درک مفهوم دکوراسیون مدرن برای منزل و ایجاد فضایی منطبق با این سبک مجله ی نیک بوم | azindekor

در اینجا عناصر مهم برای طراحی اتاق نشیمن و پذیرایی وجود دارد. در دنیای امروز متخصصین و کارفرمایان محترم به اهمیت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی( دکوراسیون اداری، دکوراسیون مغازه، دکوراسیون خانه ) پی برده اند و توجه خود را به آن معطوف کرده اند. همه ما به این امر واقفیم که اجرای یک دکور خوب تا چه حد بر زیبایی و استفاده بهینه از محیط تاثیر گذار است. مورد علاقه‌ترین و چشم‌گیر‌ترین وسیله در دیزاین منزل، مبلمان و میز و صندلی‌ها می‌باشد. برای انتخاب میز و صندلی‌ها و مبلمان در دکوراسیون مدرن باید مبلمانی انتخاب کرد که بر روی چوب آن‌ها منبت‌کاری نشده باشد.

سبک دکوراسیون صنعتی

این لوسترها مجله خبری آذین دکورهای سخت را فضای نرم و راحتی نشان می‌دهند و بدون آنکه فضا را شلوغ کنند، چشم‌های ما را به‌آرامی به‌سوی خودشان جلب می‌کنند. این سبک روشنایی را می‌توانید به‌آسانی جایگزین لوسترهای فعلی‌تان کرده و به‌اندازه‌ی یک دنیا در آشپزخانه‌تان تفاوت ایجاد کنید. با به کار بردن پنجره های بزرگ می توان نور طبیعی را به فضای داخلی خانه دعوت کرد. پیش از تعریف دکوراسیون مدرن، خوب است خود واژه “مدرن” را معرفی کنیم. در معماری مدرن، کارکرد با ایده‌هایی ترکیب می‌شود که مفاهیم و فرم‌های تاریخی در آن نقشی ندارند. رنگ‌های آبی روشن٬ بنفش، سبز و نارنجی به انسان آرامش روحی و جسمی می‌دهند.

آشنایی با سبک دکوراسیون مدرن

استفاده از اشکالی مانند مربع و مستطیل در سبک مدرن بسیار مرسوم می‌باشد. و اگر قرار باشد از منحنی‌ها استفاده شود، منحنی‌های نرم و خطوط صاف و مستقیم و صفحات شبکه ایبه کار برده می‌شود. علاوه بر آن شکل‌های بیضی و دایره ای مانند هم می‌توانند کاربرد زیادی در طراحی داخلی مدرن داشته باشند. طراحی مدرن دکوراسیونبرای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن هیچ محدودیتی وجود ندارد. به راحتی می‌توانید با ترکیب­‌ رنگ‌ها و وسایل دکوراتیو، یک دکوراسیون داخلی متفاوت و جذاب خلق کنید. همچنین در طراحی پذیرایی مدرن خود می‌توانید از ترکیب چندین رنگ یا انواع متریال‌ها هم بهره ببرید.

http://belaltour.ir

اما در نظر داشته باشید که از آجر یا سنگ دکوراتیو برای همه قسمت‌ها استفاده نکنید. این عناصر وقتی در بخشی کوچک از دکوراسیون داخلی جای می‌گیرند، شیک‌تر و زیباتر به نظر می‌رسند. از هماهنگی طرح و رنگ آن با سایر اجزای دکوراسیون مانند پرده یا مبلمان غافل نشوید.

برای تزئین فضای ناهارخوری به سبک مدرن نیز، تنها می‌توان از مدل‌های مختلف چراغ‌ بالای میز استفاده کرد. طراحی داخلی بخشی از هنر معاصر است، که بیانگر روحیات، خلقیات و شخصیت هر فرد می‌باشد. وقتی تصمیم به ساخت یک آپارتمان و یا بازسازی منزل خود می‌گیریم، پس از اتمام مراحل ساخت و تغییر معماری آن، دغدغه اصلی ما سبک داخلی خانه می‌باشد که امروزه اهمیت بسیاری به آن داده می‌شود. از دیرباز، زیبایی نقش بسیار پر رنگی در خانه‌های ایراینان ایفا می‌کرد که امروزه اهمیت به آن بیشتر شده است و افراد سعی می‌کنند سبک مخصوصی را در طراحی داخلی دکوراسیون خانه خود داشته باشند که نشان دهنده شان و شخصیت آن‌ها ‌می‌باشد. یکی از این سبک‌های پرطرفدار در طراحی داخلی دکوراسیون، سبک مدرن است. ما تصمیم گرفتیم برای آشنایی کامل شما با سبک مدرن در طراحی داخلی دکوراسیون، این سبک را به شما معرفی کرده و ویژگی‌ دکوراسیون سبک مدرن را برای شما بازگو کنیم.

  • در طراحی داخلی آشپزخانه مدرن، کابینت های ساده و خطوط تمیز و براق دیده می شوند.
  • مبل‌های چستر در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند؛ بنابراین هر یک از جنس‌ها برای سبک دکوراسیونی خاصی مناسب‌ترند.
  • در سبک مدرن موتیف ها عموما با طرح و شکل های هندسی و ساده و بدون همپوشانی و پیچیدگی استفاده می شوند.
  • معمولا طراحی یک خانه مدرن به صورتی هست که بیشترین سطح استفاده، بیشترین نور و جریان کافی هوای آزاد رو در پی داشته باشه.

توسط دکور

دکوراسیون