دکوراسیون داخلی خانه های کوچک ترفندهای ساده برای دیزاین خانه گروه معماری بام | azindekor

اما این باور تقریبا درست نیست و این موضوع دارای نکاتی است که بدون شک با رعایت کردن و دانستن آنها می توان علاوه بر زیباسازی منزل، فضای بهینه و کاربردی‌تری را برای خود و سایرین ایجاد کرد. دکوراسیون داخلی آشپزخانه مهم ترین نقش در زیبایی یک ساختمان مسکونی دارد. تا جایی که امروزه کابینت سازان بدون طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه اقدام به ساخت کابینت نمی کنند. برای مثال اگر سبک روستیک را برای دکوراسیون منزل انتخاب کرده‌اید، روستیک بودن را در اتاق خواب، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی نیز به نمایش بگذارید. با انتخاب لوستر چوبی، ساعت دیواری یا میز تحریر چوبی روستیک و هر چیزی که فکر می‌کنید برای فضای مورد نظر مناسب است. اولین نکته این است که سعی کنید از رنگ های روشن و سرد استفاده کنید یعنی در خرید وسایل و المان ها بیشتر به سمت رنگ های روشن بروید؛ رنگ سفید، سبز، آبی روشن و… بیشتری کاربردها را در دکوراسیون داخلی منزل کوچک دارند.

برای مثال در آشپزخانه می‌توان از نورهای توکار و دکوراتیو به صورت ترکیبی استفاده کرد. یا برای روی میز ناهار خوری از لوسترهای آویزان هم سبک با میز غذاخوری خانه مناسب است. اما امروزه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی ها دچار تغییراتی شده است. طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی یکسری قوانین و چارجوب هایی را دارد. که با شناخت این قوانین می توانید یک ایده مناسب و عالی را برای چیدمان خانه خود پیدا نمایید.

نمونه طراحی داخلی در نرم افزار تری دی مکس

بر اساس راهنمای سبک مدرن می‌توان عناصر دیگر سبک‌های طراحی را با یکدیگر ترکیب کرد تا خانه شما رنگ تازه‌ایی بگیرد. در قدیم سقف‌ها بدون توجه به رنگ دیوارها با رنگ سفید نقاشی می‌شدند. به هر حال در چند سال گذشته دیوار پنجم با استقبال گسترده از این نوع طراحی، اهمیت ویژه‌ای را به دست آورد. برای چیدمان بهتر، ایجاد تعادل مناسب بین این دو فضا بسیار مهم است.

http://belaltour.ir

• اغلب از دیوارک‌های ناباربر و سقف‌های کاذب برای تعریف یا تعدیل فضای درون اسکلت سازه یا پوستۀ ساختمان استفاده می‌شود. زیرزمین ارتقا یافته، فضای زیرشیروانی بهبودیافته یا قسمتی از ساختمان گسترش می‌یابد تا بزرگ‌تر، شادتر و قابل سکونت‌تر شود. توجه به این نکته ضروری است که این‌گونه فضاها را می‌بایست با عناصر ارزان‌تر تزئین کرد. مهم‌ترین مرحله در این پروسه عایق‌بندی کف‌ها دیوارها، تعویض یا تعمیر تأسیسات ولوله کشی، تعویض کاشی‌ها و تعویض توالت و وان است.

  • برای زیباتر شدن فضای خانه و کاهش کنتراست و ملایم کردن سایه ها می توانید از چراغ های سقفی توکار استفاده نمایید اما در بهترین حالت از نورها بصورت ترکیبی استفاده کنید.
  • در استفاده از گل و گیاه می‌شود خلاقیت‌های زیادی نشان داد، مثلا دیوارهای سبز، پاسیو، گلدان‌های آویز و … انتخاب‌های متنوعی هستند.
  • اشکال دیگری که در تصویر دیگری از خانه مشاهده می‌کنید، این است که قسمتی از آشپزخانه، کاملاً با سبک مدرن، دیزاین شده است.
  • استفاده از کفپوشی متفاوت در ارتفاع غیر همسطح با سطح پذیرایی یا نشیمن باید ویژگی‌های مهمی را شامل شود.
  • ولی چیدمان و طراحی زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل دارای نکات و اصول مهم می باشد.
  • کافی است از ایده‌هایی که در اختیارتان می‌گذاریم، استفاده کنید تا شما هم بتوانید از فضاهای بی‌استفاده، برای این منظور بهره ببرید و یک فضای جداگانه و جذاب برای ناهارخوری بسازید.

اما امروزه در مجله خبری آذین دکور ساختمان، از کمد دیواری‌های ام دی اف با قطر کم و استحکام زیاد استفاده می‌شود. هنگامی‌که قصد دارید یک ساختمان قدیمی را خریداری کنید یا خانه قبلی خود را بازسازی کنید. ازآنجایی‌که می‌خواهید بازسازی ساختمان شما ازنظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه باشد.

چیدمان دکوراسیون خانه های کوچک

توسط دکور

دکوراسیون