دکوراسیون اتاق خواب کوچک ️ اصول طراحی و چیدمان 20 ایده نکستا دیزاین | azindekor

البته شرط استفاده از طیف رنگ های تیره، بزرگ بودن اتاق خواب و عدم زیاده روی در استفاده از آن ها می باشد. رنگ سفید نمونه ای از بهترین رنگ هایی است که می توان در طراحی اتاق خواب مورد استفاده قرارداد. از مزیت های این رنگ می توان به خاصیت تطبیق پذیری آن با سایر رنگ ها اشاره کرد. اگر اتاق خواب شما از فضای بزرگی برخوردار است، به فکر ایجاد فضای نشیمن در آن باشید. در جهت اجرای این ایده استفاده از صندلی مناسب نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. در صورت ایجاد چنین فضایی می توانید مکانی دنج برای مطالعه نیز فراهم کنید.

  • به عبارتی برای خلوت و منظم به چشم رسیدن دکوراسیون اتاق خواب، بهتر است کمدها همانند یک دیوار ساده یکپارچه به چشم بیایند.
  • هرچه اتاق خواب ساده‌تر و اصولی دکوراسیون شود، استراحت در آن نیز دارای کیفیت بالاتری خواهد بود.
  • استفاده از تخت خوابی که نسبت به اندازه اتاق خواب اندازه بزرگی داشته باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد در اتاق خواب شود.
  • با طراحی گزینه های ذخیره سازی هوشمندانه، از هر گونه بر آمدگی یا طاقچه های نامناسب در اتاق خواب جمع و جور خود نهایت استفاده را ببرید.
  • فرش لاکی ایرانی با نقوش زیبا و هنرمندانه، گرما و صمیمیتی را که فضای خواب بدان نیازمند است به آسانی تامین می کند و جلوه ای سرزنده و شاد در دکور اتاق خواب پدید می آورد.

از قالیچه های رنگی ، گلیم و جاجیم برای پوشاندن کف استفاده می شود . سرویس خواب دو نفره بوستون یک کالای خواب زیبا با نمای لوکس می باشد و به سبب نوع طراحی دلنشین، جز محصولات پرطرفدار به شمار می رود. این محصول برای نوجوانان دختر و پسر و بزرگسالان نیز مناسب است و طیف سنی گسترده ای امکان استفاد.. این تخت خواب دارای ویژگی های مختلف بوده و در سایز های مختلف تولید می شود.

ترفندهای خانه تکانی برای شب عید!

در مجله خبری آذین دکور خواب با دو پنجره بهتر است از پرده­ های ساده استفاده کنید تا باعث شلوغی فضای اتاق خواب نشود. اغلب خانه­ های ایرانی اتاق خواب­ های مربعی و یا مستطیل شکل دارند که این فرم­ ها برای چیدمان و دکور کردن کار را راحت ­تر می­ کنند. ولی گاهی ممکن است با توجه به نقشه ساختمان، فرم منحنی و یا نامنظم داشته باشد.

http://belaltour.ir

به علاوه پیشنهاد می‌شود، از دکوری و تزئینی به صورت محدود استفاده کنیم و وسایلی را که به آنها نیاز داریم در اتاقمان قرار دهیم. توجه داشته باشید که نور وظیفه ای، نوری است که روشنایی لازم برای مطالعه و آرایش کردن را در اتاقتان به صورت مخصوص تامین می کند. همچنین سعی کنید این هماهنگی، بین اثاثیه اتاقتان نیز وجود داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک :

بهترین محل قرار گیری تخت خواب، حالتی است که از هر طرف آن بتوانید بدون دردسر بلند شوید. البته این نوع چیدمان فضای اتاق خوابتان را متعادل و زیباتر نیز جلوه می دهد. ستفاده از بالشت‌ها و ملحفه‌های نرم و راحت، همراه با پرده‌های سفید و روشن در کنار گل‌های طبیعی. توجه کنید که در نورپردازی اتاق خواب، استفاده از شمع و ریسه‌های تزئینی ال ای دی، بسیار مهم هستند و می‌توانند فضای اتاق را رمانتیک و عاشقانه‌تر کنند. از رنگ های روشن و ساده بدون تزیینات شلوغ برای کمدها استفاده کنید.

دکوراسیون داخل منزل – طرح های اجرا شده و سبک های مختلف

توسط دکور

دکوراسیون