ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + نمونه کار | azindekor

چرا که ویژگی اصلی آن تاکید بر سادگی است و سادگی هیچ وقت قدیمی نمی شود. یک مجله خبری آذین دکور کم ارتفاع به معنای واقعی کلمه فضای بیشتری برای استفاده از قسمت بالای آن باقی می‌گذارد و باعث می‌شود اتاق بزرگتر از آن‌چه هست به نظر برسد. اگر می‌خواهید یک اتاق کوچک را بزرگ‌تر نشان دهید، کاتالوگ سخت‌افزار بازسازی را کنار بگذارید، زیرا تخت‌های بزرگ و درشت فضا را فرا می‌گیرد. به طرح‌های شیک با پایه‌های مخروطی براق یا تخت‌های فرفورژه ظریف فکر کنید.

انتخاب تخت خواب مناسب

به طور معمول، دختر خانم ها علاقه زیادی به رنگ های پر انرژی و ملیحی مثل رنگ صورتی، سبز و از این قبیل دارند. به نظر شما اتاق خواب باید پر نور باشد یا نوری ملایم و کم داشته باشد؟ جواب این سوال به شما بستگی دارد. اگر اتاق خواب شما فضایی برای کار و مطالعه است نیاز به نور کافی خواهید داشت. همچنین می ­توانید یک چراغ خواب برای زمانی که نیاز به نور کمی دارید، تهیه کنید.

  • در دنیا ی امروز، انسان ها بیشتر طول روز را کاملا مشغول کار و فعالیت های کاری هستند و بعد از پایان روز برای رسیدن به آرامش به خانه ی خود بازمی گردند.
  • برای مثال استفاده از پنل های چوبی می تواند باعث القای بافت و گرما به فضای اتاق خواب شود.
  • طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید بگونه ای باشد که انسان حس راحتی و آرامش داشته باشد .
  • اتاق خواب با دیوارهای سفید همیشه محلی مناسب برای انواع چیدمان است.

البته بدون شک استفاده از نور طبیعی در فضای اتاق، یکی از واجبات است. با نورپردازی می توان روی یک قسمت از اتاق تمرکز کرد یا یک قسمت را کمرنگ جلوه دهید. بهتر است در اتاق خواب از چندین نورپردازی با میزان نور مختلف استفاده کنید.

تاثیر نور طبیعی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

وجود کتابخانه، میز مطالعه، میز آرایش، فضای دکوری، کشو، تلویزیون و میز تلویزیون تماما هماهنگی و ترکیب رنگ جذابی با هم دارند. همان‌ طور که می‌ دانید، یکی از ترکیب رنگ‌ های شیک داخل دکوراسیون، ترکیب رنگ‌ های صورتی و طوسی می باشد. دکوراسیون اتاقی که می‌ بینید برای افرادی که با فضای کم اتاقشان مشکل دارند بسیار مناسب می باشد. دختران جوان نسبت به کودکان حق انتخاب و قدرت تصمیم‌ گیری بیشتری دارند. به همین دلیل می‌ توانند در زمان تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود تصمیم‌ گیری‌ های لازم را انجام دهند. دکوراسیون داخلی اتاق خواب که بیشتر شبیه اتاق‌های هتل طراحی شده است.

http://belaltour.ir

چهارم؛ از روتختی و پرده های تیره کمتر استفاده کنید و در صورت علاقه به این رنگ ها، آن ها را به صورت ترکیبی و بافت دار تهیه نمایید. البته میتوانید بخش بالایی کمد را به صورت یک فضای جداگانه با درب های متفاوت درنظر بگیرید. اگر عمق کمد زیاد است (که بهتر است اینگونه باشد) از یک لامپ ساده برای نورپردازی داخل کمد استفاده کنید تا نیازی به جست و جوی زیاد و دشوار درون آن نشوید. تمام دکوراسیون دخترانه، از کودکان تا نوجوانان و حتی جوانان، بین 8,600,000 تومان تا 25,700,000 تومان می باشد. برای اینکه اتاق نظم و ترتیب بیشتری داشته باشد، بهتر است قسمت ‌های مختلف اتاق را ناحیه بندی کنید.

راهنمای جامع خرید انواع پادری خانه، آشپزخانه، حمام و ورودی

توسط دکور

دکوراسیون