دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن | azindekor

پیش از این در خصوص اهمیت کمد در فضای خواب برای شما در مقالات متعدد آموزشی و مشاوره های معماری آنلاین نوشته ایم. پس از تخت خواب (یا حتی پیش از آن!) کمد مهم ترین و کلیدی ترین المان و مبلمان اتاق خواب است. رنگ های حنثی و تیره نیز برای دکوراسیون اتاق خواب هایی با نور اندک مناسب نیستند و حس و حالی خسته و غمزده در فضا ایجاد می کنند.

نجارها و کمدسازهای معتبر شهرت رو بهت معرفی میکنیم تا ازشون قیمت بگیری و انتخاب کنی

همچنین مجله خبری آذین دکور میز آرایش را بالا آینه یا دو طرف آن قرار دهید، تا هنگام آرایش کردن و آماده شدن، سایه روی صورتتان ایجاد نشود. در مقابل اگر خانه را به صورت مدرن و امروزی دکور کرده اید، به فکر انتخاب تخت و دراور ساده و امروزی باشید. این نوع پرده هم انعطاف پذیر است و هم جلوه ای شیک و مدرن به فضا می دهد.

دکوراسیون اتاق خواب رویایی

تاثیر سقف در دکوراسیون منزل سقف خانه یکی از مهم ترین اجزای هر منزل است که تاثیر… آن چیزی که در تمامی این طراحی های داخلی مشخص است سادگی و استفاده خلاقانه از دکورهای مدرن است. به شما توصیه می کنیم چند مقاله ما را در رابطه با اجزای دکوراسیون داخلی مدرن مطالعه بفرمایید. یکی از مزیت های به کار گیری طراحی مدرن در تزیین اتاق خواب بهرمندی از ایده های متنوعی است که بخش از آنها را مشاهده می کنید. اگر اتاق خواب ما دارای فضای پِرتی یا تو رفتگی هستند حتما از آن بخش ها برای جانمایی آیتم‌هایی متفاوت مانند کتابخانه استفاده کنیم. این آیتم یعنی استفاده بهینه از فضاهای خالی مهمترین بخش ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب است که نیاز به توجه ویژه دارد.

http://belaltour.irاز آنجایی که مکان مناسبی برای ذخیره وسایل قبل از خواب خواهید داشت، می توانید بدون میزهای کنار تخت بزرگ این کار را انجام دهید. ممکن است لازم باشد مقدار مبلمانی را که در اتاق خواب کوچک خود دارید کاهش دهید، اما اگر بتوانید از یک مبل و یا میز برای اهداف متعدد استفاده کنید، در واقع این گونه با یک تیر دو نشان زده‌اید! به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک میز تحریر و آرایش در اتاق خواب اصلی کوچک خود داشته باشید، وسیله‌ای را را پیدا کنید که برای هر دو، مورد استفاده قرار گیرد. از نظر قطعات ذخیره سازی، اگر قفسه و جداکننده دارید می‌توانید آن را زیر مبل و یا تخت قرار دهید و داخل آن را با کتاب و دیگر لوازم شخصیتان پر کنید. اتاق خواب را می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود تزیین کنید ولی این نکته به این معنا نیست که تمام رنگ‌های جیغ را کنار هم بگذارید و پرده‌ها و فرش‌هایی با طرح‌های شلوغ بخرید. زیاده‌روی در استفاده از رنگ‌های خاص باعث می‌شود که اتاق خواب شما آرامش لازم را نداشته باشد.

دکوراسیون داخل منزل – طرح های اجرا شده و سبک های مختلف

رنگ خاکستری به چشم انسان راحت تر دیده می شود اما برای رسیدن به یک طرح کاملا ساده و کمینه گرا باید حتی الامکان از بکاربردن رنگ های دیگر خودداری کنید اما می توانید از سایه های متفاوت رنگ خاکستری در کنار یک نورپردازی مناسب استفاده کنید. خوبی رنگ خاکستری این است که به اشیاء دکوری خیلی اجازه خودنمایی نمی دهد و همین عامل باعث می شود برای دکوراسیون های ساده و خلوت بهترین جلوه را بنمایش بگذارند. تخت خواب هایی که در زیر آن ها فضایی برای جاسازی اشیاء وجود دارد تقریبا برای تمام اتاق خواب ها مناسب هستند. اما در سال های اخیر طراحی های جدیدی برای این مدل تخت خواب ها ایجاد شده است که برای دسترسی به فضای زیر آن ها نیازی نیست که حتما تشک تخت را بلند کنید.

  • رنگ نقره ای و ترکیب آن با دیگر رنگ ها سبب ایجاد محیطی لوکس و مدرن برای اتاق خواب می شود .
  • انتخاب المان هایی که قصد دارید از آن ها در دیزاین اتاق خوابی شیک استفاده کنید، چگونگی چیدمان وسایل و غیره در طراحی این قسمت از خانه اهمیت دارد.
  • برای پاسخ به این سوال که در مشاوره های دکوراسیون اتود اغلب مطرح می شود، نیاز به نگارش یک یا حتی چند جلد کتاب است!
  • سبک وینتیج تنها یک ظاهر روستایی نیست، بلکه میتوان عناصر قدیمی را با عناصر جدید ترکیب کرد.
  • با توجه به توضیحات داده شده، شما اکنون می‌توانید طبق فاکتورها و معیارهای مدنظر خود، سبک مورد پسندتان را انتخاب کنید.
  • با کمک این پالت می‌توانید وسایل مختلف اتاق را بخرید و رنگ آن را متناسب با پالت انتخاب کنید.

توسط دکور

دکوراسیون