دکوراسیون داخلی منزل ایرانی: حانه‌های ایرانی چه ویژگی‌هایی دارند چی بچین | azindekor

استفاده از پرده در دکوراسیون داخلی ایرانیما ایرانی‌ها به حریم خصوصی‌مان بسیار حساسیم و برای حفظ این موضوع هرکاری که از دستمان برمی‌آید، انجام می‌دهیم. در حقیقت، وجود پرده یکی از الزامات دکوراسیون داخلی ایرانی است. چرا که پرده نه‌تنها مانع از دیده شدن داخل منزل از بیرون می‌شود، بلکه جلوه فوق‌العاده‌ای نیز به دکوراسیون خانه می‌بخشد. البته شما باید توجه داشته باشید که این نوع مبلمان با سایر المان‌های منزل و همچنین سبک کلی خانه مطابقت داشته باشد.

هدف این سبک ساده، غنی و رنگارنگ به نظر رسیدن بدون زیاده‌روی است. پالت رنگی پررنگ که همراه است با بافت‌ها و الگوهایی که برای ایجاد ترکیبی غنی با ابزار و نقاط مرکزی در ذهن ایجاد می‌شوند. دور از ذهن نیست که طراحی داخلی صنعتی نشانگر روحیه‌ی مینیمال و تقریباً مردانه و پاک است.

تاثیر نصب تابلو دکوراتیو روی دیوار- دکورآفیس

این شما هستید که با توجه به امکانات و بودجه ای که در دست دارید، با یک برنامه ریز صحیح، نحوه و میزان تغییرات را مشخص می کنید. شاید بررسی موردی یک مثال بتواند به شما دید بهتری از این موضوع بدهد. این بار به عنوان یک مدرس دانشگاه عرض می کنم که تفکر شفاهی در این مورد واقعا فایده ای ندارد! همین فردا نه، بلکه چند ساعت آینده تقریبا هیچ چیز از تمام برنامه ای که در ذهن خود بافته و ساخته بودید چیزی باقی نمی ماند و اصلا نمی توانید به یاد بیاورید که چه رتگ و طرحی برای هر یک از لوازم در نظر داشته اید. البته این سبک تا به الان مقداری فرق کرده است و در آن بجای پشتی و تشک از مبلمان با طرح قدیمی استفاده میشود. • رنگ، بافت و الگوی دیوار، کف و سطوح سقف بر دریافتِ ما از موقعیت نسبی‌شان درفضا و آگاهیمان از تناسب، مقیاس و ابعاد اتاق تاثیرگذار است.

  • لوسترهای چشمگیر همراه با مبلمان سلطنتی و پرده های فاخر شکوه و جلال خاصی به این سبک می بخشد.
  • دلیل کلی این موضوع این است که ناخوداگاه حس زیباشناسی در ذهن شما فعال شده است.
  • مقیاس بیانگر چگونگی ارتباط اندازه جسم با دیگری یا فضای قرار گرفته در آن است.
  • ازجمله آبی و سفید، صورتی و سفید، بنفش و سفید، زرد و سفید و حتی ترکیب چندرنگ یا مبلمان طرح دار و رنگی بارنگ سفید.
  • تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.

اگر دقت کرده باشید هنرمندان در دنیای مجله خبری آذین دکور خودشان زندگی می‌کنند، طبیعت منبع الهامشان است و جزئیات برایشان بسیار اهمیت دارد. کلی وسایل خرد و ریزی دارند که پشت هر کدام داستانی نهفته است و احتمالا نظم و هماهنگی را در جاهایی می‌بیند که بقیه شاید آن را کمی هم آشفته بدانند. وسایل قدیمی، طراحی‌های چند لایه، عناصر طبیعی، نقش و نگارهای مختلف و رنگ‌های زنده از ویژگی‌های دیگر این سبک محسوب می‌شود. البته قدمت معماری داخلی ایرانی به سال‌های خیلی دوری برمی‌گردد که به ایرانی کهن معروف است. استفاده از فناوری‌های روز را دست کم نگیرید، چون تماما به نفع شما تمام می‌شود.

http://belaltour.ir

طراحی و دکوراسیون خانه های ایرانی از گذشته تمایل زیادی به سبک های کلاسیک و سنتی البته با استفاده از المان های مخصوص به داشته است. استفاده از فرش های بزرگ با نقش و نگار فراوان، ظروف میناکاری بزرگ و … نشان دهنده این موضوع است. شاید اینگونه عناصر چندان مناسب آپارتمان های کوچک امروزی نباشند.

دكوراسيون داخلی منزل اسکاندیناوی

توسط دکور

دکوراسیون