درک مفهوم دکوراسیون مدرن برای منزل و ایجاد فضایی منطبق با این سبک مجله ی نیک بوم | azindekor

به طور قطع در این سبک از دکوراسیون خبری از لوسترهای بزرگ و شیشه‌ای با آویزهای فراوان و اشرافی که شاید در سبک‌های دیگر نشانه‌ی ثروت، عظمت و لوکس بودن فضا باشد، نیست. اما اگر شما طرفدار استفاده از آویزهای روشنایی سقفی و لوسترها در دکوراسیون مدرن هستید، به عنوان یک گزینه به شما استفاده از لوسترهایی که با چوب‌های طبیعی بافته می‌شوند را پیشنهاد می‌کنیم. این نوع لوسترها حتی برای آشپزخانه‌هایی با کابیت‌های ساخته شده از چوب رنگ تیره و سنگ مرمر نیز انتخابی مناسب هستند. در ارتباط با تقارن و نظم زیاد در دکوراسیون وسواس به خرج ندهید، عدم تقارن از ویژگی‌های دکوراسیون مدرن است.

  • این طراحی نیز یکی دیگر از دکوراسیون خانه های مدرن تهران است که بانوی خوش ذوقی آن را طراحی کرده است.
  • همچنین می‌توانید از مواد و ابزارهای جدید مانند کناف که خیلی سریع قابل پیاده‌سازی است، استفاده کنید و هر چیزی که در ذهن دارید، به‌صورت دیوارها و سقف کاذب به وجود آورید.
  • مبل ال اقلیما یک کار ویژه بوده که در عین راحتی، زیبایی چشم نوازی به منزل شما می بخشد.
  • در معماری و دکوراسیون مدرن تاکید بر منحنی های کمتر و خطوط افقی و عمودی تمیزتر است.
  • برای این که دکوراسیون مدرن حس سادگی و راحتی القا کند می‌بایست در آن از رنگ‌های خنثی استفاده شود.
  • نورپردازی در این مکان باید ملایم باشد و از آینه‌های دیواری استفاده شود.
با طرح های متفاوت استفاده نمایید تا با نور طبیعی هماهنگ شود . استفاده از رنگ های تیره و خنثی از دیگر ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن می باشد . برای دیزاین خانه مدرن می‌توان کاناپه‌ای ساده و مدرن با رنگ خنثی را با صندلی خاص یا دکوری‌ها و جزییاتی که سبک مدرن ندارد، تکمیل کرد.

معماری های مدرن معروف جهان

علاوه‌بر این‌که رنگ‌های ملایم و خنثی را در مبلمان به کار برده شده است، دیوارها را نیز با رنگ‌های ملایمی و یکسانی رنگ‌آمیزی شده. یکرنگی ملبمان، دیوار و فرش باعث شده تا فضای آرامش‌بخشی ایجاد شود. توجه داشته باشید که جنس همه المان‌های چوبی شبیه به هم‌اند و رنگ چوب هماهنگی دارند. این طراحی نیز یکی دیگر از دکوراسیون خانه های مدرن تهران است که بانوی خوش ذوقی آن را طراحی کرده است.

http://belaltour.ir

نوع دکوراسیون این فضا بسته به سلیقه‌ی شما دارد، اما سعی کنید از شلوغی پرهیز کنید و دنباله رو سبک مدرن باقی فضا باشید. البته در طراحی این بخش بهتر است جهت نمایش کتب‌های خود از قفسه بهره برید. مطمئنا مبل انتخابی شما باید راحت بوده و بتوان برای مدتی روی آن مطالعه کرد. ایده های نو دکوراسیون مدرن دکوراسیون سنتی منزل یا دکوراسیون مدرن شما کدامیک را می‌پسندید؟ آیابه دنبال طرح‌های مدرن و شیک هستید؟ با نمونه‌ها و نکات آن تا چه حد آشنایی دارید؟ سبک معماری مدرن سبکی است که در پی سادگی و شیک طراحی کردن فضاست. البته در تفکر عامیانه مردم ما طرح‌های لوکس و غربی به عنوان سبک مدرن جا افتاده و این سبک طراحی در بین مردم محبوبیت خاصی داشته که روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان به این سبک اضافه می‌شود. با این حال باید بدانید بدون داشتن اطلاعات لازم و یا مهارت در طراحی، ممکن است نتیجه‌ حاصله معکوس عمل کند.

این مجله خبری آذین دکور‌ها از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و همیشه می‌توان آن‌ها را در لیست انتخاب‌های خریداران مشاهده کرد. به احتمال زیاد با فرش‌های سنتی گبه، فرش‌های فانتزی و نیز سه بعدی آشنایی داشته باشید که انواعی از فرش‌های فریز به حساب می‌آیند. علاوه بر این تناسب کوسن‌ها و مبلمان هم موضوعی است که شاید بدیهی به نظر برسد اما گاهی از نظر دور می‌ماند. طراحی خلاقانه آن دارای امضای متمایز معماری Saarinen است که اغلب از طاق های هندسی استفاده می کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی محل کار

توسط دکور

دکوراسیون