ایده های نو دکوراسیون مدرن | azindekor

طیف رنگی استفاده شده در این سرویس ها فقط سیاه و سفید نیست و میتوان از رنگ های ملایم و گوناگون استفاده کرد. در قسمت نهار خوری میتوانید میزهای بزرگ شیشه ای با صندلی های ساده و زیبا انتخاب کنید. با چراغ های روشنایی در بالای میز و تعدادی گل و گیاه میتوانید این فضا را تزئین کنید. وقتی اصل نقشه آزاد و باز رو با سادگی همراه کنید، فضاهای منعطفی به وجود میان که این قابلیت رو دارن به شکل‌ها و کاربری‌های مختلف تغییر کنند.

خانه مدرن شماره ۱

اگر به فکر تزئین یک فضا به این سبک هستید ، در اینجا چند مورد است که باید بدانید. با ریشه در معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناوی ، سبک مدرن ساده و بدون تزئین است و به عصر ماشینکاری متصل است و اغلب از اوایل دهه 1920 تا 1950 یاد می شود. در ادامه به برخی از ویژگی‌های اصلی دکوراسیون مدرن در خانه اشاره می‌کنیم.

آیا دکوراسیون داخلی مدرن طرفداران زیادی دارد؟

بزرگترین ایرادی که به این سبک دکور می‌توان گرفت، این مسئله است که چون رنگ‌های تیره بیس طراحی سبک مدرن است، باعث کوچک دیده شدن فضای داخل خانه می‌شود؛ بنابراین به کاربردن آن در خانه‌هایی با متراژ پایین اشتباه و نامطلوب است. اگر تا به اینجای مطلب از رنگ‌های تیره کمی خسته شده‌اید باید به شما بگوییم که سرویس بهداشتی در دکوراسیون مدرن تیره نیست، بلکه با دیوارهایی که با رنگ‌های گرم پوشانده شده طراحی می‌شود. معمولاً برای ایجاد هارمونی در سرویس بهداشتی از نورهای مخفی لایت استفاده می‌شود.

  • دیوارها در خانه های مدرن معمولا ساده طراحی و ساخته می شوند و طراحان تمرکز خود را بر روی رنگ و کاغذ دیواری و گاهی اوقات بر روی دکوراسیون گچی تمرکز دارند.
  • قطعا گلدانی که در سبک کلاسیک استفاده می‌شود با گلدانی که مناسب سبک مدرن است تفاوت دارد.
  • چراغ های سقفی توکار، یا لوسترهای مدرن می توانند نیازهای کلی نور را برآورده کنند.
  • برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن نباید به فکر پر کردن فضا باشید بلکه باید زیبایی و خلوتی آن را در نظر بگیرید بنابراین نیاز به مبلمان زیادی ندارید و باید یک دست مبل مدرن با طراحی جدید را تهیه کنید.

مجله خبری آذین دکور‌های آرامش بخش، روشن و طبیعی نیز از ویژگی این سبک میباشد که با سبکی مینیمالیستیتلفیق شده است. سبک داخلی مدرن بر فرم های مرتب ، نمونه های معاصر و بین فضاهای داخلی و خارجی استوار می باشد که همین باعث ایجاد آرامش و شیک بودن می باشد . رعایت اصل عدم ‌تقارن از ویژگی‌های اصلی طراحی مدرن است، البته در عین حال باید تعادل حفظ شود. برای این‌ کار آینه، قاب یا تابلو را نباید درست وسط بالای مبلمان، میز یا قفسه‌ کتاب قرار داد، اما باید با وسیله دیگری که وزن بصری نا مشابه اما یکسان دارد، تعادل حفظ شود. پس از سال‌ها استفاده از تزئینات دیواری، نقاشی‌های دیواری و کاغذ دیواری ویکتوریایی، مدرنیست‌ها به سمت دیوارهای خنثی رفتند.

رنگ در دکور مدرن

ردا صنعت بزرگترین پلت فرم تمامی فرآیند های صنعت سازه از طراحی تا اجرا و تامین قطعات در ایران با سابقه 10 ساله در زمینه پشتیبانی از بزرگترین پروژه های صنعتی وساختمانی ایران میباشد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید باردا صنعتتماس بگیرید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون