ایده های کارآمد برای اتاق خواب های باریک و مستطیلی شکل دکوراسیون | azindekor

نحوه چیدمان وسایل اتاق خواب و وسایل تزیینی که انتخاب میکنید همگی در داشتن اتاق خوابی آرامش بخش کمک کننده هستند، نورپردازی اتاق خواب را فراموش نکنید و سعی کنید بصورت حرفه ای آن را انجام دهید. اگر به دنبال طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده هستید؛ در ادامه تصاویری از عکس اتاق خواب ساده آورده ­ایم که می­ توانید از آنها ایده بگیرید. ویژگی ­هایی مانند انتخاب رنگ، اکسسوری­ های جذاب، سبک طراحی ست اتاق خواب بخشی از هویت اتاق خواب دخترانه را می ­سازند. دکوراسیون اتاق خواب کوچک که بهتر بود نسبت به فضای کم خلوت تر چیدمان میشد. اتاق خواب هایی که شامل درب یا پنجره هستند برای پوشش و تزئین آنها نیاز به نصب پرده است .

http://belaltour.ir

به این نکته توجه کنید که طراحی دکوراسیون هر فضایی از جملهدکوراسیون اتاق خواب دخترانه و پسرانه،دکور اتاق خواب کودک، دکوراسیون اتاق خواب ایرانی و …، اصول خود را دارد. چیدمان وسایل اتاق خواب، انتخاب رنگ و وسایل دکور باید به گونه‌ای انجام شود که اولین اصلطراحی دکور، یعنی آسایش فرد را فراهم کند. پیش از دیزاین اتاق خواب، باید در نظر داشت که این اتاق برای چه افرادی و با چه سلایقی قرار است طراحی شود.

نکات پایانی

بعد از پایان یک روز هر کسی مجله خبری آذین دکور به استراحت دارد و باید به فکر کیفیت خواب و استراحتمون باشیم. اکثراً اتاق خواب جایی برای خواب و استراحت، مطالعه و درس خواندن، قرارگیری وسائل و… است. اگر فضای محدودی در اختیار دارید بهتر است با توجه به ابعاد تختخواب، اندازه کمد دیواری را تعیین کنید. به طور مثال تخت خواب دو نفره در اتاق خواب فضای زیادی را اشغال می کند و می توانید از کمد دیواری های کوچک تر استفاده کنید. اتاق خواب محلی برای تخلیه ذهن از مسئولیت های سخت و همچنین مشکلات زندگی است که این مهم تنها از یک اتاق خواب مرتب، تمیز و ساده بدست می آید. نصب کردن برخی دکوری های دیواری و رنگ های متنوع نوعی حس آرامش در ما ایجاد می کنند اما از بین بردن بهم رختگی در اتاق خواب، اتسمفر ناب و خالص شب یا روز را به انسان منتقل می کند.

  • مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.
  • تا به اینجا مشخص شد که سبک مدرن شباهت زیادی به سبک مینیمال دارد که در آن سادگی حرف اول را می زند.
  • این اتاق خواب از طرح های آسیایی با ترکیب تعداد رنگ کم الهام گرفته است؛ در عین اینکه کاملاً شخصیت و وقار خود را حفظ کرده است.
  • اتاق خواب علاوه بر نور محیطی که معمولا از آویز و چراغ های سقفی تامین می شود، به نور وظیفه ای و تزینی هم نیاز دارد.
  • تمام دکوراسیون دخترانه، از کودکان تا نوجوانان و حتی جوانان، بین 8,600,000 تومان تا 25,700,000 تومان می باشد.
یک یا دو عدد مبل راحتی نیز برای نشیمن در بخشی از اتاق قرار می گیرد . طرفداران این سبک با اجرای رنگ های تیره در اتاق خواب ، حس تملک ، راحتی و احساس امنیت و آرامش می کنند . استفاده از رنگ های تیره به صورت دائم باعث می شود افراد میلی به رنگ های روشن نداشته باشند و انتخاب رنگ کلیه اشیاء برای آنها محدود به چند رنگ تیره می شود .

استفاده از رنگ سفید

بهتر است اگر رنگ سفید را برای دیوارها انتخاب می‌کنید یک تناژ رنگی دیگر از آن را برای سقف به کار ببرید، به این شکل نقاط وصل شدن دیوار و سقف تقریبا محو می‌شود که این موضوع خودش باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا خواهد شد. دکوراسیون و دیگر لوازم تزئینی نیز باید دارای یم الی 2 رنگ متفاوت باشند. به طور مثال از روتختی اسپرت با رنگ گلبهی، آبی آسمانی، شیری، طوسی روشن و یا کرم نسکافه‌ای استفاده نمایید و دیگر لوازم ضروری را با همین طیف رنگی طراحی و اجرا کنید. در هنگام برنامه ریزی و طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب یک جای مناسب برای آینه در نظر بگیرید.

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا…

توسط دکور

دکوراسیون