دکوراسیون داخلی مدرن و ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن هنر عمران | azindekor

مثلا استفاده از مجله خبری آذین دکور چوبی جلاداده، تجربه‌ای نو را با وسیله‌ای که از جنس طبیعت است، برای ساکنان خانه به ارمغان می‌آورند. اگرچه رنگ‌های خنثی هنوز هم نقش بسیار مهمی در دکوراسیون مدرن ایفا می‌کنند، اما مُد معاصر بیشتر به‌سوی طیف‌ رنگ‌های سیرتر تمایل داشته است. هرقدر رنگ‌ها سیرتر و توچشم‌تر باشند و از رنگ‌های سیرتری استفاده کنید، زیبایی دل‌نشین‌تری ایجاد خواهید کرد؛ چیزی شبیه به استفاده از رنگ آبی سیر در تصویر بالا. این لوسترهای بزرگ بافته‌شده که در تصویر بالا می‌بینید، به‌خاطر شکل ظاهری و گرمایشان به یکی از اقلام اولیه‌ی آشپزخانه‌های زیبا و معاصر تبدیل شده‌اند.

طراحی اتاق خواب با روش طراحی مدرن

میز جلو مبلی در این دکوراسیون هم طراحی جالبی دارد و ترکیب فلز و چوب را به خوبی به نمایش گذاشته است. شما می‌توانید از این مدل ایده بگیرید و از آن در خانه مدرن خود استفاده کنید. سقف کناف نوع دیگری از سقف ها است که برای طراحی دکوراسیون سبک دکوراسیون مدرن بسیار زیبا و شیک است زیرا هم دارای یک طراحی دلخواه و مدرن است و هم یک نورپردازی جذاب و شکیل دارد به همین خاطر برای سقف اتاق خواب به وفور از آن استفاده می شود. واژه‌ی مدرن که امروز برای هر آن چیزی که جدید و تازه باب شده به کار می‌رود، از زبان لاتین گرفته شده است.

  • از دیدگاه لغوی، سبک مدرن را می‌توان در به کارگیری ابزار و لوازمی که تازه اختراع شده و تازه به کار گرفته شده اند نیز معنا کرد.
  • قبل از طراحی باید با نکات و ایده‌های موجود آشنا شده و از دیدن نمونه‌ها غافل نشوید؛ بنابراین به دنبال یافتن بهترین ایده‌ها بوده و با الهام گیری از آن‌ها سعی در چیدمان منزل خود کنید.
  • هر چیزی که مدرن به حساب بیاید به طور قطع باید فاقد بسیاری از ویژگی‌ها و اجزای محبوب و مورد استفاده در زمان گذشته باشد.
  • با این حال بهتر است طیف‌های قهوه‌ای و خاکستری را با هم مخلوط کنید تا فضای شیکی داشته باشید.

مزیت اتاق خواب های مدرن این است که دکوراسیون آن ها شلوغ نیست و فضای زیادی برای شما ذخیره می کند. اتاق پذیرایی به دلیل اینکه اولین مکانی است که مهمان‌های غریبه با آن سروکار دارند، دکوراسیون آن مهم‌تر از بخش‌های دیگر خانه است. این اهمیت در خانه‌های کوچک بیشتر می‌شود؛ زیرا افراد خانواده بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانند؛ بنابراین می‌توان گفت مهم‌ترین بخش در طراحی دکوراسیون که باید به چیدمان و جذابیت آن توجه ویژه‌ای داشت.

طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع تجاری

از این رو در سبک مدرن، در عین آرامش بخش بودن فضا و زیباتر شدن وسایل، فضایی که در اختیار قرار دارد عملکرد گرایی بیشتری داشته باشد. به عبارتی مهم ترین ویژگی بارز در دکوراسیون به سبک مدرن، تاکید بر برعقلانیت، عملکردگرایی، نظم، نوگرایی و جهانی بودن می‌باشد. تمام ویژگی‌ های فرمی و عملکردی در طراحی داخلی مدرن هم برای رسیدن به این اهداف است.

اجزای مبلمان، آثار هنری یا فرش‌های قرمز، زرد، آبی، سیاه و سفید را در دکوراسیون داخلی مدرن به فضای خانه اضافه کنید. ایده‌های دکوراسیون داخلی مدرن اغلب از خطوط ساده و یک شکل استفاده می‌کنند. خطوط افقی و عمودی در معماری مدرن در طراحی مبلمان و دکوراسیون منعکس شده‌اند. در واقع در این مدل از طراحی‌های مدرن خطوط عمودی واضحی ایجاد شده و همچنین استفاده از بتن به نمایش گذاشته می‌شود. دکوراسیون خانه های مدرن تهرانمبل شکل ال همیشه نماد مدرنیته بوده و هست. چرا که در کمتر فضای ممکن بیشترین افراد را می‌تواند بر روی خود جای دهد و نیاز شما به مبلمان دیگر را برطرف می‌کند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون