دکوراسیون خانه ایرانی 12 ایده ساده، زیبا و ارزان در طراحی منزل ایرانی | azindekor

سبک کلاسیک یکی دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی بوده که امروزه طرفداران زیادی دارد. بهتر است بدانید که در این نوع سبک بیشتر از رنگ های طلایی، کرم و بژ استفاده می کنند. همه وسایل دکوراتیو، مبلمان و اکسسوری ها بهتر است دارای برجسته و بزرگ باشند. همچنین بد نیست بدانید که مبلمان استفاده شده در این سبک با دقت و ظرافت خاصی حکاکی و جلا خورده هستند.در واقع تزئینات داخلی ساختمان در سبک کلاسیک فوق العاده زیاد و پرزرق و برق است. یکی از پر طرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی،طراحی داخلی مدرن است.

بازسازی دکوراسیون خانه ایرانی کوچک شماره 3

دکوراسیون کلاسیک و مبلمان های استیل امکان پذیرش هر رنگ مدنظر شما را به عنوان رنگ و طرح پارچه نداشته و صرف وجود چنین رنگ هایی در بازار دلیل بر استفاده از آن ها نیست. مبلمان های کلاسیک همانگونه که از اسم شان پیداست، با رنگ های اصیل و کلاسیک عجین شده اند و استفاده از رنگ های تند و شاد و کاملا خالص مانند قرمز روشن، فیروزه ای و صورتی شاد و تیره برای این سبک مبلمان به هیچ وجه صحیح نیست. پاسخ شما به این سوال می تواند تضمین کننده رضایت شما از طراحی و تغییر دکور خانه باشد. تغییر دکوراسیون منزل می تواند با کمترین یا بیشترین هزینه انجام شود. به نظر می رسد بهترین راه دریافت ایده برای دکوراسیون خانه کوچک ایرانی، تماشای نمونه های اجرا شده ایرانی است. برای طراحی و دکوراسیون خانه اولین قدم مطالعه و تماشای عکس های دکوراسیون داخلی است.

http://belaltour.ir

برای مثال استفاده از مجله خبری آذین دکور قرمز در رستوران ها و فست فودی ها باعث تحریک احساس گرسنگی افراد می شود. و یا به طور مثال استفاده از رنگ های سبز و آبی در بیمارستان ها باعث ایجاد احساس آرامش برای بیماران و کادر درمان می شود. و یا چیدمان درست و متناسب مواد غذایی، مواد بهداشتی و یا پوشاک در انتخاب و خرید بهتر آنها تاثیر مستقیم و به سزایی دارد. اما بهتر است که در انتخاب سبک دکوراسیون داخلی منزلتان، ابتدا به ابعاد خانه تان و تناسب آن با سبک انتخابی تان دقت کنید. زیرا برای مثال سبک های شلوغ برای خانه هایی با ابعاد کوچک اصلا مناسب نیست. این مسئله ممکن است که از نظر بسیاری از افراد جزء موارد مربوط به دکوراسیون داخلی منزل نباشد.

سبک کانتمپروری

اما مهمترین نکته در این تصاویر این است که در هر دو یک فضا، یک نشیمن و یک فضای ناهار خوری در نظر گرفته شده است. یعنی ما کلاً دو فضا داریم که یکی از آن‌ها اختصاص پیدا کرده است به نشیمن و دیگری اختصاص پیدا کرده است به ناهار خوری. یعنی اصلاً ما در این فضا نمی‌توانیم دو فضای نشیمن و پذیرایی را درست کنیم.

  • استفاده از وسایل چوبی و سبک که قابلیت جابجایی داشته باشند در این سبک طراحی بسیار مورد توجه قرار دارد.
  • یک گلدان، کوسن یا رختخواب ساده تمام چیزی است که احتیاج دارید.
  • با اینکه سیستم سازه‌‌ای ساختمان، الگو و فرم‌های اصلی فضا داخلی را تعیین می‌کند اما شکل دهی به فضا در طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • سبک دکوراسیون داخلی ایران باستان بیشتر نگاه به دوران هخامنشی دارد.

استفاده از ستون‌های بلند و ایوان ‌های مرتفع یکی از اصلی ترین ویژگی های طراحی داخلی منازل ایرانی است و شما می توانید از فرش ایرانی و پرده های متناسب با آن برای تکمیل این سبک استفاده کنید. دکوراسیون ایرانی جزو محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی است، به‌طوری که توریست‌های خارجی نیز از زیبایی و چشم‌گیری دکوراسیون ایرانی در مقالات و مجلات خود صحبت کرده‌اند. همانند هر سبک دیگری، برای داشتن یک منزل ایرانی باید ویژگی‌های مشخصی را در دکوراسیون منزل خود پیاده‌سازی نمایید.

عکس دکوراسیون داخلی منزل عکس دکور

توسط دکور

دکوراسیون