ایده های کارآمد برای اتاق خواب های باریک و مستطیلی شکل دکوراسیون | azindekor

با اجتناب از این اشتباهات، فضایی دلنشین‌تر برای اتاق خواب خود ایجاد کنید و از ساعات استراحت و آرامش خود لذت ببرید. استفاده از الگوهای راه راه ایده خوبی برای استفاده در طراحی اتاق خواب مدرن می باشد. به این منظور می توانید از دو طیف مختلف یک رنگ برای انجام این کار استفاده نمایید. چوب نمونه ای از متریال طبیعی است که استفاده از آن می تواند در طراحی اتاق خوابی شیک و القای گرما به فضای اتاق خواب به شما کمک کند. برای مثال استفاده از پنل های چوبی می تواند باعث القای بافت و گرما به فضای اتاق خواب شود.

سبک گرمسیری (tropical)

یکی از راه هایی که سبب می شود آرامش به خانه ها وارد شود چیدمان اصولی و علمی دکوراسیون منزل می باشد. فرش اگر خیلی کوچک‌تر باشد، ظاهر ناخوشایندی در اتاق ایجاد می‌کند و اگر خیلی بزرگ‌تر باشد باعث می‌شود که بسیاری از وسایل روی فرش قرار بگیرند. به‌ همین‌ دلیل باید بعد از تصمیم‌گیری درباره‌ی وسایل اتاق و مشخص کردن جای آن‌ها، برای خرید فرش اقدام کنید. اتاق خواب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه است چون ما بخش زیادی از زمان استراحت و آرامش خود را در اتاق خواب می‌گذرانیم. اگر اتاق خواب ما آرامش کافی نداشته باشد، می‌تواند روی کیفیت خواب و در نهایت روی کیفیت زندگی ما تأثیر منفی داشته باشد.

  • کف اتاق خواب را می توان با استفاده از پارکت یا سرامیک پوشش داد سپس یک قالیچه وسط آن پهن کرد .
  • ویژگی بارز این سبک استفاده از عناصر طبیعی است؛ مانند چوب خام، سنگ و چرم به همراه کمی تغییرات.
  • زیرا می توانید بر اساس اصول این سبک، سبک های مختلف را متناسب با سلیقه شخص‌تان با هم تلفیق کنید و فضایی کاملا شخصی سازی شده بچینید.
  • اتاق خواب مکانیست که پس از یک روز طولانی و پر تنش به آن پناه می برید.
  • جسارت به خرج دهید و برای اتاق خودتان، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید حتی اگر بیشتر مردم آن را نمی‌پسندند.
  • این نه تنها اتاق خواب را روشن می کند، بلکه این تصور را ایجاد می کند که اتاق خواب شما بزرگتر از آنچه هست است.
توجه کنید که فرزند شما در چه رده سنی قرار دارد و چه چیزهایی برای او جذاب تر است. قطعا دختر بچه های 7 ساله سلیقه شان نسبت به دخترهای نوجوان 13 و 14 ساله متفاوت تر است. در نتیجه بهتر است خرید وسایل مطابق با سلیقه و روحیات آن ها انجام شود. رنگ و مدل پرده تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه خواهد داشت.

کاغذ دیواری هایی با نقش و نگارهای بسیار بزرگ نیز می توانند تعادل بصری اتاق را بر هم بزنند و جلوه نازیبایی ایجاد کنند. به علاوه استفاده از کاغذ دیواری برای تزیین دیوارهای اتاق خواب تنها برای یک یا نهایتا دو دیوار (در صورت بزرگ و پرنور بودن اتاق) مجاز است. برای پاسخ به این سوال که در مشاوره های دکوراسیون اتود اغلب مطرح می شود، نیاز به نگارش یک یا حتی چند جلد کتاب است! اما اگر قرار باشد بپرسید چه رنگ هایی برای دکور اتاق خواب مناسب نیستند شاید ساده تر بتوانیم به نتیجه برسیم. وجود پرده، لوستر، صندلی و میز مطالعه در کنار سادگی، باعث شیک شدن هر چه بیشتر این اتاق شده است.

استفاده از تخت خوابی با ابعاد کوچک تر

در این حالت باید خلاقیت بیشتری برای مجله خبری آذین دکور اتاق خواب به خرج دهید. تصمیم برای سقف و دیوار اتاق خواب با توجه به سبک طراحی گرفته می ­شود. اگر تصمیم به دکور اتاق خواب به سبک کلاسیک و مجلل دارید، برخی از ابزارهای سقف و دیوار و یا اجرای کناف می ­تواند به شما کمک کند. دختران و پسران جوان با توجه به روحیات و سلیقه‌اشون دوست دارند اتاقشون رو دیزاین و طراحی کنند. اتاق خوابشون رو منطقه اختصاصی خودشون می‌دونند و ممکنه طرح‌هایی رو پیاده کنند که خیلی عامه پسند نباشه.. حالا با هم در ادامه نمونه‌هایی از دکوراسیون اتاق خواب هنری رو می‌بینیم.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون