بهترین طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب+ مدل دکور پلاس | azindekor

همه ی ما شنیده ایم که سقف دیوار پنجم اتاق است اما اغلب همچنان از رنگ سفید و طراحی ای ساده برای آن استفاده می کنیم و جلوه ای بی روح به آن می بخشیم. در نتیجه می‌توانید با نگهداری گیاه آپارتمانی در اتاق خواب، با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم هوای اتاق را پاک و تصفیه کنید هم از آرامشی که گیاهان به خانه می‌دهند لذت ببرید. با اضافه کردن سبک شخصی خود، می‌توانید فضایی دلنشین‌تر برای اتاق استراحت خود فراهم کنید. مثلا برای نصب آثار هنری که در مورد اول به آن اشاره کردیم، می‌توانید از هنری که به آن علاقه دارید استفاده کنید.

سبک مینیمال

طراحی‌های مدرن امروزی به شما می‌گویند که در یک اتاق ایده‌آل و لوکس باید بخش‌هایی برای مبلمان، تخت بزرگ و فضای نشیمن ایجاد کنید که البته درست و منطقی است اما برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک اصلا کاربردی نمی‌باشد. هر چه فضا ساده و مینیمال طراحی و چیدمان شود، اتاق نیز بزرگ‌تر نشان داده خواهد شد. برای ایجاد چنین چیدمانی در اتاق خواب مستطیلی شکل، معمولا تاج تخت خواب به قسمت میانی دیوار کوتاه تر و ضلع کوچک اتاق تکیه داده می شود و کمد و یا میز آرایش نیز در مقابل دیواری که مستقیما رو به روی تخت خواب است، قرار داده می شوند. اگر چه این نوع چیدمان بیشترین استفاده را در اتاق خواب های مستطیلی شکل دارد، اما تنها انتخاب به شمار می رود و روش های دیگری نیز برای چیدمان چنین مکانی وجود دارد. یکی از المان های اساسی در تزیین و طراحی دکوراسیون اتاق خواب، تخت خواب می باشد.

ترکیب رنگ حرفه ای اتاق خواب

فراموش نکنید بالای تختخواب بهتر است به دیوار اصلی اتاق چسبیده باشد. برای تختخواب یک نفره به دلیل کوچکتر بودن و استفاده یک نفر از آن آزادی عمل بیشتری وجود دارد. یکی دیگر از کارهایی که برای زیباسازی دیزاین اتاق خواب انجام می شود ، دوخت پرده دور تخت یا بالای تخت است . اگر بخواهید دور تا دور تختان را با پرده پوشانده شود می بایست در سقف چوب پرده نصب کنید و پرده ها را آویزان نمایید .

  • استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق خواب از ایده های کاربردی می باشد.
  • یکی از روش‌ها و یا حقه‌های مورد علاقه طراحان برای بزرگتر نشان دادن فضای کوچک یک اتاق، استفاده از آینه یا قطعات آینه‌ای است، زیرا آن‌ها نور طبیعی را به خوبی منعکس می‌کنند و به صورت بصری اتاق را دل باز می‌کنند.
  • کمد دیواری یکی از ابزارهایی است که تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب است .
  • استفاده از چوب به عنوان المانی طبیعی نیز می تواند از ایده های سبک کلاسیک در طراحی اتاق خواب باشد.

اگر مجله خبری آذین دکور اتاق خواب به گونه ای است که پنجره ای در آن وجود دارد، باید از این میزان نور نهایت استفاده را ببرید. از این رو باید توجه داشته باشید که چیدمان وسایل به گونه ای نباشد که جلو ورود نور را بگیرد. استفاده از رنگ های گرم باعث ایجاد نشاط و انرژی در فرد می شود و از این رو در طولانی مدت انتخاب مناسبی برای استفاده در طراحی اتاق خواب نمی باشد. طراحی اتاق خواب رویایی با توجه به انتخاب و سلیقه شما می تواند سخت یا آسان باشد.

کناف پشت تلویزیون + جدید ترین مدل‌های دکوراسیون پشت تلویزیون

فضای استراحت شما باید به دور از هرگونه شلوغی باشد، پس همیشه آن را مرتب و تمیز نگه دارید و از قرار دادن وسایل غیر ضروری در چیدمان اتاق خواب خودداری کنید؛ در غیر اینصورت شما آرامش ذهنی خوبی نخواهید داشت و استراحت شما مختل می‌شود. استفاده از گل و گلدان ها در فضای خواب قاعده مشخصی ندارد و به خلاف دکوراسیون پذیرایی، می توانید بنا به علاقه مندی و سلیقه خود از گیاهانی که به آن ها علاقه مندید در دکوراسیون اتاق خواب شخصی تان استفاده کنید. البته برای یک اتاق با نور و ابعاد مناسب می توانید از کاغذهای کاملا روشنی که طراحی های برجسته و بدون رنگ دارند برای همه دیوارها استفاده کنید. این سبک کاغذ دیواری جلوه ای شبیه به بافت بر روی دیوارها ایجاد می کند. برای تغییر دکور اتاق خواب هایی که رنگ های خنثی و ساده ای مانند تونالیته های طوسی، خاکستری و کرم در آن ها به کار رفته است، کافیست کمی تناژ رنگی جیغ و هیجان انگیز به آن ها بیافزایید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون