تزیین اتاق خواب و نکات مهم در دکوراسیون اتاق خواب معماریان مگ | azindekor

قبل از شروع دکوراسیون، این ایده ها را برای اتاق خواب های یک نفره و کوچک در نظر بگیرید. سال 2020 همراه با ظهور ایده های ناب زیادی در حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی بود. در این میان سبک مدرن هم همچنان جایگاه خود را در لیست پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی حفظ کرد.

http://belaltour.ir

پتوهای اضافی، بطری های آب گرم و سایر وسایل مورد نیاز خواب را می توان بدون دیده شدن در این فضای مخفی نگهداری کرد. همچنین ممکن است راه مناسبی برای نگهداری ملافه های تازه شسته شده باشد تا زمانی که زمان تعویض ملحفه ها می رسد در دسترس باشد. ذخیره سازی نردبانی یک روش فوق العاده برای به دست آوردن فضای اضافی است.

اتاق خواب صنعتی

بمجله خبری آذین دکورگیری یک تابلو هنری، المان های تزئینی و غیره می تواند در تحقق این ایده به شما کمک کند. دیواری که در پشت تخت خواب قرار دارد می تواند برای انجام این کار مناسب باشد. کاغذ دیواری یا رنگ روغنی می تواند گزینه مناسبی برای طراحی دیوار غالب در نظر گرفته شود. در کنار استفاده از رنگ مناسب می توانید به فکر تزئین آن نیز باشید. همچنین انتخاب رنگ مناسب برای سایر وسایل و تجهیزات اتاق خواب مانند روتختی، مبلمان و کمدها و سایر المان ها می تواند تاثیر بسزایی در طراحی یک اتاق خواب آرامش بخش برای شما باشد.

  • پتوهای اضافی، بطری های آب گرم و سایر وسایل مورد نیاز خواب را می توان بدون دیده شدن در این فضای مخفی نگهداری کرد.
  • مثلاً دوست داریم فضا بزرگتر باشد و بخشی از پذیرایی یا یک فضای خالی به محیط اتاق خواب افزوده شود .
  • استفاده از پوستر دیواری اتاق خواب با طرح های زیبا نیز می تواند ایده خوبی باشد.
  • با وجود پنجره شما می­ توانید از گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید.

یا فرشی انتخاب کنید که ساده و یکنواخت نباشد و رنگ گرم هم در آن به کار رفته باشد. در نهایت باید تلاش کنید که بعد از تمام شدن کار، اتاق شما حسی گرم و دلپذیر را منتقل کند و گرمای خاصی داشته باشد. دو شیوه‌ی نورپردازی را برای اتاق انتخاب کنید و درباره‌ی رنگ آن تصمیم بگیرید.

از مبلمانی استفاده کنید که کاربردهای مختلفی دارد

این تم آرامش و زیبایی خاصی دارد که طبیعتا باب میل هر کسی نیست اما برای آنهایی که بدنبال نهایت سادگی و سکون هستند نمی شود مدلی بهتر از این تم طراحی پیدا کرد. اگر از تم سیاه و سفید در دکوراسیون استفاده کنید، مطمئن باشید کوچکترین عنصر دکوری سریعا خود را نشان می دهد. تخت خواب های کنسولی، مانند آنچه در شکل زیر مشاهده می کنید برای چنین دکوراسیون های بهترین انتخاب هستند، با استفاده از این تخت خواب ها دکوراسیون اتاق اندکی آینده نگرانه نیز جلوه می کند. از لحاظ علم روانشناسی، فضایی که در اطراف ما وجود دارد تاثیر زیادی بر روی خلق و خو و روحیات ما خواهد داشت. به همین دلیل بهتر است نهایت تلاش خودمان را برای زیبایی آن داشته باشیم، تا این تاثیر را در زندگی روزمره خود مشاهده کنیم.

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد!

توسط دکور

دکوراسیون