دکوراسیون داخلی ،انواع طراحی های دکوراسیون داخلی منزل +تصاویر با کیفیت خانه معمار | azindekor

تابلو و قابی که برای زیبایی دکوراسیون خانه انتخاب می‌کنید نیز باید هماهنگ با سبک اصلی دکوراسیون خانه و دیگر اجزا بوده و در جهت تکمیل آن‌ها به کار گرفته شود. هر ‌قدر هم از سبک‌ها و دکوراسیون‌های مختلف بگوییم باز بعضی از ما ایرانی‌ها و حتی غیر ایرانی‌های دوستدار فرهنگ ایرانی علاقه ‌داریم گرمای فرهنگ شرقی‌‌ در خانه‌مان موج بزند و همزمان گریزی هم به سبک معاصر داشته باشیم. برای این کار می‌توان کنار اجزای اصلی دکوراسیونی معاصر و مدرن چون مبلمان از اجزای دکوراسیون داخلی منزل که جزو عناصر فرهنگ ایرانی هستند چون فرش ایرانی یا صنایع دستی سنتی شهرهای مختلف کشورمان استفاده کنیم. چه خوشمان بیاید یا نه، ما مجبوریم ساعت‌های زیادی از روز را در آشپزخانه سپری کنیم. طبخ غذا، تهیه مواد غذایی، آماده‌سازی تنقلات، کیک و شیرینی و به طور کلی همه‌ خوشمزه‌جات از دل این قلب تپنده خانه بیرون می‌آیند و مهمانی‌هایمان را به کاممان شیرین‌تر می‌کنند.

  • سعی کنید تعادل میان مجلل بودن لوستر و سایر المان‌ها مانند مبلمان را حفظ کنید تا خانه‌ای یکدست و زیبا داشته باشید.
  • فعالیت های دیگر آرکا شامل غرفه سازی، اجاره غرفه، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، برگزاری نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه مجازی، برگزاری مراسم اداری، ایونت، کنفرانس، سمینار، فروش مبلمان اداری و … می شود.
  • اما ممکن است ایجاد تغییرات در ساختار خانه مانند رنگ جدید کف‌پوش‌ها تصمیم شما برای انتخاب مبلمان یا فرش را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
  • نورهای مختلف بهتر است در بهترین مکان ممکن قرار گیرند و سبک نورپردازی و لوسترها با سبک کلی دکوراسیون منزل هماهنگ و متناسب باشد.

بعد از این که آمادگی های اولیه برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل بررسی شد. حالا باید خود را برای طراحی و چیدمان این دکوراسیون آماده کنید. تصاویر و فیلم هایی که شما در فضا های مجازی یا رسانه های مختلف می بینید. شاید با دیدن خیلی از آن ها این طور تصور کنید که هزینه زیادی برای آن ها صرف شده است.

اهمیت رنگ در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

پیشنهاد میکنیم ابتدا کمی عادت‌های زندگی‌تان را بررسی کنید و بر اساس میزان استفاده‌تان از آشپزخانه، این فضا را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. مثلا اگر بیشتر غذاب حاضری و بیرونی می‌خورید، احتمالا یک آبچکان کناری متوسط برای‌تان کافی باشد و نیازی به آبچکان دیواری بالای سینک ندارید. بنابراین می‌توانید بالای سینک کابینت بسازید تا جای بیشتری در آشپزخانه کوچ‌تان داشته باشید. یا اگر غذاخوردن در آشپزخانه را ترجیح می‌دهید، می‌توانید کانتر را طوری طراحی کنید که بتوانید از آن به عنوان میز غذاخوری آشپزخانه نیز استفاده کنید.

http://belaltour.ir

مجله خبری آذین دکور داخلی به معنای طراحی نقشه برای یک فضای مشخص است که به منظور تغییر یا طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شود. این امر با در نظر گرفتن جنبه های انسانی طراحی می شود و در واقع شامل طراحی و ساخت فضای داخل ساختمان است. پس بهتر است برای طراحی داخلی منزلتان از یک کارشناس با تجربه و کار بلد که در این زمینه تجربه ی کافی داشته باشد کمک بگیرید.

دکوراسیون منزل مدرن

مثلا دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچکی را درنظر بگیرید که نیاز به یک تخت دونفره دارد. استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی در دکوراسیون داخلی منزل ایرانیاگر به چند نمونه دکوراسیون‌ داخلی منزل‌ ایرانی توجه کنید، می‌بینید که بیشتر، رنگ‌های روشن یا خنثی به چشم می‌خورد. معمولاً رنگ‌هایی نظیر سفید، کرمی، بژ، قهوه‌ای، سبز روشن و زیتونی نقش زیادی در دکوراسیون خانه‌های ایرانی دارند. این رنگ‌ها می‌توانند در هر بخش از خانه مورد استفاده قرار بگیرند. اما اغلب دیوارها و مبلمان منزل با این رنگ‌های آرامش‌بخش مزین می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های مشخص دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی استفاده از پرده‌های بلند و سنگین به رنگ‌های تیره و کرم است.

ویژگی ۲: مبلمان کلاسیک

توسط دکور

دکوراسیون