ایده های کارآمد برای اتاق خواب های باریک و مستطیلی شکل دکوراسیون | azindekor

از این رو مدل پرده اتاق خواب دخترانه برای آن ها اهمیت زیادی دارد و سعی می کنند دقت زیادی در خرید این پرده ها به به خرج دهند. بعضی ها سقف ساده دوست دارند و فقط با رنگ آمیزی ، زیبایی سقف را تکمیل می کنند . بعضی ها ترجیح می دهند با اجرای سقف کاذب طراحی زیبا و جذابی را برای سقف اتاق خواب فراهم کنند . خیلی ها با نمای ستاره ای یا اقیانوس توسط سقف کاذب فضای جذابی را برای اتاق خواب ایجاد می کنند . تزئین سقف با تور یکی از ایده های جذاب دیگر برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است . علاوه بر تور ، نمد نیز جزء تزئینات دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید که به صورت ترکیبی با تور می تواند جلوه بصری جذابی را برای محیط فراهم کند .تورها و نمدها در طرح و رنگ های مختلف قابل اجرا هستند .

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه :

در اتاق‌های کوچک هم استفاده از رنگ‌های روشن بهترین راه برای رسیدن به فضایی خاص است. به خصوص رنگ آمیزی دیوارها و سقف ها با رنگ سفید بر زیبایی اتاق ما بسیار می‌افزاید. پس این مهم را در فهرست ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب در نظر بگیریم. یکی از مهم ترین عناصر در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه که تاثیر بسیار زیادی در جذابیت بیشتر آن دارد، پرده ها هستند. انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پرده در اتاق خواب می تواند زیبایی اتاق خواب را چندین برابر کند. معمولا دختر خانم ها علاقه و تمایل بیشتری نسبت به زیبایی ظاهری فضا دارند و حساسیت زیادی در انتخاب وسیله ها برای اتاق خواب خود دارند.

در این راستا در این مجله خبری آذین دکور اغلب شاهد حضور خطوط صاف و اشکال ساده هستیم و اثری از جزئیات بیش از حد و الگوهای شلوغ و پر زرق و برق نیست. یک نکته‌ی کلی که باید درباره‌ی ارتفاع نصب تابلوها روی دیوار در نظر بگیرید این است که غالبا باید در سطح چشم افراد قرار بگیرند. یعنی طوری که در حالت ایستاده، بدون زحمت بتوانید و بدون بالا بردن سر بتوانید آن را ببینید. رنگ‌هایی مثل نارنجی، سبز روشن، کرم، آجری، خردلی و… انتخاب خوبی برای رنگ روتختی و بالش‌ها هستند. استفاده از این اتاق به عنوان مکانی برای استراحت و پرداختن به کارهای شخصی باعث می شود که توجه ویژه ای به طراحی این قسمت از خانه شود.

  • از این رو انتخاب یک فرش با اندازه مناسب نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  • شما می توانید با تقسیم بندی اتاق در قسمت های مختلف، چیدمان کاربردی تر و بهتری برای فرزندتان فراهم کنید.
  • چوبی تیره می‌تواند تضاد بسیار خوبی با رنگ کرم و بژ روشن و دیگر لوازم اتاق باشد.
  • تاج تخت نشان از لوکس و کلاسیک بودن سبک دکوراسیون اتاق خواب شما دارد.
  • چنین نور پردازی ای در اتاقی باریک، هم باعث ایجاد فضایی شلوغ نخواهد شد و هم چنین باعث می شود تا سقف از آن چه که هست بلند تر دیده شده و طبیعا فضایی دلباز تر ایجاد شود.
  • توجه به جزئیات می تواند در دستیابی به یک طراحی زیبا به شما کمک کند.

استفاده از چوب به عنوان المانی طبیعی نیز می تواند از ایده های سبک کلاسیک در طراحی اتاق خواب باشد. میز پاتختی از جمله المان هایی است که می تواند در زیبایی اتاق خواب به شما کمک کند. بکارگیری یک میز پاتختی پایه کوتاه می تواند در ایجاد انسجام در فضای اتاق خواب به شما کمک کند.

http://belaltour.ir

با توجه به تاثیر منفی برخی از رنگ های برجسته همچون بنفش بر خواب ما، اتاق خوابی که در آن از سبک مدرن استفاده شود، فضایی آرامش بخش ایجاد کرده و خوابی با کیفیت را در آن تجربه خواهید کرد. اتاق خواب زیر را می شود ساده ترین مدل موجود در این مطلب بحساب آورد. این نوار نورانی علاوه بر زیبایی یک کاربرد بسیار مهم دارد که آن تنظیم نور و حالت اتاق خواب است، شما به راحتی با فشار دادن یک دکمه می توانید رنگ و شدت نور را به دلخواه تنظیم کنید. همان‌طور که می‌دانید کاربرد و وظیفه اصلی اتاق استراحت و خوابیدن است پس برای درست کردن چنین جایی نباید به دنبال کار زیاد باشید و یا اتاق کوچک را پر از وسایل بلا استفاده کنید.

شش – چه رنگ هایی بهتر است در دکوراسیون اتاق خواب استفاده شود؟

توسط دکور

دکوراسیون