دکوراسیون اتاق خواب زوج های باسلیقه و امروزی + تزیینات شیک | azindekor

نهم؛ یک اتاق نورگیر را به عنوان اتاق خواب انتخاب کرده و بر روی نورپردازی دقیق و اصولی آن کار کنید. برای کفپوش های اصلی اتاق خواب مانند سرامیک، پارکت و سنگ، می توانید بنا به علاقه و سلیقه و اقلیم منطقه ای که در آن سکونت دارید یکی از انواع کفپوش ها را برگزینید. به عنوان مثال، استفاده از کفپوش های چوبی یا موکت های یکپارچه برای خانه هایی که در آب و هوای سرد قرار گرفته اند (مانند شهرهای شمال غربی کشور) غالبا راندمان مناسب تری نسبت به کفپوش های سرامیکی دارد. به صورت کلی به یاد داشته باشید که تزیینات و اکسسوری های شلوغ و پرکار کلاسیک برای اتاق خواب های مدرن گزینه مناسبی محسوب نمی شوند و هارمونی و نظم اتاق را به سادگی درهم می ریزند.

  • در عین حال انعطاف پذیری لازم را برای جابجایی در زمانی که می خواهید چیزها را تغییر دهید، دارد.
  • همانطور که در مقالات پیشین هم برای شما گفتیم، چیدمان دکوراسیون داخلی منزل می تواند تاثیر بسیار زیادی بر احوالات و احساسات شما داشته باشد.
  • حالا با هم در ادامه نمونه‌هایی از دکوراسیون اتاق خواب هنری رو می‌بینیم.
  • قطعا دختر بچه های 7 ساله سلیقه شان نسبت به دخترهای نوجوان 13 و 14 ساله متفاوت تر است.
  • دختران و پسران جوان با توجه به روحیات و سلیقه‌اشون دوست دارند اتاقشون رو دیزاین و طراحی کنند.
اگر اتاق خوابتان کوچک است و فضا ندارید اما تمایل دارید اتاقتان دارای مبلمان باشد ، می توانید یک مبل ال کوچک یا سه نفره در گوشه ای از اتاق خواب قرار دهید . یا اینکه از دو تا مبل تک نفره در دیزاین اتاق خواب استفاده کنید . اتاق خواب مکانی ساکت و بی سر و صداست و در صورت نداشتن اتاق مطالعه ، در محیط اتاق خواب افراد مطالعه خودشان را انجام می دهند . اگر به مطالعه علاقه زیادی دارید می توانید در بخشی از فضای اتاق خواب یک باکس بندی یا پارتیشن بندی به صورت قفسه داشته باشید و کتابهایتان را در آنجا بچینید .

http://belaltour.ir

دکوراسیون اتاق خواب در راحتی و داشتن فضایی مناسب جهت خواب و استراحت حرف اول را می زند . دکوراسیون اتاق خواب ها با توجه به سلیقه افراد ، میزان بودجه ، دکوراسیون منزل ، جنسیت افراد ، علایق آنها و تم رنگی که دوست دارند چیده می شود . یکی از تم هایی که برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی خیلی خوب جواب می دهد، استفاده از تم سیاه و سفید است.

رنگ دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

تمامی مطالب این سایت برگرفته از دانش طراحان و دکوراتور های داخلی مدیا دکور می باشد و هرگونه کپی نوشته ها بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. پس اگر عادت به مطالعه دارید، از آباژور یا چراغ مطالعه روی پاتختی ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که وجود قطعات هنری رنگارنگ بر روی دیوارها ضروری است. سوم؛ یک جای دنج کوچک آفتابگیر برای خودتان در اتاق دست و پا کنید. ایده بالا برای کسانی که اتاقی نسبتا بزرگ دارند، بسیار مفید می باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان

با مجله خبری آذین دکور کمد های مخصوص، بسته به ابعاد و فضایی که در اتاق خواب دارید می توانید به فضایی بسیار زیبا و کاربردی دست پیدا کنید. کمد هایی که دارای درب های کشویی و آینه ای هستند برای استفاده در اتاق خواب های باریک انتخاب مناسبی به شمار می روند، زیرا هم فضایی دلباز تر ایجاد کرده و هم کاربردی راحت و ساده دارند. هر روز صبح پرده‌ها را کنار بزنید تا نور گرم و طبیعی آفتاب به داخل خانه بتابد.

جدیدترین مدل های دکوراسیون اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون