دکوراسیون داخلی منزل ایرانی: حانه‌های ایرانی چه ویژگی‌هایی دارند چی بچین | azindekor

افرادی که در خانه های کوچک زندگی می‌کنند برای انجام طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود، اغلب با مشکلاتی روبرو می‌شوند مانند کمبود جا یا بزرگی یا کوچکی وسایل خانه. در ادامه توضیح مختصری از نقش عوامل مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی خانه در قسمت‌های آشپزخانه و اتاق خواب خواهیم داشت. با توجه به عکس بالا متوجه آن خواهیم شد که تغییر یک کفپوش تا چه اندازه قادر است، بر منزل ما تاثیر گذار باشد.

سبک دکوراسیون داخلی منزل هالیوودی

البته این تک رنگ بودن فضای خاصی را در قسمت‌های مختلف خانه ایجاد می کند. این تک رنگ می تواند یا رنگ سفید باشد یا رنگ های روشن طوسی و غیره که استفاده از آنها می تواند درخشش منزل شما را بیشتر کند و خانه را بزرگتر نشان دهد. استفاده از مبلمان کلاسیک در دکوراسیون داخلی منزل ایرانیهرچقدر تکنولوژی در صنعت مبلمان رخنه کند و روز به روز مدل‌های جدید مبلمان عرضه شود، باز هم هیچ چیزی نمی‌تواند جای مبلمان کلاسیک و سلطنتی را در دکوراسیون داخلی ایرانی بگیرد. به خاطر همین هیچ‌وقت این نوع مبلمان از مد نیافتاده و همیشه در مرکز توجهات بوده و هست. همان‌طور که می‌دانید، مبلمان سلطنتی جلوه‌دار بوده و با حکاکی‌ها و برجستگی‌هایش همواره خودنمایی می‌کند. ولی مبلمان کلاسیک زرق و برق کمتری داشته و بیشتر به سمت سادگی میل می‌کند.

یکی از عوامل تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی منزل چیست؟

مجله خبری آذین دکور‌ترین ویژگی سبک مینیمال خلوت بودن فضا است که باعث ایجاد یک آرامش خاصی در محیط می‌شود. باید توجه داشته باشید که مهم‌ترین ویژگی سبک مدرن رنگ‌های ساده و خط‌های صاف و منظم است. می‌توان در چیدمان منزل رنگ دیوارها را سفید در نظر گرفته و مبلمان را خاکستری برگزید. چون قرار نیست همه مبل‌ها به دیوار چسبیده باشند و حفره‌ای در بین آن‌ها شکل بگیرد، مسلما نمی‌خواهیم در آن فضا فوتبال بازی کنیم، قرار است از مهمان پذیرایی شود. پس برای چیدمان بهتر باید چه کرد؟ هدف باید به وجود آوردن گروه‌های مجزایی از مبل‌ها باشد تا بتونیم ارتباطات کلامی و تصویری بین افراد برقرار کنیم. سبک تروپیکال یا استوایی سبکی زنده و جسور با رنگ‌های شاد و تند است، مثل زرد، نارنجی و سبز روشن.

http://belaltour.ir

این کار را می‌شود با کاشی‌های بین کابینتی، یک قالیچه کوچک طرح‌دار، چند گلدان یا چند وسیله رنگی انجام داد. در آشپزخانه زیر علاوه بر کابینت‌های دو رنگ زیبا، متخصص سلام ساختمان آن‌ها را نورپردازی کرده که باعث زیبایی بیشتر آشپزخانه شده است. با کلیک روی تصویر می‌توانید درخواست خودتان را ثبت کنید و به‌صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک های مختلف آگاهی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید. برای این منظور باید از همه قسمت های مختلفی که چیدمان یک منزل را تشکیل می‌دهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیله ها رعایت کنید.

دکوراسیون منزل ۲۰۲۳ با طرح های شیک و زیبا مد سال

توجه داشته باشید در استفاده از کاغذ دیواری هم باید بین رنگ آن با مبلمان و باقی وسایل خانه یک هماهنگی وجود داشته باشد در غیر اینصورت ظاهر خانه برای شما چندان جالب نخواهد شد. یک روش خیلی موثر در دیزاین خانه های کوچک استفاده بهینه از تمام فضای منزل است. همچنین استفاده از رنگ‌های روشن به دلیل انعکاس نور باعث می‌شود که فضای خانه بزرگ تر دیده شود.

  • ایده های بیشتر برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک را در این مطلب بخوانید.
  • ولی در عمل وظایف پیچیده تری بر عهده این افراد است، زیرا باید علاوه بر داشتن دانش نقشه کشی و طراحی نقشه ساختمان، با استفاده از قوانین بهینه سازی و خلاقیت فضای داخلی خانه ها را با توجه به نیازهای انسانی طراحی نمایند.
  • شاید تصور کنید که سبک‌های داخلی دکوراسیون منزل محدود به دو یا سه مورد هستند.
  • اما در این مطلب به طور ویژه قصد داریم دکوراسیون داخلی منزل کوچک را بررسی کنیم.
  • اگر این سؤال، ذهن شما را هم درگیر کرده و فضای چیدمان شما، فضای کوچکی است، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

توسط دکور

دکوراسیون