دکوراسیون داخلی منزل ایرانی: حانه‌های ایرانی چه ویژگی‌هایی دارند چی بچین | azindekor

همان‌طور که این نام نشانگر زندگی شهری با عناصر صنعتی و کارخانه‌ای است. سبک بوهو به خود بیانگری وابستگی زیادی دارد بنابراین احتمالاً بخواهید یک کاردستی را اضافه کنید. هنگام در نظر گرفتن محلی برای ذخیره هر چیزی از وسایلی به‌عنوان دکور استفاده کنید تا فضا را ازآنچه هست هم بهتر کنید. اما فکر نکنید باید یک‌راست به فروشگاه‌های IKEA بروید چون با چند تغییر ساده در چیدمان به دست آوردنی است.

نگاهی بر بازسازی آپارتمان و بازسازی ساختمان

برای اینکه بتوانید آخرین فضای داخلی خانه خود را انتخاب کنید، باید قسمت به قسمت عمل کنید. یعنی باید اصول و ایده ها را به طور جداگانه برای هر قسمت در نظر بگیرید و در عین حال به هماهنگی کلی آنها نیز توجه کنید. در زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل، این مسئله مطرح می شود که آیا در این خانه احساس شادی و خوشحالی و راحتی دارید یا خیر. برای این کار ما باید مواردی را درباره طراحی دکوراسیون داخلی خانه را بدانیم و با یک طراحی مناسب وسایل را در مکان مناسب و در جای خود قرار دهید و مانند یک طراح داخلی حرفه ای، طراحی دکوراسیون را خودتان انجام دهید. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، چیدمان و طراحی زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل، کار پیچیده ای است. بسیاری از افراد فکر می کنند که چیدمان دکوراسیون، امری است که فقط سلیقه در آن اهمیت دارد.

سادگی در شکل و طراحی اثاثیه، پوشش و دکور ساده دیوارها، فضای مرتب و باز و پر نور خانه از ویژگی های این سبک است. کاغذ دیواری برای یک منزل کوچک شاید در نگاه اول جالب بنظر نرسد اما باید بدانید استفاده از کاغذ دیواری در فضاهای کوچک تر زیبایی خانه را دو چندان می‌کند، برای نمونه می‌توانید از کاغذ دیواری به طرح راه راه استفاده کنید. دکوراسیون داخلی منازل بسته به سلیقه شخصی، فضای موجود و ایده‌های طراح ممکن است بسیار متفاوت با یکدیگر باشند.

باید و نبایدهای دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

یکی از مزایای استفاده از سقف کاذب گچی این است که نصب آن بسیار آسان است. درادامه به بررسی فاکتورهای مجله خبری آذین دکور در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می پردازیم. همچنین با قسمت بندی راهرو و اتاق از پذیرایی به جداسازی هر چه بهتر قسمت های مختلف خانه کمک کنید. پس اگر قصد دارید که سبک های متفاوت دکوراسیون داخلی را با یکدیگر تلفیق دهید، از این نوع جداسازی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که فضای خانه شما با استفاده از طرح درنظر گرفته شده، جذاب تر خواهد شد. انجام دکوراسیون داخلی خانه های کوچک برای افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارند می‌تواند مشکل ساز باشد، با مشاوره گرفتن از طراحان گروه معماری بام، می‌توانید بهترین دیزاین برای خانه کوچک خود را داشته باشید.

http://belaltour.ir

لازم به ذکر است که هر گیاهی برای نوع خاصی از سبک دکوراسیون داخلی مناسب خواهد بود پس بهتر است در انتخاب آن ها دقت لازم انجام شود. با انتخاب مناسب فاکتور هایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، می توان با کمترین هزینه و گاهاً کمترین دردسر تغییرات زیادی در منزل خود ایجاد کنیم. نکته مهم اینجا می باشد که این تغییرات باعث زیبایی بیشتر خانه خواهد شد و حتی فضای غیر قابل استفاده در منازل کوچک تا حد قابل قبولی بهینه می‌ شود. میتوانید از انواع گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکوراسیون داخلی استفاده کنید. گیاهان علاوه بر بخشیدن انرژی های مثبت به فضا باعث تصفیه هوای خانه نیز میشوند. پیش از چیدمان هر قطعه از وسایل خانه، مد نظر داشته باشید که رنگ روشن، درکل فضا را بازتر و بزرگ تر نشان می‌دهد.

  • از لوازم عتیقه و قدیمی نیز می‌توانید در دکوراسیون ایرانی خود استفاده کنید.
  • هدف این کار جلوگیری از خسته‌کننده و یکنواخت شدن فضای خانه است.
  • با انتخاب محدوده کوچکی از اتاق نشیمن برای این کار جلوی این شلوغی را بگیرید.
  • شناسایی منبع نور مناسب می تواند یک خانه کوچک را بزرگ و دلباز نشان دهد.
  • از ورود نور طبیعی و اکسیژن از چهار طرف دیواره‌ی ساختمان خود استقبال کنید.

توسط دکور

دکوراسیون