دکوراسیون اتاق خواب با 7 ترفند اصولی و مدرن گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

ما در دو مقاله مجزا به مجله خبری آذین دکورات شگفت انگیز وجود گیاهان آپارتمانی در منزل پرداخته ایم. در این بخش می توانیم به شما بگوییم وجود گیاهان آپارتمانی در اتاق خواب شما قطعا می تواند موجب آرامش بیشتر شما گردد. ضمنا نگهداری از گیاهان آپارتمانی موجب افزایش کیفیت هوای اتاقتان می گردد. به شما توصیه می کنیم قبل از هر تغییری در دکوراسیون اتاق خواب خود و یا تصمیم جدیدی برای تزیین اتاق خواب ، این مقاله را مطالعه کنید. بهترین حالت این است که بدانید هدفتان از دیزاین اتاق خواب یا تغییر دکور اتاق خواب چیست.

اتاق خواب با دیوارهای سفید همیشه محلی مناسب برای انواع چیدمان است. رنگ های تیره و خنثی احساس آرامش به فضای اتاق می بخشد و رنگ های روشن باعث تقویت روحیه می شود. همچنین می توانید از چند رنگ در کنار هم، یا از تیره و روشن یک رنگ برای رنگ آمیزی دیوار های اتاق استفاده کنید. قرار گرفتن تعداد زیادی عناصر مانند تصویر زیر لذت بصری خاصی به دکور اتاق بخشیده است.

استفاده از تخت خوابی با ابعاد کوچک تر

سبک وینتیج تنها یک ظاهر روستایی نیست، بلکه میتوان عناصر قدیمی را با عناصر جدید ترکیب کرد. چینش و دکور این سبک از قاعده خاصی پیروی نمی‌کند و شما برای طراحی و دکوراسیون آن انتخاب‌های بسیاری دارید. سبک مدرن سبکی ساده، هنری و بدون تزیینات پیچیده است که معمولا به صورت تک رنگ یا مجموعه‌ای از رنگ‌های مشابه طراحی می‌شود. دوم؛ یک کمد دیواری بزرگ و جادار با درب ریلی، ارتفاع تا سقف و یک آینه قدی در نظر بگیرید.

  • با توجه به افزایش جمعیت و زیاد شدن زندگی آپارتمان نشینی، رفته رفته فضای خونه‌ها کوچک‌تر شده و به دنبال اون اتاق خواب‌هایی کوچک که ممکنه تمام وسائل در آن قرار نگیرند.
  • اگر هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک خود تصمیم دارید رنگ فضا را نیز تغییر دهید، توجه داشته باشید که رنگ دکوراسیون با روحیه‌تان تناسب داشته باشد؛ و البته مخل آسایش و خوابتان نشود.
  • چرا که ویژگی اصلی آن تاکید بر سادگی است و سادگی هیچ وقت قدیمی نمی شود.
  • این محصول برای نوجوانان دختر و پسر و بزرگسالان نیز مناسب است و طیف سنی گسترده ای امکان استفاد..
  • اگر سر تختی از نوع چوبی باشد ، چوب بکار رفته در آن با چوب تخت یا تاج آن ست می شود .

اگر می‌توانید، سعی کنید یک آینه تمام قد را در مقابل دیوار و یا گوشه اتاق قرار دهید زیرا این کار واقعاً ظاهر و مقیاس هر فضایی را به خوبی افزایش می‌دهد. این موضوع مهم ترین نکته ای است که از طرف طراحان داخلی مورد توجه قرار گرفته و در واقع قانون اول به شمار می رود. نکته اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی هر اتاق خوابی این مورد است که اتاق خواب قرار است برای چه افرادی و با چه سلایقی چیدمان و طراحی گردد. چرا که مهم ترین نتیجه ایجاد حس آرامش و لذت برای استفاده کننده می باشد. استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق خواب از ایده های کاربردی می باشد.

http://belaltour.ir

نورپردازی اصولی می­‌تواند فضای اتاق خواب شما را سرشار از آرامش کند. طراحی دکوراسیون اتاق خواب پنجره دار به نورپردازی کمتری نیاز دارد و نورها بیشتر جهت مطالعه در شب طراحی می‌شود. در اتاق خواب‌های کوچک و کم نور، نور غیرمستقیم یکی از مهمترین قسمت­های دکوراسیون داخلی اتاق خواب محسوب می­‌شود.

نورپردازی اتاق خواب به سبک مدرن

توسط دکور

دکوراسیون