خصوصیات دکوراسیون مدرن و 35 نمونه مدل برای الهام گرفتن پویانو | azindekor

این یکی از دکوراسیون خانه های مدرن تهران است که به معنای واقعی کلمه هم سبک مدرنیته و هم سبک ایرانی را به نمایش گذاشته است. فرش‌های ایرانی، آینه و شمعدان، فیتیله و گلدان‌های رنگی در مقابل مبلمان مدرن تضاد جالب و هیجان‌انگیزی را به وجود آورده است. استفاده از آینه چه در سبک مدرن و چه در سبک ایرانی رواج زیادی دارد.

http://belaltour.ir

در سبک مدرن ترکیب رنگ‌های شاد بیشتر استفاده می‌شوند تا رنگ‌های طلایی، مشکی یا انواع رنگ‌های خنثی. اغلب رنگ‌هایی مانند قرمز، آبی یا زرد مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دکوراسیون داخلی در سال 2022، استفاده از مصالح و مواد طبیعی در خانه است. در این ‌زمینه طراحان دکوراسیون داخلی بر روی استفاده از ترکیبی خلاقانه از انواع بافت‌ها متمرکز شده‌اند.

  • معمولا رنگ های ساده، کمی نوار مانند، دارای اشکال هندسی، دارای طرح گل و با الگوهای کوچک در سرتاسر آن دیده می شوند.
  • برای این منظور شما می‌توانید از یک تخت کوتاه، دو پاتختی و دو چراغ در کنار آن استفاده کنید.
  • روشنایی‌های نقطه‌ای، خطی و شاخه‌ای، با نورهای سفید، فضایی مدرن و لوکس در خانه‌ ایجاد می‌کند.
  • ترفند این است که یک رنگ را انتخاب کنید که بتوانید در دوزهای زیاد، آن را بکار ببرید.

مبلمانی که با متریال‌های متنوع ساخته می‌شوند، جالب و خاص هستند و در فضاهای مدرن جذابیت زیادی دارند. به جای صندلی معمول تمام‌ چوب می‌توان از صندلی‌هایی که از ترکیب چوب و فلز ساخته شده‌اند در دکوراسیون مدرن استفاده ‌کرد. سبک مدرن در واقع می‌خواهد خود درون شما را به ‌نمایش بگذارند و استفاده از متریال مختلف کمک می‌کند تا این را بهتر نشان دهید.

۹. استفاده از وسایل فلزی

در پی معرفی مجله خبری آذین دکور دکوراسیون سبک مدرن ناگفته نماند که از دیگر ویژگی‌ های اساسی این سبک، کاربردی بودن وسایل خانه می‌باشد. طبق این ویژگی، انتخاب و چیدمان مبلمان و دکوریجات باید هدفمند باشد و اگر ضرورتی در استفاده از آن‌ها نیست، باید کنارشان گذاشت. آشپرخانه‌ها در سبک و دکوراسیون مدرن در به نمایش گذاشتن آینده تمایل دارند. این آشپرخانه‌ها با وسایل نمایشی و براق نو و جدید و رنگ‌های درخشنده و با لبه‌های برش خورده به نمایش گذاشته می‌شوند. قوانین سادگی در این سبک شامل این است که کابینت ها دارای درهای ورقه‌ای هستند، اپن آشپزخانه دارای لبه ساده است و از مواد و ابزارهای شلوغ در آن استفاده نشده است.

خانه مدرن شماره ۴

در سبک مدرن نباید فقط به ظاهر ساده مبلمان و کاغذ دیواری ها محدود شد. بسیاری از طراحان دکوراسیون که قصد دارند طراحی جدید و مدرنی را اجرا کنند، به نحوه قرارگیری میز تلویزیون بسیار اهمیت می‌دهند؛ چرا که تلویزیون در هر قسمتی از خانه قرار گیرد آن قسمت را به نقطه کانونی تبدیل می‌کند. اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که متراژ بالایی ندارد و یا کمی دلگیر است، استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی می‌توانید حس و حالی مثبت ایجاد کنید. به علاوه، با انتخاب طیف رنگ‌های خنثی شانس این را دارید که آن را با رنگ‌های گرم و شاد نیز ترکیب کنید تا از حالت یکنواخت و خسته کننده خارج شود. مواد طبیعی مانند چوب، بامبو و سنگ به فضا گرما می بخشند و همچنین پایدار هستند. این ها را می توان در لهجه های دیوار، کفپوش و مبلمان در اتاق نشیمن و پذیرایی گنجاند تا آن را مدرن و در عین حال جذاب جلوه دهند.

۲. استفاده از تابلو‌های خاص در دکوراسیون منزل مدرن

توسط دکور

دکوراسیون