دکوراسیون داخلی ،انواع طراحی های دکوراسیون داخلی منزل +تصاویر با کیفیت خانه معمار | azindekor

برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل قبل از شروع چیدمان باید از قبل آماده سازی های لازم را انجام دهید. منزلی که قصد دارید چیدمانش را انجام دهید باید از ابعاد مختلفی بررسی شود. حتی در صورت مراجعه به شرکت دکوراسیون داخلی مورد نظرتان، باز هم سوالاتی در مورد زیر ساخت های اولیه از شما پرسیده می شود. این آمادگی اولیه بابت این انجام می شود که مشخص شود چه نوع دکوری برای منزل شما مناسب است. به علت وجود وسایل خاص و ویژه‌ ای که در خانه ‌های ایرانی وجود دارد، می توان یک سبک مجزا برای دکوراسیون داخلی منازل ایرانی در نظر گرفت و در خیلی از جاهای دنیا این سبک شناخته شده است و قدمت اصالت زیادی دارد.

  • استفاده از رنگ مناسب نه تنها باعث ایجاد حس خوب در اتاق می‌شود، بلکه اتاق را بزرگ‌تر، روشن‌تر یا دنج‌تر جلوه می‌دهد که این ویژگی اهمیت زیادی دارد.
  • گل و گیاه یک از بهترین عناصر طبیعت محسوب می شوند که می توانید آن را در خانه به کار ببرید.
  • منازلی که با عناصر سنتی ایرانی طراحی میشوند، گرمی و حس دعوت کنندگی فراوانی در فضای خود دارند.
  • تابلوها در این سبک از دکوراسیون داخلی، اصل و گران قیمت هستند.
  • مردم به تدریج به این موضوع گرایش پیدا می کنند که خودشان به دکوراسیون فضاهای مد نظر داخلی خود بپردازند.
  • پس اگ دنبال یک روش ساده و مقرون به صرفه می باشید برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه هستید، از رنگ کردن درب کابینت ها غافل نشوید.

این مجله خبری آذین دکور می‌تواند شمارا در اخذ تصمیم درست و رعایت بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون منزل کمک کند. مسلما اتاقی که برای کودک و نوزاد طراحی می‌شود باید شاد و سرزنده با ترکیبی از رنگ‌های ملایم و پر انرژی باشد. استفاده از طرح‌های کودکانه روی دیوار یا زمین (فرش) به رشد ذهنی کودک کمک می‌کند. تاثیر نور در رشد موضوع مهمی در بحث تربیت کودک است، پس به وجود نور طبیعی حدالامکان یا نورپردازی مصنوعی صحیح توجه کافی داشته باشید. حتی نورپردازی سقف به شکل ستاره و تداعی آسمان، برای سنی که تاریکی یک ترس به شمار می‌آید، ایده خوبی است. سبک پر زرق و برق هالیوودی که به همین اسم معروف است، نشون می‌دهدچه دکوراسیونی را برای شما فراهم می‌کند.

آشنایی با دکوراسیون داخلی

برای مثال در دکوراسیون خانه‌ای به سبک مدرن، دکوراسیون اتاق خواب هم مدرن طراحی شود. توجه داشته باشید که از تنالیته‌های مختلف یک رنگ در بخش‌های مختلف خانه استفاده کنید، با رنگ‌ها بازی کنید. سبکه هالیوودی یکی از جذاب ترین سبک های دکوراسیون داخلی منزل است. در این سبک طراحی از مبلمان مخملی و عتیقه جات گرانبها؛ پالت های رنگی مورد استفاده در سبک هالیوودی عمدتاً بنفش، فیروزه ای، قرمز و ….

http://belaltour.ir

کمک گرفتن از افراد ماهر و دارای تخصص برای یافتن بهترین حالت دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. دکوراسیون داخلی به‌ منظور نمایش فضای مسکونی شما به نحو مطلوب می‌تواند بیشترین خلاقیت‌ها و نوآوری را ایجاد سازد. با ما همراه باشید تا با ایده های تازه ای در طراحی آشنا شوید.

نکات دکوراسیون داخلی در خانه‌ی بازسازی شده چیست؟

استفاده از هرکونه متریالی که به گرمی فضا کمک کند میتواند در طراحی خانه به سبک ایرنی موثر باشد. به‌ عنوان نکته آخر نیز می‌خواهم به نوع چینش مبلمان در دکوراسیون داخلی اشاره کنم. اگر می‌بینید منزل شما جای زیادی ندارد و نمی‌توانید وسایل زیادی در آن قرار دهید. هیچ اصراری هم نیست که حتماً یک مبل 7 یا 9 نفره در آن جا کنید. در خانه‌های کوچک نیز شما می‌توانید هر المان دلخواه را در اختیار داشته باشید؛ فقط کافی‌ست کمی خلاقیت به خرج داده و المان موردنظر را در قالبی دیگر ظاهر کنید.

توسط دکور

دکوراسیون