانی است.

http://belaltour.ir

طراحی زیبا و کاربردی کابینت‌ها، انتخاب درست متریال‌ها و روش‌های چیدمان فضا نکاتی هستند که در دکوراسیون خانه باید به آن‌ها توجه کنید. هماهنگ سازی، تناسب، ایجاد فضای گرم، ترکیب رنگی آرام، استفاده بهینه از فضای خانه، وسایل مناسب و خاص و… همگی این موارد در کنار هم باعث ایجاد یک طراحی منحصر به فرد برای منزلتان می شود. حال با اگر شما نتوانید ایده مناسب را برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزلتان دهید شادی و نشاط از خانه شما دور می شود. به همین منظور شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سفید آمده است تا شادی و نشاط را همراه با دلگرمی به خانه ها شما بیاورد.

راهنمای خرید پرده آشپزخانه

دکوراسیون داخلی منزل مربوط است به هنر و علم ایجاد یک فضای داخلی که برای کاربرانش به لحاظ زیبایی شناختی خوشایند و به لحاظ کاربری مفید است. دکوراسیون داخلی از سبک ها و گرایش های متنوعی پیروی می کند و آنها را با هم به ارمغان می آورد تا سبک شخصی کاربر را بیان کند. به تعبیری دکوراسیون داخلی به این می پردازد که چگونه می توان یک پلان آزاد را با مبلمانی که مکمل فضا است و یا با دکوری که جلوه کننده است جفت و جور کرد و یا اینکه جو و حالت یک فضا را با نور پردازی و پوشش دیوارتغییر داد. از جمله موارد مهم در زمینه بازسازی ساختمان یا ساختن یک بنا طراحی داخلی آن است. پس می توان گفت که طراحی داخلی پلی بین دکوراسیون داخلی و معماری می باشد.

  • رنگ مبلمان، 30 درصد از فضای داخلی را تشکیل می‌دهد که باید با دقت بیشتری انتخاب شود تا همخوانی آن با رنگ دیوارها و اکسسوری‌ها رعایت شود.
  • در زیر ۵ دسته اصلی دکوراسیون ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم تا بهتر بتوانید به سبک دکوراسیون منزل خود را بیابید.
  • همین فردا نه، بلکه چند ساعت آینده تقریبا هیچ چیز از تمام برنامه ای که در ذهن خود بافته و ساخته بودید چیزی باقی نمی ماند و اصلا نمی توانید به یاد بیاورید که چه رتگ و طرحی برای هر یک از لوازم در نظر داشته اید.
  • در این صورت دیگر نیاز نیست که یک میز جداگانه تهیه کنید و آن را هم در یک بخش دیگر خانه قرار دهید که فضایی را اشغال کند.

اگر انتخاب شما سبک مدرن است باید بدانید که شما در پرداخت هزینه ها بسیار صرفه جویی می کنید زیرا اساس این سبک سادگی و خلوتی در کنار زیبایی است. فراموش نکنید که اگر سبک کلاسیک انتخاب شماست باید فضای زیادی در اختیار داشته باشید تا الزامات این سبک را رعایت کنید. سبک سنتی توسط المان های کلاسیک و سنتی طراحی و اجرا می شود اما این به معنی به کارگیری تجهیزات و لوازم قدیمی نیست بلکه منظور استفاده از وسایل روز دنیا که به صورت کلاسیک طراحی شده اند می باشد. بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که اگر آنها را بدانید و به خوبی رعایت کنید، بهترين استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و به زيبا سازی هرچه بیشتر خانه شما کمک خواهد کرد.

نقش نور در طراحی دکوراسیون داخلی

ساده ترین و شاید کم هزینه ترین راهکار در تعییر دکوراسیون منزل، تغییر چیدمان مبلمان و اکسسوری هاست. این ایده خصوصا برای خانه های اجاره ای، خانه هایی با پذیرایی به ابعاد بزرگ یا متوسط که بیش از یک دست مبلمان در آن ها جای گرفته است و هم چنین زمانی که قصد تغییر چیدمان بدون صرف هزینه دارید، یک راهکار کاملا منطقی و به صرفه است. در ادامه به معرفی دو سبک دکوراسیون داخلی که سنتی و مدرن می باشد می پردازیم تا هر آنچه که نیاز است بدانید و سپس اقدام به طراحی دکوراسیون کنید. سبک های متفاوتی برای دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که افراد می توانند مطابق ترند و مد و با توجه به سلیقه خود بهترین سبک را انتخاب کنند و با مشورت با طراحان برتر بهترین ها را برای منزل خود به ارمغان بیاورند. ما در این مقاله از ایملک شما را با دکوراسیون داخلی منزل، سبک های محبوب و بهترین شرکت دکوراسیون داخلی آشنا می کنیم؛ تا پایان این مقاله همراه ما باشید و در انتها سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی انتخاب قاب عکس ها و قاب های هنری متناسب با فضای خانه و روحیه ای است که در داخل خانه برقرار است.

نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی

توسط دکور

دکوراسیون