درک مفهوم دکوراسیون مدرن برای منزل و ایجاد فضایی منطبق با این سبک مجله ی نیک بوم | azindekor

طراحی دکوراسیون مدرن منزل یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سبک ها است که امروزه بیشتر افراد با علاقه مندی به این سبک سعی بر طراحی و اجرای آن در دکوراسیون منزل خود دارند. برای اجرای دکوراسیون مدرن در خانه ها تنها آگاهی به قوانین دکوراسیون مدرن کافی نیست و باید وسایلی که برای خانه خریداری می‌شود متناسب با سبک مدرن باشد و اصلی ترین ویژگی سبک مدرن سادگی ظاهری و خلوت بودن فضا می باشد. در سبک مدرن باید از طرح های ساده مثل خطوط صاف و دور از جزئیات اضافی و طرح های شلوغ استفاده کنیم.

نقشه آزاد و باز در دکوراسیون مدرن

لوسترها اغلب به عنوان یک المان مجله خبری آذین دکور و تنها تزیین سقف مدرن، به ندرت جلو شاخص و برجسته ای دارند و اجزای فلزی و شیشه ای در ساختار آن ها کاملا مشخص است. طراح با گذاشتن مبل‌ها در وسط پذیرایی یک دیوار فرضی میان اتاق پذیرایی و اتاق غذاخوری ایجاد کرده است. گاهی با این روش‌ها می‌توان فضاها را به نحو احسنت جداسازی کرد.

  • 1.میز ناهار خوری کایلی یکی از مدل های زیبا و پر استقبال در مدل های ناهار خوری آف دکور می باشد.
  • دکوراسیون مدرن معمولا شامل استفاده از مواد طبیعی و رنگ های خنثی یا خاکی نیز می شود.
  • در فضاهای داخلی مدرن ضروری است که وسایل و لوازم خیلی کوچک را سازماندهی کرده و دور از دید قرار دهید.
  • را چوب پنبه کنید و یا برای دیوارهای بین کابینت‌ها سرامیک‌های رنگی برگزینید.
  • برای این‌ کار آینه، قاب یا تابلو را نباید درست وسط بالای مبلمان، میز یا قفسه‌ کتاب قرار داد، اما باید با وسیله دیگری که وزن بصری نا مشابه اما یکسان دارد، تعادل حفظ شود.
شما هم در صورت دلخواه می‌توانید همانند تصویر از چنین میزهایی تهیه کنید. طراحی دکوراسیون مدرن منزل شامل بخش های گوناگونی می شود که ما در ادامه به توضیح هر یک پرداخته ایم تا شما به خوبی با طراحی سبک دکوراسیون مدرن در خانه آشنا شوید. طراحی دکوراسیون مدرن منزل شامل طراحی تجهیزات و المان های خانه است آنهم به شکل خطوط صاف و اشکال منتظم است، یعنی شما در این طراحی شاهد بسیاری از اشکال منتظم و خصوص صاف هستید و خیلی از المان ها با این طرح و شکل ساخته تهیه می شوند. نمیشه برای همه خانه‌ها سبک مدرن رو پیشنهاد و اون رو پیاده کرد.

کابینت آشپزخانه پی وی سی PVC

مطمئنا پس از مطالعه‌ی این مطلب ایده‌های خوبی در مورد طراحی داخلی مدرن خود کسب خواهید کرد. “شکل از عملکرد تبعیت می‌کند” این یکی از مهم ترین ویژگی و اصولی است که دکوراسیون‌های داخلی مدرن را مدیریت می‌کند. برای مدرن نشان دادن اتاق پذیرایی می‌توان از چند شمع با رنگ‌های روشن استفاده کرد. توجه کنید بهتر است برای داشتن اتاق پذیرایی به سبک مدرن، مبل راحتی خریداری کنید؛ چرا که مبلمان کلاسیک و یا استیل برای این سبک مناسب نیستند. در بسیاری از خانه‌ها و نیز دفاتر کار با سبک دکوراسیون مدرن، برای ایجاد روشنایی از دستگاه‌های مدرن و نورپردازی‌‌های مخفی استفاده می‌شود. نورهای مخفی به خودی خود حالتی رویایی ایجاد می‌کنند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

http://belaltour.ir

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در سبک دکوراسیون مدرن رعایت شود، انتخاب رنگ است. برای داشتن یک دکوراسیون مدرن و خاص، باید تا حد ممکن از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنند. به طور کلی می‌توان گفت دکوراسیون داخلی مدرن، همان دکوراسیون مدرن است که در این سبک سعی می‌شود با ایجاد فضای ساده راحتی و آرامش را برای ساکنان خانه به همراه آورد. ما با معرفی سبک مدرن در طراحی داخلی قصد داشتیم کمک شایانی به شما در خصوص دکوراسیون داخلی کرده باشیم تا بتوانید سبک مورد نظر خود را با آگاهی کامل در خانه و فضای دلخواه خود به کار ببرید. آشنایی با سبک دکوراسیون مدرن قطعا می‌تواند به شما در داشتن خانه ای نو و متفاوت کمک کرده و سبب ایجاد حسی دل انگیز در شما شود.

راهنمای خرید میز تلویزیون LCD یا LED

توسط دکور

دکوراسیون