دکوراسیون خانه ایرانی 12 ایده ساده، زیبا و ارزان در طراحی منزل ایرانی | azindekor

شرکت مجله خبری آذین دکور داخلی برای بهتر شدن هر نوع فضایی در خدمت شما است. نخست گروه آرکا نیازها و الویت های شما را به خوبی درک می نماید و با تبحر زیاد اقدام به طراحی می نماید. اقدامات بعدی و مورد لزوم با سرعت و با کیفیت بالا به اجرا در می آیند. لازم به ذکر است که گروه معماری آرکا تمامی کارهای پروژه را از صفر تا صد به عهده می گیرد و پروژه را به صورت تمام و کمال تحویل می دهد. وقتی تابلوها و پوسترهای زیادی روی درب‌ها و یا دیوارهای خانه نصب باشد. ذهن شما ناخودآگاه به سویی جهت پیدا می‌کند که فکر می‌کند خانه شما شلوغ است و نظم و ترتیب خاصی ندارد.

سوالات متداول در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون منزل

در نهایت نور پردازی می کنید ؛ متریال می دهید ؛ مبلمان می کنید و در آخر پروسه ی رندر را تهیه می کنید. در صورت تایید شدن طرح را ادامه می دهید و در صورت عدم تایید ، دوباره تغییرات را انجام می دهید تا مورد پسند کارفرما قرار بگیرد. در آشپزخانه لازم است مکان یابی عناصر و تجهیزات دقیقا مشخص باشد.لازم است بدانید محل قرارگیری سینک ظرفشویی و یا تجهیزات پخت و پز شما در کجا قرار بگیرد .

پس بهتر است شما دور بایستید و نظاره‌گر باشید و گهگاه فقط راهنمایی‌های کوچکی بکنید. مساله بعدی در قرارگیری تخت خواب این است که ترجیحا سر تخت نباید زیر پنجره قرار بگیرد، چه از لحاظ ایمنی در مواقع زلزله و … و چه از لحاظ نور آفتاب که موقع خواب مزاحمت ایجاد نکند. بهتر است در صورت وجود تراس یا بهارخواب به موازات درب تراس تخت قرار بگیرد. مبلمان هلما دارای منبت منحصر به فرد و متفاوت است که اوج ظرافت و منبت را در قسمت سر تاج کاناپه میتوان دید. مبل سلطنتی طرح ترک چراغان یک مبل بسیار زیبا می باشد که در رنگ دلخواه شما قابل سفارش است.

  • توجه داشته باشید که اگر حتی مهمانان زیاد یا رفت و آمد بسیار هم دارید، نیاز به ایجاد فضایی که شبیه به انباری باشد، نخواهید داشت.
  • این تابلوها میتواند تصاویر مربوط به نبردهای حماسی شاهنامه و یا دیگر تصاویر تاریخ ایران باشد.
  • به چند طاقچه نیاز دارید؟ یک طاقچه به سبک و طرح نردبان را با گیاهانی متفاوت ترکیب و تزئین کنید.
  • اگر بخواهید نور اتاق را کم یا زیاد کنید از این طریق قابل انجام است.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی یکی از روش‌های دکوراسیون منزل به سبک اروپایی است. سبک معماری انگلیسی و همین طور کاربرد ایده‌های چیدمان خانه و دکوراسیون به منزل به سبک انگلیسی امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. آشپزخانه به سبک انگلیسی، اتاق خواب به سبک انگلیسی و همین طور استفاده از مبلمان سبک انگلیسی در طراحی پذیرایی از جمله موارد پر کاربرد در دیزاین خانه به سبک انگلیسی است. انتخاب دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی یکی از نشانه‌های سلیقه خوش صاحب خانه می‌باشد. توجه به راحتی و سادگی در چیدمان آشپزخانه به سبک انگلیسی از جمله نکات مورد توجه افراد برای به کارگیری روش‌های دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است.

http://belaltour.ir

ابعاد خالص و نیاز کارفرما برای میزان کف سازی، یعنی میزانی که کف ساختمان بیاید پایین بیاید و میزان کنافی که از سقف پایین می آید. در این سبک ما می توانیم المان های موجود در سبک سنتی را در کنار مبلمان های مجلل به همراه تزیینات بسیار زیاد مشاهده کنیم. می توان گفت سادگی بیش از اندازه در وسایل توجه شما را جلب می کند. تمام وسایل موجود در دکوراسیون، از قبیل مبلمان و لوستر و آباژور و … با حداقل تزیینات استفاده می شود. یکی دو صندلی میزبان را با حذف یا کوتاه کردن پشتی صندلی، تبدیل به چهارپایه های زیبایی برای قرار دادن پای کانتر یا جزیره آشپزخانه کنید و از ظروف قدیمی به عنوان تزیینات روی میز استفاده نمایید. به عنوان طراح توصیه می کنم برای خرید لوازم گران قیمت و مبلمان های بزرگ بدون مشاهده و بررسی دقیق این لوازم از نزدیک، اقدام به خرید و تهیه آنان نکنید.

دکوراسیون داخلی منزل

توسط دکور

دکوراسیون