دکوراسیون داخلی منزل ایرانی: حانه‌های ایرانی چه ویژگی‌هایی دارند چی بچین | azindekor

وسایلی مانند صندلی‌های اضافی، گلدان‌هایی که زیبایی خاصی ندارند و فقط فضای خانه را اشغال کرده اند، جارو برقی، چمدان و … . استفاده از رنگ‌های روشن مزایای ویژه‌ای را به همراه دارد که مهم‌ترین آن بزرگ‌تر نشان دادن خانه است. این مورد به‌خصوص در آپارتمان‌ها و خانه‌های کوچک و نقلی امروزی اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. اما این بدان معنی نیست که شما اجازه استفاده از رنگ‌های گرم در خانه‌تان را ندارید.

  • نکاتی که نور پردازی به آن توجه داشت می تواند شامل یک یا تمامی موارد المان های زیر باشد.
  • این سبک دکوراسیون داخلی پس از انقلاب‌ صنعتی در کشورهای پیشرفته امروزی ایجاد شده است.
  • با توجه به عکس بالا متوجه آن خواهیم شد که تغییر یک کفپوش تا چه اندازه قادر است، بر منزل ما تاثیر گذار باشد.
  • کتابخانه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل برای افراد فرهنگی و اهل مطالعه می‌تواند نمایی دلنشین داشته باشد و همزمان از کتاب‌های شما محافظت کند.
  • ابعاد خالص و نیاز کارفرما برای میزان کف سازی، یعنی میزانی که کف ساختمان بیاید پایین بیاید و میزان کنافی که از سقف پایین می آید.

پیشنهاد می شود رنگ لوازم منزل مثل کمد و مبلمان را مکمل این رنگ ها در نظر بگیرید. تحقیقات نشان می‌دهد که تغییر در محیط زندگی افراد و دکوراسیون منزل موجب اثرات مثبت به سزایی در رفتار افراد می‌شود. نکته مهم در سبک صنعتی به دست آوردن زیباشناسی کارخانه‌های قدیمی و انبارها و برگردان آن‌ها در یک محیط شیک و قابل سکونت است. گرچه سبک‌های طراحی داخلی بسیاری از سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی برگرفته‌شده، این جنبش طراحی یکی از ارزشمندترین سبک‌ها به شمار می‌رود. سبک معاصر کاملاً مطابق بازمان است و برعکس سبک‌های طراحی داخلی مدرن هر چیزی از آینده‌نگری دهه‌ی ۵۰ تا سال‌های اخیر را شامل می‌شود. به دلیل شباهت سبک‌های طراحی داخلی مدرن با طراحی داخلی معاصر، تفاوت میان این دو را به‌صورت مختصر شرح می‌دهیم.

سبک ساحلی

باعث می‌شود شما قبل از اقدام به هر کاری، حتی عقد قرارداد، طرح را ببینید و در صورتی که خوشتان آمد وارد مرحله بعدی شوید. تجسم شما از فضا واقعی‌تر است، درصد خطا پایین می‌آید و هدر رفت زمان و هزینه به کم‌ترین حد می‌رسد. اگر میخواهید مبلمانی با طرح متفاوت داشته باشید و فضایی متنوع را در دکوراسیون خود ایجاد کنید، مبل راحتی ال الدورا را به شما پیشنهاد می دهیم.

دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی

وسایل و مبلمانی که بیشتر از بامبو یا حصیر، خیزران و ساج ساخته می‌شوند. گیاهان نقش تعیین‌کننده‌ای در این سبک دارند و بهتر است فضای بیرون را به درون بیاورید. آرت‌دکو در قرن بیستم غوغایی به پا کرد و انقلابی بود در زمانی که سبک ویکتوریایی میدان‌ داری می‌کرد. اشکال هندسی در این سبک دکوراسیون بیشتر استفاده می‌شود و اغلب از فلزات و شیشه و آینه ساخته می‌شوند. فضاهای آرت‌دکو پر است از زرق و برق و ظرافت که در کنار نقاشی‌های جذاب هنر خاص خودش را رقم می‌زند. سبک صنعتی چیزی برای پنهان کردن ندارد و همیشه رو بازی می‌کند، از طرفی مقداری روحیه خشن دارد.

در جلسه‌ای با حضور مجله خبری آذین دکورفرما طرح نهایی شده و پس از تایید ایشان به فاز دوم یعنی فاز اجرا می‌رسیم. با توجه به بودجه کارفر با بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود مراحل ساخت و ساز آغاز می‌گردد. و در مدت زمان مشخص شده کار اجرا به پایان می رسد و پروژه به کارفرما تحویل داده می شود. البته باز هم دیوارهای خالی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم برای جانمایی کنسول‌های کمدی که بتوانند سرویس بدهند به فضای ما و منطقه ناهارخوری کاملی را برایمان ایجاد کنند. تصویر لیوان سمت راست هم دارد به ما دقیقاً حالتی را نشان می‌دهد که مانند دکوراسیون مورد بحثمان است. بنابراین می‌بینید که ما لیوانی داشته‌ایم و بیش از حد معمول در آن آب ریخته‌ایم.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون