دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان ایرانی، 13 ایده و ۱۱۳ مدل دکوراسیون شیک و مدرن | azindekor

سعی کنید با استفاده از مجله خبری آذین دکور خلاقانه چند منظوره، مانند بوفه ای که به عنوان میز آرایش هم کاربرد دارد، مقدار مبلمان را در یک اتاق خواب کوچک به حداقل برسانید. با ایده‌های مناسب، یک منطقه کوچک را می‌توان به مکانی با گزینه‌های ذخیره‌سازی مفید تبدیل کرد و به دکوراسیون جذابی برای اتاق خواب کوچک دست یافت. اما اگر نمی خواهید یک سرویس کامل را برای اتاق خواب خود خریداری کنید، می توانید کمد هایی که در حال حاضر در اختیار دارید را به همین روش چیدمان کنید.

استخدام طراح از یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی معتبر، شما را چندین گام به تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه نزدیک تر می‌کند. اتاق خوابی پر نور یا نور ملایم؟ فرقی نمی کند انتخابتان کدام مورد است، در هر صورت باید فکر شده از نور استفاده کنید. نورپردازی، یکی از عواملیست که زیبایی وسایل و محیط اتاق را چند برابر می کند.

استفاده از پرده تاج تخت چیدمان اتاق خواب

بسیاری از افراد این سبک را می‌پسندند ولی این مدل دکوراسیون برای اتاق خواب، حس گرمای اتاق را از بین می‌برد. اگر وسایل مثل میز با تخت دارای تفاوت رنگ و متریال باشند، اتاق شما دنج‌تر و شخصی‌تر به نظر می‌رسد و کمتر شبیه عکس‌های ژورنال‌های تبلیغاتی می‌شود. یعنی تخت و میزهای پاتختی، کمد و کشوی لباس‌ها، میز آرایش و هر وسیله‌ای که داخل اتاق قرار می‌گیرد همگی از یک رنگ و یک جنس هستند. حتی در نمایشگاه‌های فروش وسایل خانه، خواهید دید که وسایل را به همین شکل و به‌صورت یکنواخت ست می‌کنند و به نمایش می‌گذارند.

http://belaltour.irاگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت رو بهت معرفی میکنیم تا ازشون قیمت بگیری و انتخاب کنی

عکس های این مطلب را با اتاق خواب هایی شروع می کنیم که از عناصر خنثی بعنوان ویژگی اصلی دکوراسیون خود استفاده می کنند. در کنار تم خنثی، برخی عناصر گرم نیز ظاهر می شوند تا فضای دکوراسیون را متعادل کرده و از سرد شدن بیش از حد آن جلوگیری می کنند. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید اتاق خواب های زیر از همین روند استفاده می کنند.

  • علاوه بر تور ، نمد نیز جزء تزئینات دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید که به صورت ترکیبی با تور می تواند جلوه بصری جذابی را برای محیط فراهم کند .تورها و نمدها در طرح و رنگ های مختلف قابل اجرا هستند .
  • طراحی اتاق خواب رویایی با توجه به انتخاب و سلیقه شما می تواند سخت یا آسان باشد.
  • اگر هنگام چیدمان و طراحی اتاق خواب خود دچار مشکل شده و می خواهید به دکوراسیونی فرح بخش و زیبا دست پیدا کنید، به ترفند هایی که طراحان حرفه ای انجام می دهند توجه کرده و اتاق خود را به بهترین شکل ممکن و مانند یک متخصص، طراحی کنید.
  • انتخاب کاغذ دیواری مناسب که با طراحی فضای اتاق خواب هماهنگی داشته باشد، از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  • ویژگی ­هایی مانند انتخاب رنگ، اکسسوری­ های جذاب، سبک طراحی ست اتاق خواب بخشی از هویت اتاق خواب دخترانه را می ­سازند.

توسط دکور

دکوراسیون