دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون داخلی منزل و دیگر فضاها کیان دکور | azindekor

به علاوه، ایده طراحی برای دکوراسیون داخلی پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه نیز در حیطه کاری ماست. اطلاع داشتن از سبک های متفاوت، به شما این امکان را میدهد که سبک مشخصی را برای طراحی زیباترین دکوراسیون داخلی منزل خود داشته باشید. پس برای انتخاب مناسب ترین و بهترین سبک، باید سایر سبک های طراحی دکوراسیون داخلی را بشناسید. این را به یاد داشته باشید و موارد لازم را برای چیدمان دکوراسیون را رعایت کنید. دکوراسیون داخلی سنتی خاص ایران است و شاید بتوان گفت یک سبک بی نظیر در طراحی می باشد. سبک دکوراسیون داخلی ایرانی امروزه دچار تغییرات مدرنی شده که دانستن قوانین مربوط به آن یک نکته مهم است.در این سبک قوانین و نکاتی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ،طراحی دکوراسیون پذیرایی و غیره وجود دارد.

http://belaltour.ir

مجله خبری آذین دکور ال اقلیما یک کار ویژه بوده که در عین راحتی، زیبایی چشم نوازی به منزل شما می بخشد. این مبل خوش ساخت بسیار مقرون به صرفه بوده و از دوام بالایی بر.. با ما همراه باشید و در صورت نیاز به دیدن نمونه کارهای تیم ما در این نمونه در این قسمت کلیک کنید. این سبک از هنگام اولین سفرهای پادشاهان قاجار به اروپا در ایران رواج پیدا کرد و هنوز هم نمونه‌ های آن در خانه های ایرانی به چشم می خورد. علاوه بر این استفاده از اکسسوری‌های متناسب با سبک کلی منزل می‌تواند روحی تازه را برای فضا به همراه آورد. دیدن شعله‌های آتش قلب هر بیننده‌ای را گرم و چشم‌ها را مجذوب می‌کند.

نکات مهم در انتخاب دکوراسیون داخلی منزل مناسب

از جمله این ویژگی‌های مهم برای کفپوش آشپزخانه می‌توان به مقاوم بودن در برابر آب و افتادن تجهیزات فلزی اشاره کرد. استفاده از رنگ‌های تیره برای اکسسوری‌ها و دیوارهای شلوغ، تزیینات گسترده و وسایل آنتیک در این سبک به کار گرفته می‌شود. مبلمانی ساده در کنار فرش‌هایی با طرح شلوغ و رنگ های پر تحرک دارد. در بیشتر موارد سبک انتقالی زمانی احساس می‌شود که لوازم بر اثر نقل مکان و جا به جایی به مکانی جدید با سبک جدید و ابعاد متفاوت برده شوند. از مزیت‌های این سبک این است که در ترکیب لوازم می‌تواند تعادل متناسبی ایجاد کند و محیطی گرم و آرام را به ارمغان آورد. استفاده از گیاهان تنها جنبه زیبایی و روحیه بخشی را به همراه نخواهد داشت، بلکه علاوه بر زیبا شدن فضا با گیاهان، می‌توان به بهبود کیفیت هوایی که موجود است نیز کمک کرد.

پیش از طراحی دکوراسیون منزل و تغییر دکور به چه پرسش هایی لازم است پاسخ بدهید؟

می دانید که چگونه و کجا باید تلویزیون قرار دهید و یا فرم ال سی دی چطوری باید باشد و یا جا و مکان کفش کن کجا باشد و ابعاد و اندازه ی کفش کن چه طوری باشد. حتی گاهی دانستن مدل تجهیزات نیز مهم است چرا که ممکن است دارای ابعاد و اندازه های مختلفی باشند. علاوه بر ذات زیبایی دوست انسان ،داشتن یک دکور با نهایت هارمونی و تناسب از به هم ریختگی روانی انسانها جلوگیری می کند.بنابراین می توان گفت رشته طراحی دکوراسیون داخلی ، امروزه به یک رشته تخصصی تبدیل شده . و ویژگی بارز آن کاربردی بودن و نحوه چیدمان وسایل و تریینات آن است.

بازسازی اتاق‌خواب

روشنایی و نور از مهمترین موارد در سبک مدرن است، خانه هایی که دارای پنجره هستند بهترین گزینه یعنی روشنایی را دارند اما برای خانه هایی که نور کمتری دارند باید به سراغ خرید لامپ های جدید بروید. به طور مثال مبل های سلطنتی و چوبی که نیاز به فضای زیادی دارند از قدیم وجود داشت و امروزه نیز طرح های جدیدی از آنها در بازار دیده می شود که طرفداران سبک کلاسیک به سمت خرید اینگونه مبل ها می روند. پس در آخر به این نتیجه می رسیم که با استفاده طراحی دکوراسیون داخلی در اماکن مختلف می توانیم به اهداف و نتایج دلخواه و خوبی برسیم. در این سبک خاص و جذاب شما فقط نیاز به یک رنگ بودن وسایل دارید؛ در این سبک به خصوص طراح از ساده ترین پالت رنگی استفاده میکند و به همین دلیل یکی از سخت ترین نوع طراحی در دنیا است.

  • یعنی در واقع مبلمان سنتی در کنار عناصر مدرن به کار برده می‌شوند.
  • به طور مثال اگر خانه شما جایگاه همیشگی مهمان هاست و باید فضای گرم و دل انگیزی در خانه ایجاد شود، می توانيد از چوب پارکت استفاده كنيد و اگر خواهان محيط رسمی تر هستید استفاده از سنگ و سرامیک گزینه خوبی برای کفپوش خانه شما خواهد بود.
  • این سبک از هنگام اولین سفرهای پادشاهان قاجار به اروپا در ایران رواج پیدا کرد و هنوز هم نمونه‌ های آن در خانه های ایرانی به چشم می خورد.
  • در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین برند کابینت سازی در تهران بپردازیم.

توسط دکور

دکوراسیون