دکوراسیون اتاق خواب، جدیدترین مدل ها و تصاویر سلام ساختمان | azindekor

یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید، دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید. آنچه از سبک مدرن انتخاب مناسبی برای اتاق خواب پسرانه می سازد، پالت رنگ نسبتا خنثی آن است که مورد علاقه ی پسران است. به شما پیشنهاد میکنیم برای به دست آوردن ایده های جدید و کاربردی برای طراحی اتاق خواب پسرانه حتما سری به مقاله راهنمای چیدمان اتاق خواب پسرانه بزنید. چنانکه گفته شد، انتخاب رنگ در اتاق خواب و به طور کلی در خانه بسیار مهم است.

  • یکی از موارد مهم در طراحی اتاق خوابی باریک و کوچک این است که تمام فضا های خالی و پرت اتاق را نیز مورد استفاده قرار دهید.
  • توجه به دکوراسیون اتاق خواب و همچنین ساختار تزیین اتاق خواب می تواند از آن محلی سرشار از آرامش بسازد.
  • اتاق خواب‌های رمانتیک سبک خاص و مشخصی ندارند و می‌توان آن‌ها را مدرن یا حتی ساده هم طراحی کرد.

انجام این مجله خبری آذین دکور می تواند این قسمت را به دلپذیرترین نقطه در اتاق خواب تبدیل نماید. استفاده از یک تشک و چند کوسن رنگی هر آن چیزی است که برای اجرای این ایده به آن نیاز دارید. استفاده از این الگو باید در قالب های متفاوت مانند انتخاب المان های تزئینی، اثر هنری و المان هایی به این شکل صورت پذیرد.

استفاده از بالای تخت به عنوان فضای ذخیره سازی

کاغذ دیواری اتاق خواب باید به گونه ای باشد که با طراحی فضا هماهنگ بوده و از طرح های شلوغ در آن استفاده نشده باشد. استفاده از رنگ های روشن به ویژه رنگ سفید در طراحی و دیزاین اتاق خواب عروس پیشنهاد می گردد. اتاق خواب کودک و نوزاد به نحوی طراحی گردد که ایجاد حس آرامش را برای دلبندان شما ایجاد نماید. استفاده از یک تم خاص می تواند ایده خوبی برای شخصی سازی فضای اتاق خواب باشد. به این منظور می توانید از تم مورد علاقه خود در طراحی اتاق خواب استفاده کنید. اگر به دنبال ایجاد فضایی دراماتیک در طراحی اتاق خواب هستید، پیشنهاد ما استفاده از طیف رنگ های تیره می باشد.

http://belaltour.ir

زمانی که به دنبال راهی برای ترکیب عناصر دکور هستید، قفسه‌های شناور گزینه‌ای جذاب و کاربردی به شمار می‌روند. در مکان های باریک ایجاد ظاهری قابل توجه و دکوراتیو کار دشوار تری به شمار می رود و به همین دلیل هنگام طراحی اتاق خواب، انتخاب های خلاقانه و تاثیر گذار، نتیجه موفقیت آمیز تری را به همراه خواهد داشت. برای مثال به جای میز های پاتختی ساده و معمولی می توانید مدل های خلاقانه تر و متفاوتی را به کار ببرید. با این روش بدون هیچ تلاش مضاعفی می توانید اتاق خواب خود را به فضایی زیبا تر و قابل توجه تبدیل کنید.

رنگ سبز در سه رنگ سبز زیتونی ، سبز چمنی ، سبز لجنی و دیگر موارد با ترکیب رنگ های دیگر به خواب عمیق و حس آرامش بیشتر در یک مکان کمک می کند . رنگ نقره ای و ترکیب آن با دیگر رنگ ها سبب ایجاد محیطی لوکس و مدرن برای اتاق خواب می شود . رنگ قرمز و ترکیب آن با پارچه های گل دار یک محیط سنتی را برای فضا محیا می کند . در مقاله بعدی حتما راجع به دکوراسیون اتاق خواب های کوچک هم صحبت خواهیم کرد. وقتی فضا محدود است، به جای یک تخت خواب معمولی، از مبل تختخواب شو استفاده کنید.

نکات مهم طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

توسط دکور

دکوراسیون