دکوراسیون داخلی مدرن و ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن هنر عمران | azindekor

البته به این موضوع مجله خبری آذین دکور داشته باشید که برای ایجاد هارمونی در محیط، باید بین طرح و رنگ المان‌های انتخابی تناسب وجود داشته باشند. برای مثال هنگامی که شما از یک دکوراسیون مدرن و ساده برای پذیرایی خود استفاده می‌کنید، باید به جای استفاده از مبلمان راحتی و کلاسیک از مبل استیل و سلطنتی استفاده کنید. در طراحی دکوراسیون مدرن تقریبا هر کاری ممکن است چرا که طراحی دکوراسیون مدرن همواره در حال رشد و تکامل است. گرچه حهت ابداع طراحی داخلی مدرن و یا ایجاد سبک جدیدی از دکوراسیون مدرن مستلزم دانش معماری و درک هنری بالایی است اما با کمی دانش و ذوق می‌توان در بین سبک‌های طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن دست به تلفیق زد. وقتی نوبت به انتخاب کفپوش مناسب برای خانه‌ای با سبک دکوراسیون مدرن می‌رسد، به طور معمول فرش‌هایی که به دلایلی مشخص و منطقی طرفداران زیادی دارند بهترین گزینه‌ای هستند که در اختیار داریم. نورپردازی عمومی اولین لایه نور مورد استفاده در طراحی دکوراسیون مدرن است و برای روشنایی کلی فضا استفاده می شود.

۳۴. قفسه‌های دیواری

خانه هایی که به سبک مدرن طراحی میشوند فضایی بسیار ساده و روشن و آرام دارند. یکی از بهترین ایده‌ها در دکوراسیون مدرن در رابطه با فناوری، پنهان‌کردن آن‌هاست. استفاده از کابینت‌ها، قفسه‌ها، درها یا سایر پوشش‌ها و جاهای خلاقانه برای پنهان‌کردن وسایل الکترونیکی، باعث می‌شود فضای خانه را صمیمی‌تر و دوستانه‌تر جلوه دهید. خانه‌ی مدرن هم مانند ساکنانش، باید منحصربه‌فرد به‌نظر بیاید و حس خاصی را منتقل کند.

  • در آشپزخانه های سبک مدرن از رنگ های براق و دکوری های درخشنده استفاده میکنند.
  • در طراحی دکوراسیون مدرن معمولا از یک پالت تک رنگ استفاده می شود.
  • جزیره در دکوراسیون آشپزخانه مدرن با توجه به میزان فضا طراحی و ساخته می شود به همین خاطر محدودیت اجرایی ندارد و مطابق با سلیقه و متراژ فضا صورت می گیرد.
  • برای دیزاین کف خانه می‌توان از کفپوش‌های مدرنی چون پارکت و لمینت یا سنگ استفاده کرد.

در صورتی که فضای آشپزخانه شما کوچک است الزامی به استفاده از کابینت جزیره وجود ندارد و می‌توان از کابینت‌های معمولی با رنگ بندی گفته شده در بالا استفاده نمود. کف خانه‌های مدرن خلوت هستند؛ برای دیزاین کردن کف خانه خود می‌توانید از کفپوش‌های مدرن نظیر پارکت و لمینت استفاده و از فرش‌ با ابعاد کوچک در میانه آن بهره ببرید. ما طیف کاملی از دکوراسیون داخلی ، طراحی معماری را ارائه می دهیم. از توالت فرنگی وال هنگ که به دیوار نصب می شود و دوش های بدون پایه استفاده کنید مخصوصا اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک است. وسیله های معاصر ممکن است فقط هدف تزئینی داشته باشند ، در حالی که لوازم در سبک مدرن باید یک هدف کارکردی داشته باشند.

http://belaltour.ir

زیرا فضای مناسبی برای ترکیب و تطبیق بافت ها، مواد، رنگ ها، کاغذ دیواری ها، چوب و حتی بتن را فراهم می کند. یکی از مهمترین موارد در تفاوت طراحی مدرن و کلاسیک، میزان نورپردازی و حتی مهمتر از آن نورگیری ساختمان است. خانه های کلاسیک و مدرن در بحث نورگیری ساختمان تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. در سبک مدرن، نورگیری ساختمان اولویت بسیار زیادی دارد و باید تا حد امکان نور از محیط بیرون به همه فضاهای داخلی برسد. اما در سبک کلاسیک تأکید زیادی به جزئیات و زیبایی های طراحی شده و استفاده از پرده های بسیار لوکس حتی با وجود مسدود کردن نور ورودی مانعی ندارند. بنابراین در سبک کلاسیک بر روی نورپردازی فضای داخلی و اصول آن تأکید زیادی شده است.

استفاده از متریال و المان های طبیعی یکی از بارزترین ویژگی های این سبک است و غالبا از رنگ های فیروزه ای، آبی، سبز و صورتی در کنار رنگ های خنثی در دکوراسیون به این سبک استفاده می شود. سبک اسکاندیناوی هم از زیرشاخه های دکوراسیون مدرن است و البته تشابه بیشتری به سبک معاصر دارد تا دیزاین مدرن اولیه و مینیمال. سبک دکوراسیون صنعتی چیست؟ با ویژگی‌های سبک طراحی صنعتی آشنا شوید. شیشه و فلز در کنار هم می‌توانند المان‌های بسیار خیره‌کننده‌ای را به وجود آورند. همان‌طور که می‌بینید انعکاس تصاویر در شیشه میز جلومبلی باعث زیبایی دوچندان فضا شده است.

تاریخچه دکوراسیون مدرن

توسط دکور

دکوراسیون