خصوصیات دکوراسیون مدرن و 35 نمونه مدل برای الهام گرفتن پویانو | azindekor

مجله خبری آذین دکور کردن آشپزخانه سبک مدرن هم مانند سایر بخش‌های خانه نیازمند دقت بالایی است. ما به شما برای داشتن آشپزخانه مدرن، استفاده از کابینت‌های جزیره با رنگ تیره(ترجیحاً مشکی) را پیشنهاد می‌کنیم. قسمت بعدی که قصد داریم به آن بپردازیم انتخاب مبلمان در این سبک دکوراسیون است. مبلمان مناسب دکوراسیون مدرن ساده و نزدیک به مبلمان‌های سبک مینیمال است. سبک مدرن، با سادگی شناخته می‌شود و از تزئینات و شلوغ کاری، به دور است.

اگر فضای بیرونی و دیوارها و تزئینات داخلی گویای سبک کلاسیک باشند، اجرای دکوراسیون مدرن کار رو نچسب می‌کنه و به فضا نمی‌شینه. پس به این نکته دقت داشته باشید که سبک مدرن رو علاوه بر اینکه باید در تمامی قسمت‌های خانه اجرا کرد، در ابتدا باید ببینیم با روح فضا هم سازگار هست یا نه. سبک‌ زندگی ما مدام تغییر می‌کند و خانه‌هایمان و وسایل آنها هم در همین راستا دچار تغییر می‌شوند، ازجمله مبلمان. مبلمان انعطاف‌پذیر هم از نظر شکل و هم کارکرد، در فضای معاصر از اهمیت فراوانی برخوردار است. می‌توانیم تخت‌خواب بسیار بزرگی را روی کف اپوکسی محکم و زیبای اتاق قرار دهیم، یا قطعات آن را به‌صورت مجزا در فضایی بزرگ بگذاریم تا نیازهای نشیمن ما را هم تأمین کند.

دکوراسیون مدرن اداری

پیشنهاد می‌شود رنگ‌های سفید یا خاکستری را برای داخل و خارج خانه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از مواد و ابزارهای جدید مانند کناف که خیلی سریع قابل پیاده‌سازی است، استفاده کنید و هر چیزی که در ذهن دارید، به‌صورت دیوارها و سقف کاذب به وجود آورید. اشاره می‌کند؛ در حالی که دکوراسیون داخلی مدرن به دوران خاصی در تاریخ طراحی و دکوراسیون اشاره دارد. در مقابل یکی از دیوارهای پذیرایی، تلویزیون و میز دیواری آن بر روی دیوار نصب شده‌اند.‌ این روزها اکثر خانه‌های مدرن از این تکنیک استفاده می‌کنند تا علاوه‌بر ذخیره‌سازی فضا جلوه مدرن‌تری به منزل ببخشند.

http://belaltour.irکاشی‌های موزاییکی هم انتخاب جالبی هستند اگر بتوانید به سلیقه‌ی خودتان طرحی جدید ایجاد کنید. در دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی از رنگ‌های خنثی به همراه نقره‌ای و یا طلایی استفاده کنید تا بتوانید دکوراسیون مدرن را تمام و کمال اجرا کنید. البته که هر چه از وسایل غیرضروری اجتناب کنید به زیبایی بیشتر دکوراسیون اضافه کرده‌اید. می‌توانید در فضاهای خالی بین مبل‌هایی که به طور معمول انعطاف پذیر و صاف هستند از آباژورهای فلزی با طرح‌های انتزاعی و سه بعدی استفاده کنید. مجسمه‌های حیوانات و نیز طرح‌های انتزاعی فلزی نیز در این سبک دکوراسیون به کرات به چشم می‌خورد که البته زیبایی منحصر به فردی دارد. شاید باورتان نشود اما فلز از ملزومات دکوراسیون مدرن به شمار می‌رود.

۷. نورپردازی انتزاعی

در واقع همه این مواد با بسیاری از شیرآلات، وسایل و ویژگی های حمام و سرویس بهداشتی مدرن به خوبی عمل می کنند. بنابراین استفاده از وسایل ذخیره سازی در دکوراسیون مدرن بسیار اهمیت دارد. در معماری و دکوراسیون مدرن تاکید بر منحنی های کمتر و خطوط افقی و عمودی تمیزتر است. عناصر سازه ای مانند تیرها و بتن ها نیز در معرض دید قرار داده می شوند. مهم‌ترین موضوع و جذاب‌ترین بخش دیزاین منزل برای ایرانی‌ها به دلیل رواج زیاد استفاده از فرش، انتخاب فرش است. هنگام انتخاب فرش در دکوراسیون مدرن باید دقت کنید که فرش‌ انتخابی، بدون الگو و پترن باشد.

  • اگر پیشرفت‌های مربوط استفاده از بتن، فولاد و شیشه به‌عنوان مصالح ساختمانی نبود، سبک طراحی و دکوراسیون مدرن وجود نداشت؛ بنابراین، با انتخاب روکش آهن و فولاد و عناصر بتنی به‌عنوان نوعی زیبایی صنعتی به هسته مدرنیسم ادای احترام کنید.
  • در ادامه به برخی از ویژگی‌های اصلی دکوراسیون مدرن در خانه اشاره می‌کنیم.
  • البته چنین دکوراسیونی می‌تواند با سایه‌ها و بافت‌های ملایم‌تر هم همراه شود تا آن خشونت بصری ایجادشده را کاهش دهد.
  • البته در این فرش رنگ آبی هم وجود دارد که با مبل‌ها و پرده آبی رنگ به خوبی ست شده و هارمونی جذاب و دوست‌داشتنی خلق کرده است.

توسط دکور

دکوراسیون