دکوراسیون داخلی خانه های کوچک ترفندهای ساده برای دیزاین خانه گروه معماری بام | azindekor

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سبک شیکر استفاده از رنگ‌های مات و خنثی مانند رنگ‌های طوسی، خاکستری و بژ می‌باشد. شاید در نگاه اول تصور کنید که سبک دکوراسیون امروزی کاملاً مطابق با سبک دکوراسیون مدرن است. بهتر است بیشتر از شیشه و استیل و رنگ‌های سفید و نقره‌ای در فضا استفاده شود و هر چه وسایل صاف و صیقلی‌تر باشند این سبک جذابیت بیشتری خواهد داشت.

  • چیزی که همیشه در فیلم و سریال‌های اروپایی قدیمی دیده می‌شود، خیلی به سبک مزرعه‌ای نزدیک است.
  • سبک دکوراسیون صنعتی چیست؟ با ویژگی‌های سبک طراحی صنعتی آشنا شوید.
  • همه وسایلی که در قسمت‌های مختلف خانه قرار می‌گیرند رنگ‌های مات و خنثی دارند.

سعی کنید به‌ جا و به ‎‌اندازه از تابلو استفاده کنید و هر کجا که لازم بود، آن‌ها را قرار دهید. شک نکنید رعایت همین یک نکته، تغییر مناسبی در چیدمان خانه‌ های کوچک خواهد داد. به ‌طور مثال، اگر ستون خانه شما طوری قرار گرفته که یک متر از هر طرف خود را ناقص کرده، می‌توانید آنجا را با وسایل تزئینی مانند گلدان، تابلو، مجسمه و … پر کنید و آن فضای خالی را از بین ببرید.

چگونه خودمان خانه مان را طراحی کنیم؟

بدون شک در آخر با رعایت این نکات شاهد تغییرات شگرف و چشمگیری در گرم و دلپذیر کردن فضای خانه خود خواهیم شد. در میان انواع سبک های دکور داخلی، دکوراسیون سنتی خاورمیانه یکی از منحصر به فردترین دکوراسیون‌ها است و در این سبک به واسطه استفاده از المان های دکوراسیون سنتی ایرانی شباهت زیادی به دکوراسیون سنتی ایرانی دارد. در هر حال می دانید که علاوه بر خلوت و مرتب کردن خانه، بهتر است یک اکسسوری شاخص و جذاب در بخشی از پذیرایی و نشیمن چیدمان کنید. شاید لزومی نداشته باشد در مورد اینکه تغییر رنگ ها تا چه حد می تواند جلوه متفاوتی به فضای منزل شما بدهد با هم صحبت کنیم. تغییر رنگ چه در اجزا کوچک دکوراسیون مانند اکسسوری ها و چه در مبلمان های اصلی می تواند نمایی کاملا متفاوت به فضا بدهد. در هرحال، به عنوان طراح توصیه می کنم در اولین اقدام به فکر خالی کردن و رها شدن از انباشتگی ها و شلوغی هایی باشید که بیش و پیش از هرچیز دیزاین فضای محل زندگی یا کارتان را بهم ریخته اند.

دکوراسیون خانه ایرانی

به تصویر فوق دقت کنید، یک چمدان قدیمی با خلاقیت جذابی تبدیل به یک مجله خبری آذین دکور خاطره خاص و آنتیک شده است. برای مشاهده ایده های جذاب و متنوع در این خصوص پیج های اینستاگرام و کانال های آموزشی یوتیوب می توانند بهترین راهنمایی شما باشند. در هر حال اگر تصمیم دارید از ایده های تغییر دکوراسیون این بخش استفاده کنید، لازم است بخشی را که در انتهای شیوه هفتم در همین مقاله و با عنوان “شاید همیشه هم هنرمند بودن خوب نیست” مطالعه بفرمایید. اولین موضوع مهمی که باید آن را برای خودتان شفاف کنید این است که هدف و برنامه شما برای تغییر دکوراسیون منزل تان دقیقا چیست. به شما اطمینان می دهم بدون پاسخ دقیق و کاملا مشخص به این سوال، در نهایت نتیجه رضایت بخشی از تغییر دکوراسیون منزل تان نمی گیرید. رنگ های خنثی و روشن تاثیر زیادی در بزرگ تر نشان دادن خانه های کوچک دارند.

ترفند 1: چطور با کمک دکوراسیون داخلی، خانه را بزرگ‌تر نشان دهیم؟

به عبارتی همه چیز حول محور برابری یا تقریب وزن بصری اجسام است. روشنایی روز و اینکه آیا در نور طبیعی دیده می‌شود یا مصنوعی بر مشخصات یک رنگ تأثیرگذار است، بنابراین برای استفاده درست از رنگ‌ها بهتر است قبل از انتخاب به این نکته توجه کنید. فضا به فاصله بین مبلمان و اشیاء و نسبت آنها در یک اتاق اشاره دارد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون