دکوراسیون اتاق خواب 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد! مدیا دکور | azindekor

برای مشاهده نمونه کارهای تیم نکستا دیزاین میتوانید به صفحه پروژه‌ها مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی داخلی محل مورد نظر خودتان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. مطمئن شوید که وسایل اطراف تخت خواب سبک وزن هستند تا به راحتی جابجا شوند. اگر سقف شما به اندازه کافی بلند است، راه حل های سفارشی مانند یک تخت توکار که دارای یک فضای خواب روی یک سکوی برجسته با کمد لباس یا قفسه‌بندی است را در نظر بگیرید.

  • وجود ترکیب رنگ‌ های طوسی و صورتی با پارکت رنگ روشن همخوانی بسیاری دارد.
  • بهتر است تخت در جایی قرار بگیرد که به در ورودی دید داشته باشد؛ این کار حس امنیت می دهد.
  • اتاق خوابشون رو منطقه اختصاصی خودشون می‌دونند و ممکنه طرح‌هایی رو پیاده کنند که خیلی عامه پسند نباشه..
  • دکوراسیون اتاق خواب سبک سلطنتی دکوراسیونی است که در آن سقف و دیوار دارای گچ بری های خارق العاده ، شلوغ و زیبا است .
  • اتاق خواب اصلی فضاییست که روز خود را در آن شروع می کنید و به پایان می رسانید.

هنگام طراحی اتاق خواب باید به این توجه کنید که چگونه حس آرامش و امنیت را ایجاد کنید، تاثیرگذارترین نکته انتخاب رنگ دیوار ها و وسایل اتاق خواب است زیرا این رنگ ها هستند که حس آرامش را ایجاد میکنند. طراحی یک اتاق خواب مشکی کار ساده ای نیست، اما در تصویر زیر می بینید که با وجود رنگ مشکی، طرح جذابی در اتاق ایجاد شده است. این شرایط با ایجاد کنتراست فوق العاده لوکس رنگ سیاه در مقابل کفپوش های روشن و دیوارپوش سبز زمردی بوجود آمده است. هنگام استفاده از رنگ مشکی در اتاق خواب، اطمینان حاصل کنید که کنتراست، فضا و نور کافی وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که فضای اتاق خواب تان بیش از حد بسته نیست.

http://belaltour.ir

مجله خبری آذین دکور اتاق کودک نیز معمولاً دارای عکس های کاراکترهای کارتونی و یا کهکشانی است . دیگر زمان استفاده از آباژورهای قدیمی کنار پاتختی گذشته است، اگر علاقمند به سبک مدرن هستید و می‌خواهید طراحی اتاق خواب مدرن و یک دیزاین خاص داشته باشید به جای آباژور از آویزهای نور کنار تخت خواب استفاده کنید. آویزهای نور با تنظیم ارتفاع و میزان نور، روشنایی مناسبی جهت استراحت و مطالعه برای شما ایجاد می‌کنند.

استفاده از وسایل ساده

در یک اتاق خواب کوچک، بدون تردید می توانید از الگو استفاده کنید. برای یک طرح تزئینی هوشمندانه و کاملاً منظم، یک الگو را انتخاب کنید و آن را به دیوارها و مبلمان اختصاص دهید. همه ما علاوه بر فضای کافی، نور طبیعی فراوان در اتاق خواب هایمان می خواهیم.

نکات پایانی

انجام این کار به ایجاد انسجام در فضای اتاق کمک می کند و از ایجاد هرج و مرج نیز جلوگیری به عمل می آورد. اگر تمایل به استفاده از این رنگ در طراحی اتاق خواب دارید، بهتر است از رنگ های پاستیلی نیز در کنار آن استفاده نمایید. استفاده از وسایلی که از طراحی ساده ای برخوردارند، هیچ گاه قدیمی نمی شود. بنابراین بهتر است برای انتخاب وسایل مانند تخت خواب نمونه ای ساده از آن ها را انتخاب نمایید. بهتر است از تخت خوابی که بسیار کوتاه است خودداری نمایید، چرا که استفاده از تخت خوابی که ارتفاع بیش تری دارد، باعث می شود فضای اتاق فاخر نشان داده شود.

توسط دکور

دکوراسیون