دکوراسیون اتاق خواب های خلوت | azindekor

برای داشتن یک اتاق خواب مدرن، وسایل کاربردی را نگه دارید و وسایل اضافی را از دکوراسیون اتاق حذف کنید. متریال های چوب، استیل، بتن، سرامیک و … از متریال های اصلی این سبک است. رنگ های خنثی و ملایم مانند کرم، طوسی و سفید رنگ های پرکاربرد در این سبک محسوب می شوند.

خرید تخت، میز و کمد بدون اندازه‌گیری ممنوع!

فرش لاکی ایرانی با نقوش زیبا و هنرمندانه، گرما و صمیمیتی را که فضای خواب بدان نیازمند است به آسانی تامین می کند و جلوه ای سرزنده و شاد در دکور اتاق خواب پدید می آورد. برای خاص تر بودن و منحصر به فرد شدن دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از رنگ های نارنجی و رنگ های جاندار و از این قبیل استفاده کنید. زیرا شما می توانید بی روح ترین فضا ها را با استفاده از رنگ های مختلف، کاملا پر انرژی و جذاب طراحی کنید. پرده اتاق خواب دخترانه در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه می ‌شود. از بین مدل های مختلف با توجه به طرح و رنگ بقیه وسایل موجود در اتاق خواب فرزندتان، می توانید بهترین پرده را انتخاب و خریداری کنید.

از پرده ای مناسب برای اتاق خوابتان استفاده کنید!

مهم ترین موضوعی که باید به طور کلی در نظر داشته باشید این است که در دو طرف و پایین تخت خواب، فضایی برای رفت و آمد باقی بماند. زمانی که تخت خواب را در جای مناسب خود قرار دادید می توانید سایر مبلمان را بر اساس محل قرار گیری تخت خواب چیدمان کنید. اضافه کردن نقاشی، تابلوهای هنری و عکس‌ها می‌تواند فضای بی‌روح یک اتاق سرد و سفید را به محیطی دنج‌تر و گرم‌تر تبدیل کند. برای انتخاب آثار هنری می‌توانید به تناسب ترکیب رنگ آن‌ها با رنگ سایر وسایل اتاق فکر کنید. اگر بیشتر وسایل شما از رنگ‌های خنثی مثل سفید است، می‌توانید تابلوهایی با رنگ‌های متنوع‌تر به دیوار بزنید.

  • این سبک باعث می‌شود صبح که از خواب بیدار می‌شوید حس بودن در تعطیلات داشته باشید.
  • به شما توصیه می کنیم چند مقاله ما را در رابطه با اجزای دکوراسیون داخلی مدرن مطالعه بفرمایید.
  • این می تواند یک تشک معمولی را در خود جای دهد که راحتی بیشتری را فراهم می کند.
  • چراغ‌های دیواری یا نورافکن‌های فرورفته که می‌توان آن‌ها را تنظیم کرد را در کنار نور طبیعی برای نورپردازی اتاق خواب خود در نظر بگیرید.
  • به عنوان مثال، پوشاندن یک دیوار با کاغذ دیواری گلدار باعث می شود که الگو فضای کمی اشغال کند و در عین حال نتیجه مورد نظر ایجاد شود.
  • با انتخاب پرده‌های روشن‌تر و نازک‌تر اجازه دهید که نور بیشتری فضا را روشن کند.
اگر می‌خواهید اتاق شما بزرگ و دلباز به نظر برسد، در انتخاب رنگ اتاق خواب از رنگ روشن برای دیوارهای اتاق استفاده کنید، زیرا رنگ‌های تیره حس کوچک و دلگیر بودن محیط را در افراد به وجود می‌آورند. بدون پنجره یعنی به صورت کاملا تاریک با نورگیری کم متفاوت بوده و پاسخ به سوال شما می تواند بسته به یکی از این دو گزینه تغییر کند. به علاوه، ابعاد اتاق (کوچک از نظر هر فرد یک مفهوم متفاوت دارد) ، ارتفاع ، مدل پلان (داری شکستگی، مربع، مستطیل یا هر نوع طراحی دیگر) ، مبلمان های ثابت و متحرک و چندین پارامتر دیگر در انتخاب تزیینات دیوار اتاق خواب موثر هستند. دقت کنید که طراحی یک دیوار با کاغذ دیواری برجسته و چشمگیر و دیوار دوم با اکسسوری های شاخص و جذاب، برای فضای کوچکی مانند اتاق خواب می تواند تعادل بصری فضا را برهم زده و ریتم آرامی را که این محیط بدان نیاز دارد از بین ببرد.

طرح های جذاب برای دکوراسیون پذیرایی (بیش از 20 نمونه کار)

خطوط مستقیم و مشخص در مجله خبری آذین دکور و مبلمان، فضای باز زیاد در اتاق، از عناصر مهم این نگرش هستند. ما سعی کردیم از ترفندهای ساده و کاربردی استفاده کنیم تا به راحتی و با کمترین هزینه قابل اجرا باشد. با به کار گیری این ترفندها دکوراسیون اتاق خواب مدرن و به روزی دارید و از فضای کاربردی ایجاد شده لذت خواهید برد. پاشیدن رنگ فوراً می تواند اتاق را زنده کند و احساس جذابیت بیشتری به آن بدهد، اما همچنین می توان از آن برای رفع مشکلات کلی زیبایی شناختی مانند بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک استفاده کرد. این طرح رنگ اتاق خواب کوچک را در نظر بگیرید، جایی که حاشیه ای نازک با ترکیب رنگ ها شکل گرفته است و به آنها جلوه تازه ای می دهد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون