درخت کریسمس به سبک کشور ما – کلبه نامه دار

درخت کریسمس به سبک کشور ما - کلبه نامه دار

من داشتم وااااای امسال تزئین درخت ما بسیار سرگرم کننده است. 2020 باعث شد این کار را انجام دهم. با خوشحالی رفتم حال و هوای کریسمس به سبک روستایی و از چیزهای مختلفی استفاده می‌شود که احساس می‌کردند خانه‌دار/خانگی هستند. پاپ کورن و گلدان پشمی بافته شده، گلوله‌های نخ (کاملاً با سوزن‌های بافتنی که داخل آن چسبانده شده است!) حلقه‌های گلدوزی، شیرینی‌های زنجبیلی، آب نبات، جوراب ساق بلند، یخ‌ها، درخت کاج، دانه‌های برف، و تعداد زیادی خانه‌های کوچک، انبارها، کلیساها و وسایل نقلیه با کریسمس درختان پاشیده شده در سراسر

من همیشه به یک موضوع پایبند نیستم، اما این موضوع برایم به ارمغان می آورد بنابراین شادی بسیار احتمالاً تا زمانی که در فوریه آن را حذف کنم، کار در حال انجام است. 😉 در صورتی که چیزی توجه شما را جلب کند و همچنان در حال اضافه کردن زیور آلات به درخت خود هستید، پیوندهای (وابسته و غیر وابسته) را به برخی از موارد موجود در آن در اینجا به اشتراک می گذارم:

آب نبات های چوبی

توپ های نخ

کامیون شیرینی زنجفیلی

کامیون شیرینی زنجفیلی 2

ماشین شیرینی زنجفیلی

توپ های شیشه ای قرمز

سر بابا نوئل

حلقه گلدوزی زیبا

خانه شطرنجی

توپ های نوار پارچه ای قرمز و سفید

توپ های قرمز بسیار بزرگ مات

اینها همه مواردی هستند که من برای آنها پیوند دارم، بنابراین اگر یکی را دیدید که در آن لیست نشده است عذرخواهی می کنم. می توانم به شما بگویم که دانه های برف نرم امسال از Target آمدند، گلدسته بافتنی دنج از Crate & Barrel سال گذشته، کلوش ها نیز از Balsam Hill سال گذشته آمدند، و ما خانه ها و ستاره های کاغذ سفید را در Ikea سال گذشته انتخاب کردیم. همچنین. اوه! و من اکلیل پاپ کورن مصنوعی را از FactoryDirectOutlet.com سفارش دادم و امسال گلدسته طلایی را در Ikea گرفتم. این فقط 1.49 دلار برای 12 فوت از چیزهای!

در مورد جعبه های هدیه زیر درخت، مکان های مورد علاقه من برای جستجوی کاغذ بسته بندی HomeGoods، Target و Ikea هستند و من احساس می کنم مایکلز بهترین انتخاب نخ، ریسمان و روبان را دارد. (من امسال برای همه از وب سایت آنها خرید کردم!)

و در مورد تزئینات کریسمس، من عاشق گوش دادن به موسیقی کریسمس در حالی که درخت را کوتاه می کنم، هستم و اگر می خواهید آن را به کتابخانه خود در آنجا اضافه کنید، یک لیست پخش در Spotify آماده کرده ام. این کریسمس نامه دار نام دارد.

من تاکنون 44 آهنگ در آن مجموعه داشته ام، اما مانند زیور آلات، هر روز تعداد بیشتری از آنها را اضافه می کنم! 🙂 آخرین مورد علاقه من یکی به نام “Santa Will Find You” اثر Mindy Smith است. آیا آن را شنیده اید؟ این خیلی خوب است! مورد علاقه فعلی استیونسون “آخرین کریسمس” اثر Wham است. دیشب با هم کاپ کیک درست کردیم و او باید پانزده بار پشت سر هم بازی کرده باشد – هه! صدای کوچکش در حال آواز خواندن هر کر یکی از گرانبهاترین صداهایی است که تا به حال به گوش من رسیده است و مطمئناً وقتی او بزرگ شد حسرت شنیدن آن را (در زمان واقعی ضبط نشده) خواهم داشت.

من امیدوارم که در آخر این هفته یا آخر هفته نیز مانتو کریسمس و میز منشی کریسمس خود را با شما به اشتراک بگذارم. من از ایجاد شادی بیشتر در آن مناطق در این ماه نیز لذت برده ام.

در مورد شما چطور؟ آیا در این سال عجیب و غریب توسط حشره تزئینی گاز گرفته شده اید؟ من می‌دانم که همه احساس نمی‌کنند که این کار را انجام دهند، و من مطمئناً می‌توانم این ذهنیت را نیز درک کنم. سال 2020 پر از دست انداز بود و بیش از هر چیز، امیدوارم شما و خانواده تان سالم و سلامت باشید و بتوانید با انجام هر کاری که آرامش و شادی را برای شما به ارمغان می آورد، از یک فصل تعطیلات آرام لذت ببرید.

چهارشنبه خوبی داشته باشید و به زودی دوباره صحبت خواهیم کرد

لیلا



منبع: https://theletteredcottage.net/our-country-style-christmas-tree/

توسط دکور

دکوراسیون