دکوراسیون اتاق خواب زوج های باسلیقه و امروزی + تزیینات شیک | azindekor

اتاق خواب شما باید یک محیط آرامش بخش و بدون استرس داشته باشد تا خوابی با کیفیت را تجربه کنید. بسیاری از محققان اعلام کرده‌اند که کسانی که نمی‌توانند خواب شبانه مفید و اندازه داشته‌باشند، فردای آن روز برای انجام فعالیت و وظایف خود دچار اختلال و کم حوصلگی خواهند شد. وسایلی مانند تلویزیون، اینترنت و گوشی همراه خواب عمیق و درست را از هر فردی می‌گیرد. هرچه اتاق خواب ساده‌تر و اصولی دکوراسیون شود، استراحت در آن نیز دارای کیفیت بالاتری خواهد بود. در این مقاله سعی داریم تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که فضا را در آن به حداکثر برسانید، پس در ادامه همراه ما باشید.

برای مجله خبری آذین دکور تعادل بصری و افزودن انرژی از رنگ های تکراری استفاده کنید. انتخاب ظاهری عمدتاً سفید رنگ و ترکیب با یک تم خاص مانند گل و برگ، به اتاق خواب کوچک کمک می کند بزرگتر به نظر برسد. اگر فضای زیادی ندارید، یک تخته سر مانند تصویر زیر را در نظر بگیرید. دارای شکاف ذخیره سازی و سطحی است که می توانید چیزها را در آن قرار دهید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری – هر آن چه برای انتخاب گزینه…

همچنین افراد متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی می ­توانند به شما کمک کنند تا بهترین دکور اتاق خواب را اجرا کنید. اتاق خواب بر اساس سبک دکوراسیون در چندین نوع؛ مدرن، کلاسیک، روستیک، صنعتی، مینیمال و… در انتخاب سبک­ های مختلف اتاق خواب به ویژگی­ های سبک و هماهنگی آن با فضای اتاق و همچنین سلیقه خود توجه کنید. اگر به دنبال یک اتاق خواب مجلل و پر زرق و برق هستید می­ توانید دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک را انتخاب کنید ولی اگر مدرن و شیک بودن را بیشتر دوست دارید اتاق خواب مدرن به درد شما می­ خورد. شاید هم از آن دسته افراد هستید که دکوراسیون­ های خاص و متفاوت را می ­پسندند در این صورت سبک­ های دکوراسیون روستیک، صنعتی یا بوهو انتخاب­ های خوبی هستند.

  • بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد .
  • بنابراین، برای داشتن یک دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک، بیشتر به دنبال وسایل و مبلمانی با خطوط صاف و مستقیم باشید؛ زیرا وسایلی که خطوط منحنی دارند، برای دیزاین اتاق خواب‌های کوچک مناسب نیستند.
  • از رنگ های روشن و ساده بدون تزیینات شلوغ برای کمدها استفاده کنید.
  • سرویس خواب ، یک دست مبل راحتی ، کتابخانه ، میز مطالعه ، پرده ، فرش ، کنسول و دیگر موارد می توانند دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ را به نمایش بگذارند .
  • پس برای این که دچار چنین اشتباهی نشوید، در این مطلب قصد دارم 9 نکته طلایی را برای دکور خوابتان آموزش دهم.
  • تابلوهای هنری ساده با تصاویر انتزاعی و شلف های دیواری حاوی گالری های دیواری یا دیگر عناصر تزئینی ساده از جمله ی مواردی هستند که در سبک مدرن به عنوان دکور دیواری مورد استفاده قرار می گیرند.
رنگ‌ها از قرمز تیره و قهوه‌ای گرفته تا سبز و سایر رنگ‌های جواهری متغیر هستند. در طراحی دکوراسیون داخلی سنتی از الگوهای چهارخانه و راه راه هم استفاده می‌شود، به خصوص روی روتختی‌ها و پارچه‌های اتاق خواب. در هرحال، کفپوش اصلی اتاق هرچه که هست، لازمست برای محیط اطراف تخت خواب یک فرش زیبا و متناسب با دکور اتاق خواب در نظر بگیرید. ابعاد و چیدمان این فرش لازمست به نحوی باشد که پای افراد در هنگام بیدار شدن بر روی آن قرار بگیرد و به عبارتی بخشی از فضای زیرین تخت و محیط اطراف آن را پوشش دهد.

مدل های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

اگر سایر وسایل اتاق خواب رنگ‌های متنوعی دارند، باید تابلوهایی با طراحی ساده‌تر و رنگ‌های کمتر برای دیوار بخرید. استفاده از لوستر مناسب می تواند در اجرای نورپردازی به شما کمک کند. برای مثال استفاده از لوسترهای کریستال یا مدرن می تواند باعث ایجاد فضایی لوکس در طراحی اتاق خواب شود. انتخاب یک الگو و تکرار آن در اتاق خواب از نکات مهم و تاثیرگذار در طراحی اتاق خواب کوچک می باشد. برای مثال انتخاب الگوی قلب و استفاده از المان هایی به این شکل در طراحی اتاق خواب می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون