تزیین اتاق خواب و نکات مهم در دکوراسیون اتاق خواب معماریان مگ | azindekor

به‌خاطر کم‌تجربگی گاهی اوقات اشتباهاتی در تغییر دکوراسیون اتاق خواب انجام می‌دهیم که باعث می‌شود اتاق خواب فضای آرامش‌بخش و جذابی نداشته باشد. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و در خصوص این ۱۲ اشتباه رایج بیشتر بخوانید. برای خرید تخت خواب و وسایل دکوراسیون اتاق خواب، حتما باید ابعاد فضا را در ذهن داشته باشید. هرگز یک تخت خواب سنگین و بزرگ را برای یک اتاق خواب کوچک انتخاب نکنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، سادگی شکل و فرم وسایل تا جای ممکن است.

محله های شهر کرج از ارزان ترین تا گران ترین!

و هم روز و هم شب، به کمک آن می توانید میزان نور آفتاب و محیط بیرون را با آن کنترل کنید. پس اگر فضای اتاقتان محدود است، به هیچ وجه دنبال تخت خواب های بزرگ نروید. برای داشتن یک اتاق زیبا و ساده استفاده از آجر بهترین پیشنهاد می باشد؛ زیرا در عین مقرون به صرفه بودن، از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و به راحتی می توان هر نوع سبک طراحی را با آن پیاده سازی کرد. مس، نقره، کروم و نیکل با سطوح چوبی جفت می‌شوند تا حس و حال صنعتی فضا را حفظ کنند. در این سبک دیوارها معمولا آجری بوده و لوازم اتاق شما مانند تخت خواب، لوازم دکور و یا پاتختی کنار تخت از جنس مس، فلز و یا برنج هستند.

محله های همدان ؛ از گران ترین تا ارزان ترین!

میز پاتختی نمونه ای از المان های کاربردی در طراحی اتاق خواب تلقی می شود. اگر به تغییر وسایل اتاق خواب یا نصب کاغذ دیواری های زیبا نیاز داشتید، با مشورت گرفتن از یک طراح حرفه‌ای دکور اتاق خواب بهترین رنگ را انتخاب کنید. اگر هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک خود تصمیم دارید رنگ فضا را نیز تغییر دهید، توجه داشته باشید که رنگ دکوراسیون با روحیه‌تان تناسب داشته باشد؛ و البته مخل آسایش و خوابتان نشود. این روزها کمد دیواری و دراور جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون اتاق خواب ایرانی و خارجی محسوب می‌شود. اگر اتاق خواب شما کوچک است، ساخت کمد دیواری بهترین گزینه برای جا دادن وسایل و لباس‌هاست. قطعا اجرای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه یا پسرانه با پیاده سازی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک برای یک فرد بالغ هزینه‌های متفاوتی دارد.

http://belaltour.irبه طور خلاصه در گام اول باید یک سبک مشخص، برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه تعیین کنید. سپس رنگ قالب دکوراسیون اتاق را مشخص کنید تا وسایل در تناسب با سبک و رنگ خریداری شوند. در نهایت با کمک نکات و ایده های بیان شده در بالا چیدمان را انجام دهید. یکی دیگر از ایده‌ های جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان، عکس بالا است. در این عکس یک تابلوی زیبا که با فضای اتاق، لوستر و دکوراسیون آن هماهنگی دارد، توانسته به زیبایی بیشتر اتاق اضافه کند. می توانید از دکور رنگی برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نیز استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پنجره ­دار یا بدون پنجره؟

مجله خبری آذین دکور مدرن، معاصر، آرت دکو، وینتیج، بوهو یا بوهمیا، مینیمال، روستیک، صنعتی، میانه‌ی‌قرن، فرانسوی، اسکاندیناوی، کلاسیک، سنتی، رمانتیک و گرمسیری از پرکاربردترین سبک‌های دکوراسیون اتاق خواب محسوب می‌شوند. اگر اتاق خواب شما ابعاد بسیار کوچکی دارد (مثلا یک اتاق خواب ۱۰ متری برای جای دادن یک سرویس خواب دو نفره کوچک محسوب می شود) راهکار منطقی استفاده از تخت خواب های تاشو است. این سبک تخت خواب ها در فضایی اندک جمع شده و امکان فعالیت های روزانه را بدون حضور تخت فراهم می کنند. سرویس های خواب کلاسیک به دلیل اینکه تزیینات و طراحی های نسبتا شلوغی دارند، اغلب برای فضای اتاق خواب های ایرانی خصوصا اتاق های کوچک به هیچ وجه مناسب نیستند و جلوه ای بسیار شلوغ و نامتناسب ایجاد می کنند. رنگ های تیره فریبنده با استفاده از چراغ های آویز اتاق خواب کاملاً در این فضا به چشم می آیند.

  • چیدمان وسایل اتاق خواب، انتخاب رنگ و وسایل دکور باید به گونه‌ای انجام شود که اولین اصلطراحی دکور، یعنی آسایش فرد را فراهم کند.
  • از اینکه عکس‌ها را در ابعاد بزرگ به دیوار بزنید، نترسید و آن را تجربه کنید.
  • این تخت دارای کتابخانه و 3 کشو است که به صورت پله ای طراحی شده اند.
  • یکی از مهم ترین عناصر در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه که تاثیر بسیار زیادی در جذابیت بیشتر آن دارد، پرده ها هستند.

توسط دکور

دکوراسیون