ایده های نو دکوراسیون مدرن | azindekor

در این سبک هنرمندان و طراحان مشهوری به طراحی مبلمان پرداخته و مبلمان و وسایل زیبایی طراحی کرده‌اند. در سبک مدرن اصل بر سادگی و به کار بردن خطوط صاف و رنگ‌های خنثی است. در طراحی دکوراسیون مدرن نباید فضای خانه شلوغ باشد، به همین دلیل تعداد مبلمان به کار رفته در آن کم و محدود است. طراحی داخلی مدرن حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از خطوط صاف و تمیز، فضاهای پیشخوان ناقرینه و اشکال هندسی است. علاوه بر خطوط صاف، ظاهر سرد و براق و رنگ های ساده، یک فضای منظم با حداقل بهم ریختگی دکوراسیون و راهکارهای هوشمندانه ذخیره سازی، طراحی مدرن حمام و سرویس بهداشتی را کامل می کند.

http://belaltour.ir

با ورود سبک مدرن به معماری، خانه ها دچار تغییرات زیادی شدند و از پنجره های عریض، درب های اسلایدی، پاسیو و سایر عناصری که پل ارتباطی بین فضای بیرون و درون هستند، برخوردار شدند. طراحی دکوراسیون منزل مدرن و جدید در سراسر دنیا تبدیل به صنعتی بزرگ و پر طرفدار شده است که با ایده های جدید و طراحی های گوناگون همراه است. در این مطلب دکوراسیون منزل مدرن و زیبایی را با هم بررسی می نماییم. در سبک مدرن در طراحی داخلی غالبا از نورپردازی پراکنده و یا در اصطلاح طراحان نورپردازی، از اسپات لایت استفاده می‌کنند. همچنین برای دلنشین تر شدن فضا وکاهش کنتراست نوری استفاده از لامپ‌های هالوژنی نیز در این سبک بسیار رایج می‌باشد.

ایجاد تعادل بین کارآیی و زیبایی طراحی

روزگاری بود که اتاق نشیمن، فضای کاملا جدایی برای مردها محسوب می‌شد. اما آنچه در دکوراسیون مدرن جالب است، این تمایل به ترکیب عناصر مردانه و زنانه در هر فضایی است. ایجاد تعادل زیبا و خوشایندی در سبک دکوراسیون، در هر فضایی، از اتاق خواب گرفته تا اتاق نشیمن، و اتاق ناهارخوری، همه‌ی اعضای خانواده را منتفع می‌کند. در نظر گرفتن فضایی جهت مطالعه و گذراندن وقت در منزل، علاوه بر هویت بخشی به محیط منزل به آن جنبه‌ای لوکس خواهد داد. اما اگر فضایی بزرگ در اختیار دارید، از طراحی کنج مخصوص به خود جهت مطالعه و کتابخانه دیواری غافل نشوید. این فضا باید در آرام‌ترین جای منزل باشد تا بتوان در آن بخش بدون مزاحمتی به مطالعه و تفکر پرداخت.

دکوراسیون سقف اتاق خواب مدرن

این شامل طیف وسیعی از رنگ های قهوه ای، خاکستری و سیاه است که از محیط طبیعی گرفته شده اند. سایر عناصر طبیعی مانند مبلمان چوبی، قالیچه‌های الیاف طبیعی، سبدهای بافته شده و سفال‌های هنرمندانه در این طرح‌ها وجود دارند. مبل ها و صندلی های مربعی با جزئیات زاویه دار به فضای مدرن شخصیتی قوی می بخشند. استفاده از فلزاتی مانند آلومینیوم، نیکل، فولاد ضد زنگ، چوب، چرم، الیاف و سنگ طبیعی و پالت خنثی در مبلمان مدرن رایج است.

۶. اهمیت روشنایی در دکوراسیون مدرن

می‌توان اینطور بیان کرد که مجله خبری آذین دکور داخلی مدرن با سبک‌های گذشته و با به‌کارگیری پیشرفت‌های تکنولوژی و مواد و مصالح ترکیب شده‌اند. سبک معاصر، نسبت به سبک مدرن اولیه و همچنین سبک مینیمال، جلوه و نمای گرم تری دارد و المان هایی با بافت، طرح و رنگ های بیشتر در آن به کار می روند. هر چه قدر که سقف اتاق خواب مدرن زیباتر و جذاب تر طراحی شود به بهای اتاق خواب و جذابیت آن افزوده می شود بنابراین از طراحی زیبای آن چشم پوشی نکنید. مبل راحتی آرون یک کار شرکتی زیبا است که با ظرافت و دوام بسیار ساخته شده است. این محصول دارای جلوه ای ساده و منحصر به فرد است و برای سبک سلایق متعدد..

  • اگر خانه ای کوچک و نقلی در اختیار دارید بهتر است برای طراحی دکوراسیون مدرن زیباتر آن از چند نکته پیروی کنید تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید؛ در ادامه شما را با این نکات آشنا می کنیم.
  • با استفاده از چند تغییر ساده هم می توان این کار را انجام داد.
  • به همین منظور در خانه‌هایی با طراحی داخلی مدرن از پنجره‌های بزرگ استفاده می‌شود تا نور طبیعی وارد فضا شود.
  • ایجاد دیزاینی متفاوت در فضای پذیرایی می تواند محیط خانه شما را به فضایی مدرن و متفاوت تبدیل کند.

توسط دکور

دکوراسیون